Kanapét a kanapéról, akár már részletre is
Október elsejétől olyan egyszerűen vehetünk részletre bútort a kika webshopjából, mintha csak egy pizzát rendelnénk: online vásárláskor már részletfizetési opció is választható, melynek keretében a Cofidis videós azonosítás szolgáltatással könnyedén, otthonról végigjárható a hitelfelvétel – a vásárolni kívánt termék kiválasztásától egészen a szerződés aláírásáig.
Sem az áruházba, sem a hitelügyintézőhöz nem szükséges bemenni. Ezzel a kika az első és jelenleg az egyetlen a hazai lakberendezési piacon, ahol elérhető ez a kényelmesen és egyszerűen, online igényelhető részletfizetési lehetőség.
Egyszerű és kedvező hiteligénylés
A bevezető időszakban, október 1-től 16-ig rengeteg termékre 0 százalékos THM-mel igényelhető a részletfizetés. A videóazonosítás során az előzetes hitelbírálat azonnal megtörténik, csupán a legfontosabb igazoló dokumentumokat kell felmutatni, illetve a már előkészített szerződést aláírni. A Cofidisnél több, mint 90 százalékos az elfogadási arány, így nincs ok aggodalomra, ha valóban elköteleztük magunkat a vásárlás mellett. A sikeres hitelfelvétel esetén a videófelvételt a következő nyolc évben egy zárt informatikai rendszerben tárolja a Cofidis, egyéb esetben pedig azonnal törli. Így a hiteligénylők minden esetben biztonságban tudhatják adataikat. Ráadásul forint alapú a hitel, vagyis árfolyamkockázattal sem kell számolni.
Van rá igény
A kika teljes kínálatának már több mint a fele elérhető online, és a webshopon keresztül havonta több ezer megrendelés érkezik. Ráadásul a netes vásárlók 62 százaléka 25-45 év közötti, vagyis pont az a korosztály, akik a leggyakrabban élnek a technológia nyújtotta előnyökkel, így várhatóan örömmel fogadják majd a videós azonosítás lehetőségét is.
„Felgyorsult, digitális technológiával átszőtt világunkban értelemszerűen kialakult az igény arra, hogy akkor is tudjunk otthonról vásárolni, ha részletben szeretnénk fizetni. Hamar értelmét veszítené az online vásárlás, ha a részletfizetés miatt külön be kellene menni valahova egy papír aláírása miatt. A webshop havi több ezer online rendelése átlagosan 35-40.000 Ft egyedi kosárértéket mutat, ugyanakkor meglepően sokan költenek el több százezres, akár több, mint fél millió forintos összeget is egy vásárlás alkalmával online. Érthető, ha az ilyen esetekben az ember inkább a részletfizetés mellett dönt, főleg akkor, ha az kamatmentesen elérhető” – mondta el Medve Kornél, a kika webshop vezetője.
Megtetszett, de éppen nincs rá keret?
Az új fizetési opciót pont azoknak találták ki, akiknek nagyon megtetszett egy termék, de épp nincs rá keretük. Ismerős érzés lehet, hogy egy hőn áhított termék pont akkor akciós, amikor egyébként nem férne bele a kiadásokba. Ez mostantól egy-egy drága ülőgarnitúra vagy különleges franciaágy esetében sem jelenthet problémát.
Az új hitelfelvételi lehetőség azok számára is kedvező megoldás, akik lakóhelye közelében nem található kika áruház, és emiatt eddig nehézséget jelentett a személyes hiteligénylés. Mostantól mindez néhány kattintással és egy gyors videóbeszélgetéssel otthonról is elintézhető. Házhoz szállítást pedig az ország bármely pontjára lehet kérni.
Karácsonyi bevásárlás kényelmesen
A Black Friday akciók és a karácsony előtt jellemző vásárlási láz időszakában több helyen óriási lehet a tömeg, valamint ilyenkor a leginkább leterheltek az áruházi hitelügyintézők is. Ilyenkor tehát különösen hasznos lehet, hogy otthonról is egyszerűen elérhető a részletfizetési opció. Így minden online intézhető a termék kiválasztásától a hiteligénylésen át az átvételi mód meghatározásáig, a hosszas sorban állás és idegeskedés elkerülésével.
Kapcsolódó cikkek
- Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét
- Elkészült az Anda Present B2B webshop rendszere
- Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről
- Hazai szállítmányozási trendek
- Hűtővásárlási csúcsszezon van a kereskedelemben
- 24 órán belüli áruhitellel erősít az eMAG
- A Jófogás 29. lett az apróhirdetési oldalak globális százas ranglistáján
- Online is beindult a strandszezon
- Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket
- A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.