A Fujitsu „Connected Retail” Élményközpontot nyit Dublinban

forrás: Prím Online, 2018. október 2. 09:52

A Fujitsu bejelentette „Connected Retail” Élményközpontja megnyitását az írországi Dublinban. A létesítmény segít a kiskereskedelmi és vendéglátóipari ügyfeleknek javítani az eladáshelyi produktivitást és az ügyfeleknek nyújtott élményt, és költségcsökkentés mellett bővíteni az ügyélkört. A 13 innovatív technológia élő bemutatója alapján a kiskereskedelmi és vendéglátóipari szolgáltatócégek átgondolhatják, hogyan előzhetik meg versenytársaikat, és feltérképezhetik a hagyományos üzletek előtt álló jövőbeni lehetőségeket.

Az ügyfelekért folytatott, minden eddiginél élesebb versenyt és a vásárlók többcsatornás lehetőségeit figyelembe véve napjaink kiskereskedelmi vállalatainak folyamatosan innovációkat kell bevezetniük és optimalizálniuk kell folyamataikat, ha szeretnének egy lépéssel a piac előtt járni. A vevők egyre kevésbé hűségesek a konkrét üzletekhez, és többet kutatnak az interneten a vásárlási döntés meghozatala előtt. Ezért a kiskereskedelem szereplőire nyomás nehezedik: minden interakció során kifogástalan élményt kell nyújtaniuk, és olyan offline vásárlási környezetet kell kialakítaniuk, amely élvezetes és hasznos a vásárlók számára.

 

A kiskereskedelmi és vendéglátóipari szolgáltatókat előre egyeztetett időpontokban fogadó „Connected Retail” Élményközpont olyan többcsatornás megoldásokat mutat be, amelyek új módszert kínálnak a vevők kiszolgálására, és optimalizálják a folyamat minden elemét: a termékelhelyezéstől kezdve a vevőkövetésen és az analitikán át az online vásárlásig és támogatásig. 

 

 

A Fujitsu dublini irodájában működő létesítményben bemutatott 13 technológiai megoldás a teljes kiskereskedelmi élményt lefedi – azon belül az „all-in-one” szolgáltatáshelyi eszközöket, az internetre csatlakozó próbafülkéket, a közönségérzékelő és mérőeszközöket. A központ emellett azt is demonstrálja, hogyan használható a Fujitsu PalmSecure biometrikus technológiája a munkavállalók rendszerhozzáférésének szabályozására és követésére. A vállalat a Fujitsu Írország kiskereskedelmi megoldások terén szerzett mélyreható és kiterjedt szakértelme folytán választotta épp Dublint a „Connected Retail” Élményközpont székhelyéül.

 

„Izgalmas, ugyanakkor kihívásokkal teli időket él a kiskereskedelem. Sokféle rendkívül innovatív technológiai megoldással segítünk a szektor szereplőinek lépést tartani a fogyasztók folyamatosan növekvő igényeivel. Ezek minden csatornában javítják a végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott élményt. Ezen túlmenően analitikai rendszerek alkalmazásával is optimalizálni tudjuk a vásárlási élményt, valós idejű betekintést nyújtva a kiskereskedőknek a vevők vásárlási mintáiba és eladáshelyi viselkedésébe. Az új központ életre kelti a Fujitus értékajánlatát: valódi megoldásokat és szolgáltatásokat mutat be realisztikus kiskereskedelmi környezetben. Lehetővé tesszük a kiskereskedők számára, hogy az ügyféloldali és backend megoldások széles portfóliójával ismerkedjenek meg. Ezekkel a megoldásokkal költséget takaríthatnak meg, és az interneten és a fizikai üzletben is nagyszerű ügyfélélményt nyújthatnak. Mindez az új digitális alkalmazások, az eladáshelyi technológia és megbízható menedzselt szolgáltatások támogatásával valósul meg” – nyilatkozta Richard Clarke, a Fujitsu kiskereskedelmi megoldásokért felelős globális üzletágának igazgatója. 

 

Az élményközpontban bemutatott gyakorlati demók között szerepel a Fujitsu TP8 „all in one” eladáshelyi platform, amely a bolt több érintkezési pontját lefedve gyors és egyszerű tranzakciókezelést biztosít a kiskereskedőknek, ugyanakkor a költségeket is mérsékli. Szintén a bemutatott megoldások között vannak a Fujitsu integrált közönségmérő analitikai és jelentéskészítési rendszerei, amelyek a vásárlóközönség jellemzőinek valós idejű rögzítése alapján segítik testre szabni a kínálatot, és a vevők érdeklődési szintjét felmérve lehetővé teszik a vásárlás ösztönzését. A látogatók azt is tesztelhetik, hogyan lehet arcfelismerő technológia segítségével célzott hirdetéseket küldeni az üzletben tartózkodó látogatók mobilkészülékeire.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja

Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.

2024. május 16. 14:43

Így működnek majd a távfelügyelt boltok

A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.

2024. május 16. 13:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38