A jövő hotelszobái már most elérhetők
Személyre szabott kényelem, javuló működési és energiahatékonyság, a jövőbeli digitális fejlesztések támogatása – többek között ezt kínálja a szálloda- és társasház-tulajdonosoknak a Schneider Electric új megoldása. A Connected Room Solution lehetővé teszi a rendszerintegrátorok számára projektkapacitásaik növelését úgy, hogy közben az áraik is versenyképesek maradnak.
Az internet térhódításával és a gyors digitalizációval egyre nagyobb az igény a zökkenőmentes digitális élményre a társasházak lakói és a szállodák vendégei körében. Ezzel párhuzamosan a klímavédelem jegyében felértékelődnek az olyan, energiafogyasztást csökkentő és az energiahatékonyságot javító megoldások, amelyek egyúttal képesek biztosítani azt is, hogy az ingatlantulajdonosok is megkapják az elvárt nyereséget. A Schneider Electric október elején, az Innovation Summit Barcelona rendezvényen mutatta be a Connected Room Solution rendszert, ami képes egyszerre támogatni ezeket az igényeket.
Az IoT-alapú (internet of things – dolgok internete), moduláris megoldás részét képezi egy intelligens szobavezérlő rendszer, amivel a fűtés, a szellőztetés, a légkondicionálás, a világítás, a redőnyök és az ajtók vezérlése mellett a modern helyiség-érzékelők kontrollja is megvalósítható. A Connected Room Solution nyílt architektúrájának köszönhetően különféle jelenlegi és jövőbeli protokollokkal, eszközökkel és alkalmazásokkal is képes együttműködni.
„Az intelligens épületek és szállodák sokkal többről szólnak, mint a működési és az energiahatékonyság. Napjainkban az épület- és szállodatulajdonosoknak úgy kell elérniük ezeket a célokat, hogy közben jobb élményt nyújtanak bérlőik, vendégeik és lakóik számára. Életünk nagy részét épületekben töltjük, és mi küldetésünknek érezzük, hogy a lehető legjobban teljen ez az idő” - hangsúlyozta Manish Kumar, a Schneider Electric Digital Buildings üzletágért felelős alelnöke.
A társaság új megoldása segít az épülettulajdonosoknak és a szálloda üzemeltetőknek, hogy személyre szabott kényelmet, valamint megnövelt működési és energiahatékonyságot biztosító, vonzó helyiségeket alakítsanak ki. A Schneider Electric rendszere révén jövőtálló épületek és szállodák hozhatók létre, amelyek fenntartói könnyen tudnak alkalmazkodni a bérlők vagy éppen a szállóvendégek változó igényeihez.
A Connected Room Solution teret ad olyan hasznos, IoT-alapú megoldások kialakításához, mint a például az automatizált hibaérzékelés és -diagnosztika, a térkihasználtság felmérése, a navigáció, további infrastruktúrafejlesztés nélkül.
Kapcsolódó cikkek
- Továbbgondolt IoT okosotthon-stratégia és szoftverfrissítés a Honortól
- Energiamegtakarítással törhetne Budapest az élre
- A Fujitsu és az Ericsson gyorsabb vezeték nélküli csatlakozást tesznek lehetővé az Ipar 4.0 világában
- Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban!
- Az óraátállításon túl: így is spórolhatunk az energiával
- Az európai gyártóvállalatok nem tudják eredményesen alkalmazni az okostechnológiákat
- Zöld forradalom a Schneider Electric épületeiben
- Felpörgeti a digitalizációt a kórházakban a Schneider Electric
- Új szintre emeli az okosgyárakat a Schneider Electric
- Felpörgeti a klímaváltozás elleni harcot a Schneider Electric
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.