Gamer a gyerek? Ezek a sportok lehetnek nála nyerők
A 15 évesnél idősebb gamerek 82 százaléka mozog rendszeresen, 29 százalékuk pedig heti több mint 4 alkalommal végez aktív testmozgást. A sportolási szokások kialakítása tehát akkor sem lehetetlen, ha gyermekünk idejének nagy részét inkább tölti online játékokkal, mintsem sportolással. A K&H az egészséges életmód és az e-sport támogatójaként ezért azt javasolja, érdemes megfigyelni, hogy a gyerekünk melyik online játékkal foglalkozik a legtöbbet. Könnyebben választhatunk számára olyan offline tevékenységet, mozgásformát, ami valóban tetszik neki, élményt nyújt, ha az kapcsolódik a játék típusához.
A Mozdulj Gamer Mozgalom kutatása szerint a 15 évesnél idősebb gamerek 82 százaléka mozog rendszeresen, 29 százalékuk pedig heti több mint 4 alkalommal végez aktív testmozgást. „A K&H mozdulj! programmal hosszú távú elkötelezettségünket fejezzük ki az egészség, az egészséges életmód iránt, amelynek része a sport. Az e-sportra mint a jövő sportjára tekintünk, ami számos hasonlóságot mutat a hagyományos sportokkal. A különböző online videójátékok esetében más-más készségek és képességek kellenek, így a játék típusa alapján az offline mozgásformák közül is könnyebben megtalálhatjuk gyermekünknek azokat, amelyekben örömüket lelhetik” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
Milyen sportot válasszunk a kedvenc videójáték alapján?
Stratégiai játékok: A stratégiai játékok esetében, mint a League of Legends (LoL), a logikus és gyors gondolkodás, a csapatmunka, illetve az akár több órás játékidő jellemző. Ha gyermekünk az ilyen típusú játékok iránt érdeklődik, akkor azokat az offline tevékenységeket élvezheti, ahol hasonlóképpen előre fel kell építeni a lépéseket, és egy átgondolt taktika mentén kell haladni, társaikkal összedolgozva. Ilyen lehet bármelyik csapatsport, mint a röplabda, kézilabda vagy kosárlabda.
Kártyajátékok: A közismert online kártyajátékok kedvelőinek, mint a Hearthstone, az aktív agymunkát kívánó, 1-1 elleni küzdelmek nyújthatnak sikerélményt, így például a fallabdázás, a tenisz, a pingpong remek választás lehet.
Kalandjátékok: Az online kalandjátékok esetében, mint például a Call of Duty, olyan offline sportolási lehetőséget érdemes választani, ami izgalmakkal teli élményt nyújt a gyerekeknek. Akár egy kalandparkkal is meghozhatjuk gyermekünk kedvét a szikla vagy falmászáshoz, kötélmászáshoz, íjászathoz, ügyességi feladatokhoz.
Szójátékok: A Words of Wonders-höz hasonló szójátékok folyamatosan megoldandó feladatot nyújtanak, ezért az offline tevékenységben is olyat érdemes keresni, ami kreativitást, agytornát igényel. Így például kellő rejtélyt nyújthat a tájfutás vagy a geocaching.
Kirakós játékok: Ennél a játéktípusnál a monotóniatűrés az egyik legfontosabb készség, hiszen, mint a Jigsaw Puzzle-nél összpontosítani kell, amíg a kirakós összes darabja a helyére kerül. Ezért az egyhangúbb, monoton sportokat érezhetik magukhoz közelállóbbnak a gyerekek, mint a futás vagy az úszás.
Online sportok: Az online sportok esetében könnyebb lehet az offline tevékenység kiválasztása. Ha gyermekünk a FIFA játék rajongója, érdemes kilátogatni egy szabadtéri focipályára, hogy személyesen is kipróbálhassa, milyen érzés kapura lőni.
Kapcsolódó cikkek
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- Biztonsági öv nélkül száguldozunk az internetes sztrádán
- NMHH: a rádióműsorok vetélytársaivá válnak az egyénileg összeállított tartalmak
- Kutatás: retteg, hogy összetöri, mégsem vigyáz eléggé okostelefonjára a magyar
- A Sony európai vizsgálata szerint a nagy képernyős tévék nagyobb élvezetet nyújtanak
- HONOR Színriport: A megkérdezettek 54%-a szín alapján választ okostelefont
- Így játszik egy magyar gamer
- Kutatás az elektronikus fizetésről
- Nem elég a technológiai beruházás, 7 dolog szükséges még az üzleti sikerességhez a jövőben
- A Z és az Y generáció számára a Facebook a munkaerőpiaci iránytű
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.