A Fujitsu frissítette RunMyProcess platformját

forrás: Prím Online, 2018. december 13. 13:07

A Fujitsu bejelentette RunMyProcess workflow-automatizációs és webfolyamat-integrációs platformja frissítését. A továbbfejlesztett felhasználói felület mellett a frissítés fontos produktivitásnövelő komponenseket is tartalmaz, köztük teljesen integrált online súgófunkciót és továbbfejlesztett tömeges adatkezelési képességeket. 

A Fujitsu RunMyProcess egyetemes integrációs platformot kínál a helyben telepített, valamint a felhőben, a hibrid környezetben és a hálózat peremén futó rendszerekhez, gyökeresen átalakítva ezzel a vállalati működést. A felhőalapon fejlesztett Fujitsu RunMyProcess az agilis fejlesztés elveit alkalmazva lehetővé teszi a skálázható és észszerűsített nagyvállalati workflow-megoldások gyors integrálását Google Apps, Office 365 és IBM Notes környezetekbe. A ServiceNow, az SAP, a Salesforce, az Oracle és más nagyvállalati alkalmazásokkal összehangolt működés segít a maximumot kihozni a meglévő beruházásokból és egységes, gördülékeny digitális élményt nyújt a munkavállalóknak és az ügyfeleknek. 

 

A Fujitsu RunMyProcess frissítése a gyors, gazdaságos és skálázható üzleti modellek új korszakát hozza el a munkafolyamataik ésszerűsítésére és működésük megújítására törekvő vállalatoknak. Az átalakítás valamennyi szervezeti funkcióra hatást gyakorol. Lehetővé teszi olyan, teljesen új folyamatok kialakítását is, amelyek fokozzák az operatív teljesítményt, és a gyorsaság, a költségek, a megbízhatóság és az ügyfélkiszolgálás szempontjából is előnyöket hordoznak. 

 

 

Az ügyfelek sok éve nagyra értékelik a Fujitsu RunMyProcess platformra épülő digitális innovációkat. Az ausztrál Berendsen Fluid Power például nemrég a Fujitsu RunMyProcess felhasználásával automatizálta a hidraulikus munkahengerek javításánál alkalmazott szervizfolyamatait. A vállalat korábban papíralapú dokumentumokon és Excel-táblázatokban követte nyomon a fontosabb megbízások előrehaladását. Ez az azonban időigényes és nagy emberi hibakockázattal járó megoldás volt. A Berendsen hatékonyabb, automatikus módszert keresett a folyamatok kézben tartására. Most a folyamat – a javításra beérkező munkahengerek átvételétől az ajánlatadásig – teljes körűen integrált és automatizált módon zajlik. A javítóműhely munkatársai iPaden futtatják a vállalat igényei szerint testre szabott RunMyProcess alkalmazást.

 

Ben Johnson, az ausztrál Berendsen Fluid Power ügyvezető igazgatója így nyilatkozott: „Állandóan törekszünk az új, hatékonyabb folyamatok kialakítására, és eddig mindig képesek voltunk előre kiszámítani és túlteljesíteni ügyfeleink igényeit. A Fujitsu RunMyProcess részét képező workflow-motor fontos szerepet játszik a folyamatos fejlesztésben, és a Fujitsuval folytatott, rendkívül eredményes együttműködéssel együtt hozzájárul, hogy sokkal gyorsabban tudjuk rögzíteni és a szükséges adatbázisokba integrálni a releváns adatokat. A műhelyben tevékenykedő kollégák szívesebben dolgoznak így, mert ezzel a módszerrel időt és többletmunkát takaríthatnak meg. Becslésünk szerint mintegy 40%-kal sikerült fokoznunk a javítási folyamat hatékonyságát a RunMyProcessnek köszönhetően.”

 

Hiroshi Yazawa, a Fujitsu RunMyProcess vezérigazgatója hozzátette: „A digitális technológia elterjedése korlátlan lehetőséget biztosít számunkra a korábban elképzelhetetlen, új folyamatok és szolgáltatások létrehozására. A Fujitsu RunMyProcess platform ösztönzi az innovációt, ugyanakkor kiküszöböli a nagyszabású hirtelen változtatások költségét és kockázatát. Egyetemes integrációs platform a folyamatok és rendszerek, valamint a vállalati működés átalakítására. A teljes szervezetre kiterjedő, egységes és kifogástalan digitális élményt hoz létre helyben, a felhőben és a hálózat peremén. A RunMyProcess platformmal rendkívül jól skálázható, inkrementális lépések hajthatók végre a gyors innovációhoz, változtatáshoz, valamint az ügyfelek és a dolgozók szükségleteit is pontosan kielégítő megoldások kialakításához.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01