Július 1-én érkezik az HBO Nordic első sajátgyártású sorozata az HBO GO-ra
Lukas Moodysson (Lilja 4-ever, Mammut, Mi vagyunk a legjobbak) várva várt első tévésorozata, a Gösta július 1-jén debütál az HBO GO-n és az HBO-n. A premier napján az első négy 30 perces epizód lesz elérhető az HBO GO-n, utána hetente két epizód kerül fel az online videótárba. A Gösta az HBO Nordic első saját gyártású sorozata.
Gösta egy huszonnyolc éves gyerekpszichológus, akit első állása egy vidéki kisvárosba szólít. Az a terve, hogy ő lesz a legjószívűbb ember a világon, aki mindenkin segít, akivel csak találkozik. Ez néha összejön neki, néha pedig nem…
A 12 részes, 30 perces epizódból álló vígjátéksorozatot Lukas Moodysson írta és rendezte. Gösta szerepében Vilhelm Blomgren (Midsommar) látható, mellette játszik a sorozatban Amy Deasismont, aki a barátnőjét, Melissát alakítja, továbbá Mattias Silvell az apja, Clara Drake egy Saga nevű páciense, Regina Lund az anyukája, Elisabet Carlsson egy kolléganője, Nidhal Fares a Hussein nevű albérlője, Gustav Berg pedig Jonas nevű barátja szerepében.
A sorozat producere Lars Jönsson a Memfis Film képviseletében, executive producerei az HBO részéről Hanne Palmquist, Steve Matthews és Antony Root.
A sorozat nemzetközi értékesítéséért az HBO Europe-on kívül eső területeken a REinvent Studios felel.
Magyar feliratos előzetes:
Kapcsolódó cikkek
- HBO GO-val bővül az online televíziós szolgáltatások palettája a DIGI-nél
- Az HBO saját gyártású vígjátékkal ijesztgeti a nézőket
- Képregénysorozatok érkeznek az HBO GO-ra
- A nézők új kedvenc HBO sorozata – a Csernobil sikerének összetevői
- Hazai sztárok véreztek a Vastrónért
- A digitális médiafogyasztási szokásokat vizsgálta a PayPal
- Az HBO GO világpremier hozz el a nézőknek
- Már a FLIP-nél is elérhetőek az HBO csomagjai
- Donald Sutherland új sorozata már látható az HBO GO-n
- Március 26-tól új vígjáték sorozat indul az HBO GO-n
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.