Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait

forrás: Prím Online, 2019. október 24. 12:01

Keresik az elmúlt egy év legjobb marketing munkáit, a Magyar Marketing Szövetség a hagyományokhoz híven idén is átadja Az Év Ügynöksége 2019 és Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019 díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg.

A Magyar Marketing Szövetség immár ötödik alkalommal keresi a 2015-ben megalapított Marketing Diamond Awards - Országos Marketinggyémánt Díj - legjobbjait. A zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatásosságát ismeri el a marketinggyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével. A legtöbb marketinggyémánt elismerést szerző ügynökség "Az Év Ügynöksége 2019”, ügyféloldali cég esetében pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” Díjat nyeri el.

 

A pályázat célja

A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketing büdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. Célja továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. 

 

Zsűri

A pályázat zsűrije két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni. A díj ezáltal is lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségeknek, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketing-aktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék. Az előre megadott elbírálási szempontoknak köszönhetően a benyújtott pályázatok nem egymással versenyeznek. A szakmai zsűri a szempontoknak való megfelelés alapján minősíti a pályamunkákat.

 

A zsűritagok között olyan neves szakembereket találunk, mint Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bene Nikoletta (SPAR Magyarország), Damjanovich Nebojsa (Adplanky.com), Dudás Krisztina (MikroCredit Zrt.), Györke Ádám (Cherrisk.com), Hinora Ferenc (Magyar Marketing Szövetség), Horváth Magyary Nóra (K&H Bank), Jákó Eszter (Magyar Villamos Művek), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség), Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Mondovics Péter (Mastercard), Nyakas Laura (EXIM Hungary), Szilva Mónika (Nestlé), Szomolányi Gabriella (PFIZER) és Tengerdi Laura (Budapest Bank). 

 

Nevezés, kategóriák

A Magyar Marketing Szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg. A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát. A kategóriákról bővebben itt olvashat. 

 

Nevezési határidő: 2019. november 8. (éjfél)

 

Diamond List

Az MMSZ a Diamond List keretében mutatja be azokat az ügynökségeket, marketing-aktív vállalkozásokat, akik az elmúlt évek alapján a legtöbb sikeres pályázattal rendelkeznek. Jelenleg a ranglistán 63 pályázó szerepel, melynek élén a szolgáltatói oldalról a Kreatív Vonalak áll, összesen 23 gyémánt elismeréssel, megbízói oldalon pedig a lista élén holtversenyben, 7-7 gyémánt elismeréssel a MOM Sport és a Naurel Manufaktura Kft. áll.  

 

A (fő) díjazottak értékes nyereményekben részesülnek, a Magyar Marketing Szövetség partnereinek jóvoltából.

 

Díjátadó

A díjak átadására 2019. november 27-én az Extrában kerül sor. A díjátadó után a Magyar Marketing Szövetség Évzáró Party-t rendez, amelyre meghívják az idei évi pályázókat is. 

 

2018-ban Az Év Ügynöksége díjat a Kreatív Vonalak Kft. nyerte el, Az Év Marketingaktív Vállalkozása díjat pedig a Billingo kapta. 

 

(A képen láthatóak a negyedik Marketing Diamond Awards azon gyémánt elismerésben részesült nevezői, akik a Díjátadón személyesen vették át elismeréseiket)

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket

A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.

2024. április 19. 20:08

Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak

A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies. 

2024. április 19. 18:43

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

2024. április 19. 16:59

Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata

Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket. 

2024. április 19. 15:11

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.

2024. április 19. 13:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09