Új Business Director a Panasonic-nál
A Panasonic bejelentette, hogy az új pénzügyi évvel kezdődően kibővíti a cseh menedzsment hatáskörét. Peter Menky-nek, aki jelenleg a Panasonic Marketing Europe divízión belül Csehországot és Szlovákiát vezeti, további régióval bővül a feladatköre, amely magában foglalja Magyarországot és az adriai régiót is. Martin Jedlička, aki a Panasonic Marketing Europe-on belül Csehország és Szlovákia jelenlegi marketingigazgatója az előbb említett országokkal kibővített régió marketingkommunikációs igazgatójaként támogatja majd Peter Menky munkáját.
Peter Menky 2013 óta dolgozik a Panasonic-nál. Kezdetben az értékesítési osztály tagja volt, amelyet 2014-től értékesítési igazgatóként vezetett. 2017 óta regionális igazgatóként felügyelte a vállalat valamennyi tevékenységét a cseh és a szlovák piacokon. 2019 áprilisában Csehország és Szlovákia mellett kiterjesztették hatáskörét Magyarországra és az adriai régióra is. „Az új régió nagy kihívás számomra, mert eléggé egyedi és sok szempontból összetett: több pénznem, uniós tagországok és nem uniós tagországok tartoznak hozzá, különböző mentalitás jellemzi őket és sok új kérdés és téma merül fel. De hiszek benne, hogy a Prágában jól megtervezett üzleti modellel, amelyet a helyi igényekhez igazítva fogunk alkalmazni, sikeresek leszünk az új csapatommal a kibővített régióban is. Én minden tőlem telhetőt megteszek ennek érdekében,” - vázolta fel a jövőt Peter Menky az új regionális igazgató.
Martin Jedlička marketingmenedzser, aki 2018-ban csatlakozott a Panasonic Marketing Europe-hoz szintén új feladatokat kapott a régió bővítésével, és mostantól Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és az adriai régióban irányítja a marketingtevékenységeket. Eddigi pályafutása során Martin Jedlička az LG Electronicsnál és a T-mobile-nál dolgozott marketingmenedzserként.
„Világos a feladatunk: folytatnunk kell a kommunikációt a fiatalabb generációk felé, és hatékonyan növelnünk kell a márkaismertséget, amit már tavaly is jó eredményekkel végeztünk. Ezt kívánjuk átvezetni az új régiókba is. Ez kihívás, de mi készen állunk rá,” - foglalta össze a teendőket Martin Jedlička.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét nyereséges a Panasonic
- Az LG 2030-ig megvalósítja a teljes karbonsemlegességet
- Ren Zhengfei reakciója az amerikai szabályozással kapcsolatos kérdésekre
- Megérkezett a LUMIX GX880 kipattintható hátlapi kijelzővel
- A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében a Magic Quadrant felmérése szerint
- Új operatív igazgató a Klikkmániánál
- Közel 46 millió forint sorsáról dönthetnek a MagNet ügyfelei
- A Magyar Telekom 2019. első negyedéves eredményei
- Látványos növekedés és gyarapodó ügyfélszám a UPC-nél
- A Panasonic 600 milliárd jenes hitelt kap
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.