A Brain Baron megtudhatod, milyen jövőbeli pozíciók illenek hozzád
AR Avatar Designer? Drone Traffic Optimizer? UX Nostalgist? Ez csak pár azokból a ma még nem létező pozíciókból, amikre már most érdemes felvértezni magunkat. A Brain Bar fesztiválon a Deloitte Future Jobs standjánál a diákok megtudhatják, hogy érdeklődési körük és képességeik alapján mit tartogathat számukra a jövő. Nemzetközileg elismert Deloitte szakértők beszélnek majd többek között arról, hogy hogyan ismerjük fel a hazugság árulkodó jeleit, milyen kihívások állnak az európai innovációs modell előtt, és hogy hogyan szakadjunk el a bevett vállalati gyakorlatoktól, annak érdekében, hogy újítók tudjunk lenni.
Május 30-31-én rendezik meg Budapesten a Brain Bart, amelynek idén stratégiai partnere a Deloitte Magyarország. A Brain Bar Future Jobs helyszínén a Deloitte külön standon, számos programmal várja a fesztiválra ellátogatókat.
“Talán néhányan még emlékeznek a Vissza a jövőbe című film egyik jelenetére, amiben az elképzelt jövőben már repülő autókkal közlekednek, de a telefonáláshoz le kell szállni a telefonfülkéhez. Teljesen másképp alakult; az autók még nem repülnek, a telekommunikáció viszont óriásit fejlődött. Nehéz megjósolni, hogy harminc, de akár tíz év múlva milyen lesz a világ. Amit tenni tudunk az az, hogy felkészülünk a változásra és minél rugalmasabbá és nyitottabbá próbálunk válni, hogy az elsők között legyünk képesek alkalmazkodni és adoptálni az újdonságokat. Számomra ez a felkészülés a legizgalmasabb a jövővel kapcsolatban és ez az, amiben a Deloitte-nak a legnagyobb hozzáadott értéke lehet; nem csak itthon, hanem globálisan is. Minél többféle ötletet és nézőpontot tudunk becsatornázni a gondolkodásunk folyamatába, és minél bátrabban kísérletezünk, annál jobb lesz a felkészültségünk – egyéni, vállalati, magyarországi és globális szinten is. Ennek ad remek platformot a Brain Bar is, ahol remélem, hogy sok kísérletező kedvű, kreatívan gondolkodó fiatallal beszélgethetünk a jövőről.” – mondta el Fülöp András, a Deloitte Magyarország elnök-vezérigazgatója.
A Deloitte három, nemzetközileg elismert szakértőt is felvonultat a Brain Baron.
Antal Lajos, a Deloitte kiberbiztonsági tanácsadási üzletágának közép-európai vezetője, a hazugság árulkodó jeleinek felisméről beszél majd, amely – társadalmi, etnikai és földrajzi hovatartozástól függetlenül – mindannyiunkban közös. Szó esik majd arról is, hogy mivel a hazugságot felismerni a túlélés záloga is lehet, így az állatvilágban is megjelenik a hazugság és az arra adott reakció.
A Brain Bar színpadára lép még Geoff Tuff, a Deloitte bostoni irodájának Consulting igazgatója, aki több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik az üzleti modellek átalakítása eredményeképpen bekövetkező változások kezelésében. Geoff társszerzője annak a könyvnek, amiből megtudhatjuk, hogy miért ne a jól bevált gyakorlatokra alapozva működtessünk egy vállalkozást, és hogy mi mást tegyünk annak érdekében, hogy értéket hozzunk létre a gyors technológiai változás korában.
Nicolai Andersen, a Deloitte németországi innovációs vezetője az európai innovációs modellről, annak előnyeiről és kockázatairól beszél, irányt mutatva a sikerre éhes európai vállalatok számára.
A Brain Bar izgalmas és innovatív eszközöket bemutató helyszínén; a Fun Factory-ben, a Deloitte budapesti kiberbiztonsági csapatának car hacking környezete is megtekinthető lesz. Az eredetileg autógyártóknak, beszállítóknak, autóbiztonsági specialistáknak épített szimulációs eszköz a car hacking módszereinek oktatására és demonstrálására szolgál. Az érdeklődőknek alkalmuk lesz a Deloitte szakértőinek segítségével megismerni a tipikus sérülékenységeket és támadásokat, valamint szemtanúi lehetnek annak is, hogy a sikeresen kivitelezett támadások komoly kockázatot jelenthetnek mind a gyártók, mind a tulajdonosok számára.
Bővebb részletek a Brain Bar Deloitte programsorozatról a brainbar.deloitte.hu oldalon és a Deloitte közösségi média csatornáin olvashatók.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone és a Brain Bar teret ad a fiatal tehetségeknek
- Fel kell pörgetni a vállalaton belüli mobilitást
- A KBC csoport befektet a digitális átalakulásba Közép-Európában
- Jelentős változások jönnek a biztonsági kamerákra vonatkozó szabályokban
- Versenyképesség, mint a magántulajdonú vállalkozások erőssége és kockázata
- A GDPR után érkezik az e-Privacy rendelet
- Az online vásárlóknak is tartogat meglepetéseket a Brexit
- VAKT: egy jól működő példa a blockchain alkalmazására az energetikában
- Vényköteles gyógyszerazonosítási rendszer - február 9-től élesben
- A GDPR csak a kezdet volt – folytatódik a digitális világ akadálymentesítése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.