Új IT-állásportál érkezik Magyarországra
Szeptember 30-tól Magyarországon is elérhető a No Fluff Jobs állásportál, amely kifejezetten az IT szakembereket célozza. Az oldal új megoldásokat hoz a hazai IT toborzásba: a hirdetéseknek kötelezően tartalmazniuk kell a bértartományt, valamint a technológiai stacket, tehát a technológiai környezetre vonatkozó információkat is. Mindezt az IT szakemberek már régóta hiányolták a piacon.
A No Fluff Jobs egy informatikai állásportál, amelynek különlegessége, hogy egységesített és összehasonlítható álláshirdetéseket kínál. A céget az egyszerűség, az átláthatóság és a hatékonyság irányelvei vezetik, amelyek kulcsfontosságú sikertényezők az IT-toborzás szokásainak megváltoztatásában.
A No Fluff Jobs a Ringier Axel Springer Media AG állásportál-portfóliójának tagja. A céget 2014-ben alapították a lengyelországi Gdanskban, 2018 májusában pedig a Ringier Axel Springer Media AG megvásárolta a No Fluff Jobs részvényeinek 44 százalékát. A No Fluff Jobs magyarországi bevezetésével a Ringier Axel Springer Media bővíti állásportál kínálatát a piacon. A piacvezető Profession.hu szintén a cégcsoporthoz tartozik.
Martis István, a Ringier Axel Springer Media álláshirdetési portfóliójának csoportigazgatója elmondta: „A magyar piac nagyon hiányolt már egy olyan állásportált, amely az informatikai szakemberek igényeire lett kialakítva. A hirdetéseknek tartalmazniuk kell a munkaadók által előírt programozási nyelveket, az alkalmazott munkamódszereket, és a fizetést is, hogy valódi, átlátható verseny jöjjön létre a munkavállalókért.”
Tomasz Bujok, a NoFluffJobs vezérigazgatója hozzátette: „Lengyelországban öt év alatt megváltoztattuk az informatikai toborzási szokásokat azzal, hogy minden álláshirdetésben kötelezővé tettük a bértartomány feltüntetését. Közel 3000 ügyfelünk lett, és portálunkat több mint 3 millióan látogatják. Lengyelország piacvezető informatikai állásportáljaként izgatottan várjuk, hogy az átlátható és hatékony IT-toborzásról alkotott képünket megosszuk a magyar IT-szakemberekkel és ügyfelekkel is. Ezzel a lépéssel a No Fluff Jobs jelentős lépést tesz afelé, hogy Európa-szerte növelje befolyását az IT-állásportálok piacán.”
Az indulás előtt a No Fluff Jobs egy nem reprezentatív felmérés keretében informatikai szakembereket kérdezett az álláspiac jelenlegi helyzetéről. Ebből kiderült, hogy az informatikusok 85%-a elvárja, hogy az álláshirdetések tartalmazzanak fizetésre vonatkozó információt, valamint 78% szerint a technológiákat és a munkavégzés során használt programozási nyelveket is mindenképpen fel kellene tüntetni. A válaszadók többsége kiemelte, hogy zavaró számára a fejvadászat során tapasztalható információhiány: az informatikusok nagyon gyakran nem tudják melyik cég megbízásából érkezik a megkeresés, illetve milyen csapatban, helyszínen, és projekten kellene majd dolgozni.
A No Fluff Jobs budapesti irodájával együtt közel 60 embert foglalkoztat. A magyarországi csapatot Bozsoki Ádám country menedzser vezeti, aki korábban a Profession.hu értékesítési csoportvezetője volt.
Kapcsolódó cikkek
- IT security üzletágat indít az OTT-ONE
- Karrierváltás fél év alatt? – Szakértői tippek, hogy ne fussunk zátonyra!
- IVSZ-elnök: fontos, hogy minél többen válasszák az informatikus pályát
- Középiskolás lányokat tanít matematikára és programozásra a Morgan Stanley
- A motivált karrierváltók előtt áll nyitva az IT szakma
- Karrierváltás: a vendéglátós, a marketinges és a katona is programozóként kezdett új életet
- Több tízezer informatikus mehet külföldre a következő években
- Már 400. diákját helyezte állásba Magyarországon a Codecool Programozóiskola
- Indul Magyarország legnagyobb IT versenye
- Felkészültek az egyetemek: új IT rendszerrel várják a tanév indulását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.