Egy cég, egy márka
A Getronics bejelentette, hogy a nemzetközi terjeszkedésének részeként nemrég felvásárolt amerikai székhelyű Pomeroy vállalat mostantól formálisan is Getronics márkanéven működik tovább a globális cégcsoport tagjaként.
A közel 1,3 milliárd dolláros összevont forgalmat bonyolító szervezetnek sikerült megszilárdítania pozícióját az információ- és kommunikációtechnológiai szolgáltatások globális piacán. A Getronics csoport célja, hogy a vállalat a digitális átmenet vezető üzleti partnerévé váljon. Mindebben a cégcsoport a technológiai megoldások mellett a végfelhasználók elégedettségére fókuszáló személyközpontú megközelítésre koncentrál.
A Getronics 23 országban működik, ambiciózus stratégiájának célja, hogy a kivívja a piac legnagyobb ICT szolgáltatójának pozícióját. Bár partneri együttműködéseknek köszönhetően a Getronics eddig is jelen volt az Egyesült Államokban, a nemrég felvásárolt Pomeroy egész USA-t lefedő, kiterjedt hálózata olyan szilárd alapot jelent, amelyre támaszkodva a vállalat tovább folytathatja terjeszkedését Észak-Amerikában és hozzáférhet kulcsfontosságú piacokhoz.
A Getronics informatikai területen forradalmi munkahely-menedzsment koncepciójáról ismert. Az „optimalizált munkahelyi szolgáltatások vezető szakértőjeként” emlegetett Pomeroy felvásárlása pedig azt mutatja, hogy a két vállalat szakmailag és jövőkép szempontjából is igen közel áll egymáshoz. Mindkét cég hasonló értékeket vall, melyek egyik legfontosabbika, hogy szolgáltatás-portfóliójuk fejlesztése során a munkavállalók, az ügyfelek és a partnerek szempontjait helyezik figyelmük középpontjába.
Egységes Getronics márkanév alatt a vállalatcsoport célja, hogy a menedzselt digitális munkahelyek, az alkalmazások, az iparág-specifikus szoftvermegoldások, a multi-cloud menedzsment és az egységesített kommunikáció területén globális piacvezetővé váljon. A Getronics szeretné, hogy mindez pozitív változást hozzon a munkatársak számára is, és ami a legfontosabb, hogy ügyfelei továbbra is a lehető legtöbbet profitáljanak az új globális szolgáltatási modell keretében kínált technológiai megoldásokból és a gyors reakcióidejű ügyféltámogatásból.
Nana Baffour, a Getronics csoport globális elnök-vezérigazgatója a Pomeroy felvásárlását ígéretes új fejezetnek tekinti a Getronics több mint 130 éves történetében. „Többszintű szolgáltatás-portfoliónkkal mostantól minden korábbinál magasabb szinten tudjuk kiszolgálni az Egyesült Államok piacát. Ezentúl mi is helyi vállalatként fogunk működni, így még pontosabban fel tudjuk térképezni az amerikai ügyfelek valós igényeit. A szakmai felkészültség mellett, mindezt az ügyfeleinkkel és partnereinkkel való szoros együttműködés fogja segíteni” – mondta el Nana Baffour.
Az új Getronics márkát a Pomeroy működésének minden területén bevezetik, a kommunikációtól és logóhasználattól kezdve a vállalat weboldaláig, mely ezentúl a www.getronics.com címen lesz elérhető. A vállalati kommunikáció és az arculat átalakulásán túl azonban a Pomeroy ügyfelek, technológiai partnerek és viszonteladók gyakorlatilag semmilyen egyéb változást nem érzékelnek majd. Az ügyféltámogatás, a szolgáltatás-üzemeltetés és az értékesítés területén is a napi szintű kapcsolattartás az eddig megszokottak szerint fog működni.
Kapcsolódó cikkek
- Távegészségügybe fektet a Getronics
- A Getronics felvásárolta a francia ITS Overlap vállalatot
- Paul Fox lett a Getronics globális értékesítési vezetője és az igazgatótanács új tagja
- A Getronics megvásárolta a Pomeroy-t
- Deborah Exell kinevezésével a Getronics a „jövő munkahelyének modelljévé” kíván válni
- Getronics: Rogier Bronsgeest az új COO
- Növekedésre hangolva alakul át az Invitech Solutions
- A szakmabeliek is több nőt szeretnének maguk között látni
- További növekedést tervez a Getronics
- A Getronics megduplázza budapesti központjának létszámát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.