Az Ericsson Ipar 4.0 technológiákat támogató megoldást vezet be
Az Ericsson a Hannover Messén, a legnagyobb európai ipari vásáron mutatta be az Ericsson Industry Connect terméket, mely egy egyszerűen használható celluláris megoldás a felgyorsuló Ipar 4.0 átalakulás támogatására.
Az Ericsson Industry Connect segítségével a kommunikációs szolgáltatók dedikált mobil-hálózatokat kínálhatnak ipari ügyfeleiknek a 4G/LTE technológiára alapozva, de egyenes utat biztosítva az 5G hálózatokra való átállás esetén is..
A dedikált celluláris kapcsolódási megoldás kifejezetten ipari környezetekben, gyárakban és raktárokban biztosít megbízható lefedettséget magas eszközsűrűség és tervezhető késleltetés mellett. Az informatikai (IT) és üzemeltetési (OT) szakemberek számára egyszerűen kezelhető hálózatfelügyelettel rendelkező megoldás a celluláris technológia gyors bevezethetőségét hivatott biztosítani a gyárak és raktárak számára.
Az iparági elvárásoknak megfelelő vezeték nélküli kapcsolattal az Ericsson Industry Connect innovatív Ipar 4.0 felhasználási eseteket támogathat. A kidolgozott példák között olyan esetek szerepelnek, mint egy digitális ikren - azaz egy fizikai egyed valós idejű digitális másolatán - alapuló biztonsági ellenőrzés rendkívül nagy számú érzékelő alkalmazása mellett; a dolgozók által használt ember-gép interfészek (HMI) számára kiadott utasítások mobilitásának biztosítása; ütközésmegelőzés és távvezérlés önvezető járművekhez; vagy a kollaboratív robottechnológiák bevezetése automatizált tevékenységekhez.
„Az Ericsson Industry Connect alapját az a tervezési elgondolás adja, hogy az ipari ügyfelek sebességgel, megbízhatósággal és biztonsággal kapcsolatos követelményeit egyszerű telepíthetőséggel és kezelhetőséggel kombinálva kell teljesíteni, - mondta el Åsa Tamsons, az Ericsson üzleti technológiákért és új üzleti tevékenységekért felelős alelnöke. - Ezzel a termékkel a vállalatok automatizálási és üzemeltetési hatékonyságukat rendkívül rövid idő alatt emelhetik magasabb szintre. Az Industry Connect egy egyszerűen skálázható megoldással egészíti ki a szolgáltatók vállalati kínálatát. Az Ericsson Industry Connect fokozza a mobilmegoldások jelentőségét az ipari kapcsolatok gyorsan növekvő szegmensében.”
A Scania, a svéd közlekedési megoldás szállító már meg is valósította az Ericsson Industry Connect megoldást svédországi intelligens gyártástechnológiai laboratóriumában.
Roger Hartonen, a Scania Csoport ipari informatikáért felelős vezetője a következőket mondta: „Az ipari környezetünkben a kiváló minőségű, gyors és biztonságos kapcsolat napjainkban elengedhetetlen számunkra. Az Ericsson Industry Connect biztosítja azt a megbízható vezeték nélküli kapcsolatot, amely lehetővé teszi, hogy rugalmasan kezeljük a gyártást. A Scania-nál a gyártási folyamataink terén végzett folyamatos innovációval segítjük a fenntartható közlekedés irányába történő elmozdulást.”
Kapcsolódó cikkek
- Az Ericsson tovább gyorsítja 5g-s fejlesztéseit
- Dedikált, lokális mobil hálózati megoldással készül a Magyar Telekom és a BorgWarner az 5G-re
- Az Ericsson már 2019-ben világszerte elindítja az 5G szolgáltatást
- MWC: az 5G technológia 2019-ben valósággá válik
- Az Ericsson kibővített 5G platformja lehetővé teszi a gyors, zökkenőmentes átállást
- Óriási növekedés várható 2024-re az 5G előfizetések számában
- A kistudósok a jövőjükbe nézhettek be az Ericssonban
- Az Ericsson új fejlesztéseivel gyorsabb és rugalmasabb lesz az 5G bevezetése
- Az Ericsson Mobilitási Jelentésének fő megállapításai
- Díjazták az Ericsson 5G technológiáját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.