Új IT-állásportál érkezik Magyarországra
Szeptember 30-tól Magyarországon is elérhető a No Fluff Jobs állásportál, amely kifejezetten az IT szakembereket célozza. Az oldal új megoldásokat hoz a hazai IT toborzásba: a hirdetéseknek kötelezően tartalmazniuk kell a bértartományt, valamint a technológiai stacket, tehát a technológiai környezetre vonatkozó információkat is. Mindezt az IT szakemberek már régóta hiányolták a piacon.
A No Fluff Jobs egy informatikai állásportál, amelynek különlegessége, hogy egységesített és összehasonlítható álláshirdetéseket kínál. A céget az egyszerűség, az átláthatóság és a hatékonyság irányelvei vezetik, amelyek kulcsfontosságú sikertényezők az IT-toborzás szokásainak megváltoztatásában.
A No Fluff Jobs a Ringier Axel Springer Media AG állásportál-portfóliójának tagja. A céget 2014-ben alapították a lengyelországi Gdanskban, 2018 májusában pedig a Ringier Axel Springer Media AG megvásárolta a No Fluff Jobs részvényeinek 44 százalékát. A No Fluff Jobs magyarországi bevezetésével a Ringier Axel Springer Media bővíti állásportál kínálatát a piacon. A piacvezető Profession.hu szintén a cégcsoporthoz tartozik.
Martis István, a Ringier Axel Springer Media álláshirdetési portfóliójának csoportigazgatója elmondta: „A magyar piac nagyon hiányolt már egy olyan állásportált, amely az informatikai szakemberek igényeire lett kialakítva. A hirdetéseknek tartalmazniuk kell a munkaadók által előírt programozási nyelveket, az alkalmazott munkamódszereket, és a fizetést is, hogy valódi, átlátható verseny jöjjön létre a munkavállalókért.”
Tomasz Bujok, a NoFluffJobs vezérigazgatója hozzátette: „Lengyelországban öt év alatt megváltoztattuk az informatikai toborzási szokásokat azzal, hogy minden álláshirdetésben kötelezővé tettük a bértartomány feltüntetését. Közel 3000 ügyfelünk lett, és portálunkat több mint 3 millióan látogatják. Lengyelország piacvezető informatikai állásportáljaként izgatottan várjuk, hogy az átlátható és hatékony IT-toborzásról alkotott képünket megosszuk a magyar IT-szakemberekkel és ügyfelekkel is. Ezzel a lépéssel a No Fluff Jobs jelentős lépést tesz afelé, hogy Európa-szerte növelje befolyását az IT-állásportálok piacán.”
Az indulás előtt a No Fluff Jobs egy nem reprezentatív felmérés keretében informatikai szakembereket kérdezett az álláspiac jelenlegi helyzetéről. Ebből kiderült, hogy az informatikusok 85%-a elvárja, hogy az álláshirdetések tartalmazzanak fizetésre vonatkozó információt, valamint 78% szerint a technológiákat és a munkavégzés során használt programozási nyelveket is mindenképpen fel kellene tüntetni. A válaszadók többsége kiemelte, hogy zavaró számára a fejvadászat során tapasztalható információhiány: az informatikusok nagyon gyakran nem tudják melyik cég megbízásából érkezik a megkeresés, illetve milyen csapatban, helyszínen, és projekten kellene majd dolgozni.
A No Fluff Jobs budapesti irodájával együtt közel 60 embert foglalkoztat. A magyarországi csapatot Bozsoki Ádám country menedzser vezeti, aki korábban a Profession.hu értékesítési csoportvezetője volt.
Kapcsolódó cikkek
- IT security üzletágat indít az OTT-ONE
- Karrierváltás fél év alatt? – Szakértői tippek, hogy ne fussunk zátonyra!
- IVSZ-elnök: fontos, hogy minél többen válasszák az informatikus pályát
- Középiskolás lányokat tanít matematikára és programozásra a Morgan Stanley
- A motivált karrierváltók előtt áll nyitva az IT szakma
- Karrierváltás: a vendéglátós, a marketinges és a katona is programozóként kezdett új életet
- Több tízezer informatikus mehet külföldre a következő években
- Már 400. diákját helyezte állásba Magyarországon a Codecool Programozóiskola
- Indul Magyarország legnagyobb IT versenye
- Felkészültek az egyetemek: új IT rendszerrel várják a tanév indulását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.