A Fujitsu az idei Fórumon bemutatja, mire képes a „co-creation”

forrás: Prím Online, 2018. november 6. 19:18

A Fujitsu több mint 10 ezer látogatóra számít legfontosabb ügyfélrendezvényén, a müncheni Fujitsu Fórumon. Az idei év témája, a „Co-creation a siker szolgálatában” (Co-creation for Success) azt kívánja hangsúlyozni, milyen gördülékenyen együttműködik a Fujitsu ügyfeleivel és partnereivel a kreativitást és az innovációt a digitális átalakulás szolgálatába állító ökoszisztémában. Bemutatja, hogyan szabadítja fel a kreativitást a Fujitsu egyedülálló „Human Centric Experience Design” (HXD) innovációs módszertana, és miként dolgozik együtt a vállalat ügyfeleivel az új technológiák megismerése és integrálása terén, amit felgyorsít a vállalat kiválóságközpontjainak folyamatosan bővülő globális hálózata.

Napjainkban már minden iparág és méretszegmens vállalatai tisztában vannak a digitális átalakulás fontosságával. A Fujitsu Fórum kreatív, inspiráló ötletekkel szolgál számukra az innovatív megoldások kidolgozásához többek között a biztonság, a dolgok internete (IoT), a mesterséges intelligencia (MI), az adatanalitika, a blokklánc és a robotalapú folyamatautomatizáció terén. A kétnapos program során a résztvevők előadásokon, szakértői és háttérbeszélgetéseken kapnak tanácsot, jutnak inspirációhoz és ismerhetnek meg esettanulmányokat azzal kapcsolatban, hogyan lehet kiaknázni a meglévő és új technológiákat a sikeres működéshez. A 3500 négyzetméteres „Fujitsu City” kiállítótér több mint 250 transzformatív, új Fujitsu-megoldást vonultat fel valós környezetekből (pl. kiskereskedelmi üzletekből, gyárakból, bankokból, adatközpontokból, kórházakból, önkormányzatoktól, egyetemekről és vasútállomásokról).

 

A Fujitsu új globális vizsgálatából kiderül, hogy az iparági szakértelem, a vezetői szerepvállalás és a kreativitás a vállalatvezetők által legtöbbre értékelt emberi készségek. A válaszadók úgy gondolják, hogy a kreativitás és az innováció a siker szempontjából a legfontosabb tényezők. Ezeket a megállapításokat tükrözi a müncheni Fujitsu Fórum is – bemutatva, miként tudják a vállalatok a lehető legtöbbet kihozni az emberekből és a technológiából annak érdekében, hogy boldoguljanak a zsúfolt piacok éles versenyében. A Fujitsu City, a szakértői beszélgetések és a háttérelőadások több száz példát vonultatnak fel az élvonalbeli technológiák lehető legjobb hasznosítására. A látogatók betekinthetnek abba, hogyan gyorsítják fel a fejlett, új technológiák, például a Fujitsu Digital Annealer a komplex döntések meghozatalát – erről szól a brit NatWest nagybank kísérleti projektje, ahol a kockázati portfólió optimális egyensúlyának beállítására használták fel ezt a megoldást.

 

Digitális átalakulási központok és kiválóságközpontok az innováció ösztönzésére

A müncheni Fujitsu Fórum látogatói első kézből ismerkedhetnek meg a Fujitsu co-creation programjával, és az innováció felszabadításának lehetőségeivel. Az élő Human Centric Experience Design (HXD) workshopokon felderíthetik a meglévő üzleti kihívások kezelésének kreatív, új módszereit. A Fujitsu eddig már több mint 100 workshopot tartott ügyfeleinek – ezek nyomán mintegy 40 olyan koncepció született, amely továbblépett a fejlesztés következő szakaszába azóta, hogy a vállalat az év elején az Egyesült Királyságban és Németországban megnyitotta digitális átalakulási központjait.

 

Az ötletek jelentős részén a Fujitsu kiválóságközpontjainak bővülő globális hálózata dolgozik. Ezek a központok az ügyfelek rendelkezésére bocsátják a koncepciók üzleti értékké alakításához szükséges szakértelmet, inspirációt, erőforrásokat, know-howt és technológiákat. Új módszereket dolgoznak ki a diszruptív, új technológiák kiaknázásához és üzleti folyamatokba integrálásához olyan területeken, mint például a mesterséges intelligencia, a blokklánc, a fejlett analitika és robotalapú folyamatautomatizáció. 

