Szavazzon az irodalomra!
A Libri április és május között arra buzdítja az olvasóközönséget, hogy szavazzanak a kortárs magyar irodalomra. A 2016-ban alapított Libri irodalmi díjak kampánya a döntőbe került tíz kortárs magyar irodalmi alkotásra és szerzőikre hívja fel a figyelmet. Március végétől már a közönség is szavazhat, és kiválaszthatja kedvencét a tíz döntős közül. A díjak ünnepélyes átadógálája május 15-én lesz.
A Libri a kultúra elhivatott pártolójaként legfontosabb feladatának az olvasás népszerűsítését tartja, ezért hozta létre 2016-ban a Libri irodalmi díjat és a Libri irodalmi közönségdíjat. A díjakat idén negyedszerre adják át, a díjazottak 2019-től már 2-2 millió forintot és 30-30 millió forint értékű médiatámogatást kapnak.
A díjakhoz tartozó kampány szlogenje: Büszkék vagyunk kortársainkra. A szlogen azt hivatott kommunikálni, hogy a mai magyar irodalmi élet olyan pezsgő és sokrétű, amire mindannyian büszkék lehetünk. A kampány során két fő kreatív jelenik meg; egy közös portré a Libri irodalmi díjak 10 döntős szerzőjéről, egy-egy egyéni portré mindegyikükről, valamint a 10 könyvről készült tematikus képek. A kreatívokon feltűnik még a Libri irodalmi díjakhoz készített, a Libri jelképeként használt L-betűs design. A kampány több lábon áll, egyaránt szólítja meg az olvasóközönséget online és offline felületeken. Jelen van a sajtóban, a Libri könyvesboltjaiban és social felületein, valamint megjelenik a XXVI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon is.
A 10 döntős könyv: BARABÁSI ALBERT-LÁSZLÓ: A képlet című tényirodalmi alkotása, DRAGOMÁN GYÖRGY: Rendszerújra című novelláskötete, KEMÉNY ISTVÁN: Nílus című verseskötete, KRUSOVSZKY DÉNES: Akik már nem leszünk sosem című regénye, MÁN-VÁRHEGYI RÉKA: Mágneshegy című regénye, PINTÉR BÉLA: Újabb drámák című színműgyűjteménye, SIMON MÁRTON: Rókák esküvője című verseskötete, SZILASI LÁSZLÓ: Luther kutyái című regénye, SZVOREN EDINA: Verseim címmel megjelent novellái, valamint TAKÁCS ZSUZSA: A Vak Remény című verseskötete.
Szavazni a http://www.libri.hu/irodalmidij/ oldalon lehet, a szavazás elérhető desktopon, okostelefonon, illetve offline a XVI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon. A szavazók között 100 darab ajándék könyvcsomagot sorsolnak ki a szervezők, ami a Libri irodalmi díjak 10 döntős könyvéből áll össze.
A szavazás 2019. május 12-ig tart.
AZ ALKOTÓK LISTÁJA:
- Megbízó: Libri Könyvkereskedelmi Kft.
- Marketingigazgató: Sándor Gabriella
- Brand manager: Tamasi Szilvia
- PR manager: Jávor Zsófia
- Art director: Dósa Ivett
- Szövegíró: Paál János
- Marketingkoordinátor: Urbán Boglárka
- Média: Szabó-Kenderesi Kata, Bárándi Gergő
- Web design: Sárosi Tamás
- Fotó: Mészáros László
Kapcsolódó cikkek
- Megújul a Bookline oldala
- A közösség finanszírozza az új startupkönyvet
- Állásbörzés fesztiváljegy a karácsonyfa alatt?
- Instagramon innen és túl
- Megjelent az ország első Instagram marketing szakkönyve
- Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
- Első mondatokkal népszerűsíti az olvasást a Bookline
- Gazdasági és etikai kérdések a mesterséges intelligencia kapcsán
- Kézikönyv a mesterséges intelligenciához
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.