Az ABB többségi tulajdonrészt szerzett a kínai Chargedot vállalatban

forrás: Prím Online, 2020. március 23. 11:58

Az ABB lezárta a Chargedot Shanghai New Energy Technology Co., Ltd. („Chargedot”) többségi részesedésének felvásárlására irányuló akvizíciót.  A tranzakciót 2019. október 28-án jelentették be.

2009-es alapítása óta, a sanghaji központú Chargedot jelentősen hozzájárult az elektromos hajtású járművek elterjedéséhez Kínában. A vállalat egyen- és váltóáramú töltőállomásokat, valamint szoftverplatformot szállít az elektromosjár-műgyártókat, a töltőhálózat-üzemeltetőket és az ingatlanfejlesztőket is magába foglaló ügyfélkörnek. A mintegy 205 alkalmazottal működő vállalat további részvényeseinek sorában ott található a Shanghai SAIC Anyo Charging Technology Co., Ltd. is, amely a SAIC egyik leányvállalata.  

 

 

Az akvizíció várhatóan tovább erősíti az ABB kapcsolatát a vezető kínai elektromosjármű-gyártókkal, és tovább szélesíti a vállalatcsoport e-mobilitási portfólióját a helyi követelményekre kifejlesztett hardver és szoftver megoldásokkal, illetve szolgáltatáskínálattal.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05