 

„Célunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek kiaknázni a kreativitásukban rejlő lehetőségeket, és reagálókészebbé tenni működésüket. A digitális technológiának köszönhetően új nézőpontból közelíthetünk a kreativitáshoz és az agilis működéshez, ami fontos lépés afelé, hogy támogatni tudjuk a vállalatokat az ügyfelek által keresett termékek, szolgáltatások és megoldások kialakításában. Persze az innováció nem történik magától, hanem a technológia, a szakételem és a kreativitás komplex egymásra hatásának következménye. Akkor születhet meg a szervezetek által vágyott – és túlélésükhöz szükséges – innováció, amikor ezek a tényezők kölcsönhatásba tudnak lépni egymással. A müncheni Fujitsu Fórumon bemutatjuk, hogyan mozdítja elő a co-creation az ügyfelek sikerét az innováció ösztönzésén keresztül” – nyilatkozta Duncan Tait, alelnök, a Fujitsu EMEIA-régió vezetője. 

 

 

A 2018-as müncheni Fujitsu Fórum főbb bejelentései röviden 

A Fujitsu és a Microsoft felgyorsítják a kritikus feladatok áthelyezését a Microsoft Azure felhőbe

A Fujitsu és a Microsoft új, globális rendszerintegrátori partnerkapcsolata felgyorsítja a Microsoft Azure bevezetését a szervezeteknél. A partnerségnek köszönhetően az ügyfelek zökkenőmentesen folytathatják a digitális átalakulást, áthelyezve a hibrid IT-környezetben futó kritikus feladataikat a felhőalapú, egykapus szolgáltatási modellbe. Ez ösztönzi az innovációt, javítja a rugalmasságot és jobb pénzügyi teljesítmény elérését teszi lehetővé.

 

A Fujitsu PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack megoldása megkönnyíti a felhő bevezetését

A Fujitsu új lehetőségeket mutatott be a felhőben és a helyben végzett feladatok jobb összehangolására. A PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack egyedülálló megoldás azoknak a vállalatoknak, amelyek szeretnék teljes egészében kiaknázni a nyilvános felhő előnyeit, de egyes kritikus IT-folyamatokat szívesebben tartanának házon belül az adatszuverenitás, a megfelelés és a csatlakozási követelmények teljesítése érdekében. 

 

A Fujitsu új vállalatot hoz létre „Fujitsu Intelligence Technology" néven globális MI-üzletága támogatására 

A Fujitsu bejelentette, hogy új vállalatot hoz létre mesterségesintelligencia-fejlesztéseinek globális irányítására. A jövőben a Fujitsu Intelligence Technology ösztönzi a Fujitsu globális MI-üzletágának növekedését, és fogja össze a vállalat által Japánban és a világ más országaiban fejlesztett innovatív MI-technológiákat és -megoldásokat azzal a céllal, hogy globális termékek és szolgáltatások formájában később visszajuttassa őket a régiókba. Azzal, hogy ezt a kritikus szervezetet Japánon kívül hozza létre, a Fujitsu agilisan reagálhat a nemzetközi szabványokra és elvárásokra, kiszolgálhatja globális ügyfelei igényeit és előremozdíthatja az új megoldások fejlesztését. 

 

A Fujitsu új Sholark keretrendszere a mesterséges intelligencia és az adatanalitika segítségével gyorsítja az üzleti folyamatok átalakulását

A mesterséges intelligenciát (MI), az adatanalitikát és az üzleti döntéshozatalt a nagy teljesítményű, új Sholark keretrendszeren keresztül összekapcsolva a Fujitsu megkönnyíti a vállalatok számára digitális átalakulási folyamataik felgyorsítását. Az új keretrendszerrel jóval rövidebb idő alatt megvalósíthatók a komplex MI-projektek. Mivel a rendszer könnyen kezelhető, még a technikailag kevésbé képzett dolgozók is hasznosíthatják a döntéstámogatásban. 

 

Szélturbinában működő adatközpont közel nulla kibocsátással – a Fujitsu technológiájával

A Fujitsu szerver- és tárolótechnológiájával működik a világ egyik első, közel nulla kibocsátású adatközpontja egy németországi szélturbinában. A WestfalenWIND IT német áramszolgáltató WindCORES kezdeményezése keretében létrejött új hosztingmegoldással a Fujitsu SELECT partnere, a Green IT - Das Systemhaus rendkívül fenntartható és költséghatékony felhőszolgáltatásokat nyújthat ügyfeleinek. A WestfalenWIND IT által kidolgozott WindCORES közel nulla kibocsátású, 3. szintű adatközpont a németországi Paderbornban működik. Hozzájárul annak a német tervnek a megvalósításához, melynek értelmében az egész ország környezetkímélő, fenntartható energiaellátásra kíván átállni, miközben a felhőszolgáltatások iránti növekvő igényt is kielégíti. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59