A tapasztalást helyezi előtérbe a Huawei Experience Store
Február 16-án, a Shopmarkban nyitja meg első, felhasználói élményeket előtérbe helyező üzletét a Huawei Technologies. A vásárlók nem csak a gyártó 120 terméke közül válogathatnak, de különleges aktivitások keretében próbára is tehetik leendő készülékük képességeit.
Legújabb, február közepén a Shopmarkban nyíló üzletében formabontó megoldásokkal várja az érdeklődőket a Huawei. A vásárlók a gyártó legnépszerűbb készülékeit is megtalálhatják az Experience Store-ban, ahol az üzletbe látogatók különös helyzetekben és beállítások között tesztelhetik az okostelefonok és táblagépek fotó – illetve videó képességeit. A bolt kínálata a Huawei legutóbbi csúcskészülékei és középkategóriás okostelefonjai mellett a gyártó tabletjeivel, 100 féle kiegészítővel és áprilistól a MateBook széria notebookjaival bővül.
Az üzletben különböző aktivitások várják az érdeklődőket, ahol a gyártó okostelefonjainak kameraképességeit és különböző mesterséges intelligencia vezérelt beállításait a gyakorlatban is kipróbálhatják, szakképzett eladók és a megnyitó alkalmából szintén jelen lévő márkanagykövetek, Annoni Zita és Gianni Annoni, Viszkok Fruzsi illetve Bársony Bence segítségével.
A február 16-án nyíló Huawei Experience Store Magyarországon a gyártó első, de nem az utolsó ilyen jellegű boltja. Az üzletnyitás alkalmából a Huawei márkanagykövetei délelőtt 10 órától kerekasztal beszélgetéssel, nyereményjátékokkal és színes programokkal várják az érdeklődőket. A gyártó kiemelt ajánlataként a látogatók a boltnyitás alkalmából az első 100-100-100 darab készülék erejéig kihagyhatatlan áron vásárolhatják meg a P széria készülékeit és hatféle, szintén limitált mennyiségben kapható okoskiegészítőjét.
A Huawei vezeték nélküli hangszórói mellett, telefonnal szinkronizálható okoskarkötőit és okosmérlegeit, illetve kétféle fülhallgatót is vonzó áron érhetik el a megnyitó napján a boltba látogatók.
A gyártó első hazai Experience Store-ja a megnyitót követően a bevásárlóközpont nyitva tartásához igazodva, a Shopmark első emeletén, hétfőtől szombatig 9-20 óráig, vasárnap pedig 9-18 óráig várja a jelenlegi és jövőbeli Huaweikészülék-tulajdonosokat.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi mobilfotós kiállítás nyílt az Akvárium Klubban
- Pávó Réka 20 ország többezer versenyzője közül lett a Next Image legjobbja
- A látható érzelmek fontosságára hívja fel a figyelmet a Facing Emotions
- Nehezen tudjuk megfogalmazni, hogy mit is jelent pontosan az MI
- Minden eddiginél gyorsabb letöltési sebességet biztosít a Huawei új chipkészlete
- Teljesítményében és energiagazdálkodásában is kiemelkedő a Huawei új processzora
- Huawei Pop-Up Store nyílik az Aréna Plázában
- 200 millió okostelefont szállított le a Huawei 2018-ban
- Bemutatta újításokkal teli okostelefonját a Huawei
- Látássérülteken segít a Huawei új alkalmazása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.