Az ABB robotjai segítenek ünnepi hangulatot varázsolni New Yorkban
Kevés ünnepi dekoráció versenyezhet a New York-i Bloomingdale’s áruházláncéval. A kiskereskedelmi lánc minden évben jól kidolgozott, új ötletekkel és interaktív elemekkel kápráztatja el a vásárlóit. Ez évben az ABB 12 robotja öltözteti díszbe az áruház kirakatait, ráirányítva a figyelmet a robotikában és az automatizálási technológiában rejlő lehetőségekre, amelyekkel forradalmasítható a vásárlásösztönző látványtervezés, és még dinamikusabbá tehető a vásárlási élmény.
Az ABB robotjai arról híresek, hogy a legfejlettebb technológiai színvonalat képviselik, és ipari környezetben együtt tudnak dolgozni az emberekkel. Ezek a robotok azonban sokkal több feladatra is alkalmazhatók. Az ABB robotok ezekben a napokban, New Yorkban, a metropolisz egyik legikonikusabb áruházban, a Bloomingdale’s-ben köszöntik a vásárlókat, így varázsolva a karácsonyi bevásárlást még szórakoztatóbbá és vidámabbá.
Az ABB négy darab, hattengelyes IRB 120 típusú robotja most azon a közös feladaton dolgozik, hogy egy hatalmas karácsonyfa ágait 20 törékeny aranydísszel díszítse fel. A másik kirakatban négy IRB 1200-as robot alkotta kvartett réz csörgőkön, tamburinon, harangjátékon és egy futurisztikus digitális xilofonon karácsonyi dallamokat játszik. Az utcán nézelődő vásárlók három karácsonyi dal közül választhatnak, és a bátrabbak részt vehetnek egy kis karaokéban is. Az énekes kedvű vevők a dalok szövegét a négy IRB 120-as robot karjára erősített három mozgó, 38”-os, grafikus RoboScreens-en követhetik.
Bent, a Bloomingdale’s áruházban, YuMi, az ABB kétkarú, kollaboratív, azaz együttműködő robotja mutatja be a legújabb Nespresso terméket, és különféle kávékkal kínálja a betérő vásárlókat. A vásárlók közvetlenül kapcsolatba léphetnek YuMi-val, az emberek melletti biztonságos munkavégzésre tervezett robottal. A kávét kínáló robot egyedülálló vásárlási élményt nyújt, és lehetővé teszi, hogy a vásárlók működés közben ismerhessék meg a Nespresso új termékét. Műveleti pontosságának és mozgékonyságának köszönhetően YuMi automatizálja a kávéfőzés teljes folyamatát, a kiválasztott kávékapszula kezelésétől és betöltésétől a forró ital felszolgálásán át az elhasznált kapszula újrahasznosítását biztosító elhelyezéséig.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy részt vehetünk a New York-i karácsonyi vásár megnyitójának számító nevezetes eseményen. Arra is büszkék vagyunk, hogy ünnepi hangulatot teremtünk a Bloomingdale’s vásárlói számára, akiknek bemutathatjuk, hogy a robotika és az automatizálási technológia miként képes magasabb szintre emelni a vásárlás élményét,” - nyilatkozta Marc Segura, az ABB Service Robotics vezetője. „A Bloomingdale’s-ben tartott bemutatókkal azt kívánjuk demonstrálni, hogy a robotika miként teheti a vizuális vásárlásösztönző látványtervezést dinamikusabbá és vonzóbbá. A jövőben a kiskereskedelmi üzletek a robotika segítségével innovatív, a vásárlókkal interakcióba lépő médiumokat hozhatnak létre, bemutathatják termékeiket, és az árusítóhelyeken sokkal jobban felkelthetik a vásárlók figyelmét, mint a hagyományos, statikus áruházi kirakatok.”
A Bloomingdale’s-be telepített robotokat az ABB US Robotics Auburn Hillsben, Michigan államban lévő központjában szakemberek felügyelik a nap 24 órájában,az ABB Ability Connected Services rendszerén keresztül. A fejlett rendszer távfelügyeletet végez, és elemzi a közvetlenül a robotoktól érkező adatokat, segítségével az ABB szakemberei meghatározzák, és már a kialakulásuk előtt felkészülhetnek a váratlan leállásokhoz vezető esetleges problémák elkerülésére.
Kapcsolódó cikkek
- Virágzik az AMR-eket alkalmazó logisztikai rendszerek piaca!
- Hogyan lehet legjobban megtéríteni az automatizációs befektetésünket?
- Új piacot hívott életre az autonóm mobil robotok elterjedése
- Valószínűleg a világ legbiztonságosabb autonóm mobil robotjai
- Logisztikai innováció a Whirlpool-nál!
- Saját fejlesztésű takarítórobotot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
- Az ABB energiatároló rendszereket gyártó, modern üzemet avatott fel Badenben
- Az ABB bemutatja mobil laborrobot-koncepcióját a Jövő Kórháza számára
- Egy robot naponta 30 szállítási feladatot végez el, és nemsokára 60-ra is képes lesz
- Magyar fejlesztők tervezik a legújabb robotikai eszközöket
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.