Még nagyobb figyelmet kapnak az idő szempontjából kritikus szállítmányok
Az ipari ellátási láncokhoz kapcsolódó szolgáltatások globális szállítójaként ismert GEFCO Csoport, mely vezető helyen áll Európában az autóipari logisztikában, bejelentette a Mission Control Centre (MCC) nevű amszterdami létesítményének megnyitását. Innen irányítják majd globális szinten az időkritikus szállítmányok kezelését (Time Critical Solutions, TCS). A központ a hét minden napján, 0-24-ig első osztályú szolgáltatást nyújt a GEFCO ügyfeleinek világszerte, valamint támogatja a vállalat TCS csapatát és partnereit.
Bővülő és folyamatosan fejlődő szakértelem az időkritikus szállítmányok hatékony kezelésére
A GEFCO szállítmányozási részlege az időkritikus ügyletek globális hálózatát irányítja, miközben helyi szinten dolgozik az ügyfelekkel, hogy menedzselje mind a tervezett, mind a nem tervezett, előre nem látható sürgős szállítmányokat. A most létrehozott MCC központ célja, hogy a GEFCO vállalati hitvallásához– Infitinte Proximity – hűen biztosítsa a partneri kapcsolatot és az integrált megoldásokat. Az új szolgáltatások valódi hozzáadott értéket jelentenek az ügyfelek üzleti tevékenységéhez.
A GEFCO TCS szolgáltatásaival azonnal képes reagálni az ügyfelek sürgős igényeire átfogó, globális és gyors légi szállítási megoldásokat nyújtva, miközben teljes átláthatóságot biztosít a szállítmányozás egész ideje alatt.
Az MCC felügyel minden, a GEFCO innovatív globális informatikai rendszerében foglalt TCS szállítmányozást, hogy a vállalat partnereivel együttműködve teljesíteni tudja a legnagyobb kihívást jelentő igényeket is. A központ a globális szállítmányokra való mélyebb rálátással támogatja a GEFCO helyi, operatív TCS csapatait, hogy minél gyorsabb és proaktívabb szolgáltatást nyújtson. Az MCC egyetlen kapcsolati pontként is működik majd a globális ügyfelek részére, valós idejű nyomon követési frissítéseket biztosítva a sürgősségi szállítmányokról a GEFCO világszintű lefedettségének és helyszíni szakértőinek segítségével.
Azonnal érezhető fejlődés
Az MCC létrejöttével a GEFCO által eddig is kínált megoldások még hatékonyabbá válnak. Az MCC időkritikus szállítmányozást felügyelő menedzsmentje már most értékvezérelt eredményeket biztosít a GEFCO autóipari partnereinek. Egy közelmúltbeli példa volt minderre, amikor Csehországból az USA-ba 48 órán belül megtörtént a Time Critical Cargo szállítás. Ez idő alatt egy charterjárat megszervezésétől kezdve az összes szükséges engedély beszerzéséig a kritikus küldemény háztól házig történő szállítása is lezajlott. Így az ügyfél időben hozzájutott a szükséges szállítmányhoz és elkerülte a gyártás megállásával járó extra költségeket.
Az új rendszer bevezetésével kapcsolatban Klaas Sybrandy, a GEFCO Szállítmányozás globális TCS-ért felelősigazgatója kiemelte: “Ez egy emlékezetes pillanat a gyorsan növekvő szállítmányozási részlegünkön. A Mission Control Centre jelentősen növeli vállalatunk hitelességét az időkritikus szállítmányok területén. Azzal, hogy a kiváló és tapasztalt MCC csapatunk folyamatosan figyeli a szállítmány útját, az összes időkritikus áru időben történő szállítását biztosítani tudjuk. Azon dolgozunk, hogy a lehető leggyorsabb megoldást találjuk meg minden tervezett és nem tervezett, akár vészhelyzeti szállítmányhoz.”
Az MCC csapatot Vincent Karber és Chantal von Loen fogja vezetni, akik mindketten széleskörű tapasztalattal rendelkeznek a TCS operációkban. Vincent 15 éves tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi szállítmányozásban, többek között a DHL Same Day szolgáltatásánál töltött be vezető pozíciókat, Chantal pedig a hollandiai TNT különleges szolgáltatásaiért volt felelős több mint 10 évig.
Az MCC bevezetése követi a TCS számára kidolgozott, nemrégiben bemutatott, innovatív hangvezérelt nyomkövető megoldást. A „TRACY ” olyan szállítmányozási ügyfelek számára lett kifejlesztve, akik nagy prioritású szállítmányok új generációs valós idejű felügyeletét igénylik olyan esetekben, ahol a sebesség és a hatékonyság rendkívül fontos.
A GEFCO egy „Ötletgyár” kezdeményezést is útjára indított, amelynek célja az innovatív munkavállalói projektek kiválasztása és a megfelelő források biztosítása a fejlesztésük támogatásához, valamint a cégen belüli új ötletek és kezdeményezések elősegítése.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA
- BILK - újabb raktárbővítés
- Mostantól azonnali ajánlatok is elérhetőek a Fuvar.hu-n
- Tovább növekszik a kereslet a BILK logisztikai kapacitásai iránt
- Globális együttműködés kezdődik a Mobile Industrial Robots és a Faurecia közt
- Elkezdődött az év legnagyobb logisztikai eseménye
- Jó gyakornoknak lenni a GEFCO-nál
- Újabb raktárral bővült BILK és megkezdődött egy további fejlesztés
- Digitális forradalom jöhet a fuvarozásban?
- Új innovációs stratégia a GEFCO-nál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.