Foglalásos rendszerre váltott a Budai Szabadtéri Színház
A Budai Szabadtéri Színház június 6-án nyitja meg kapuit, s az idei nyári szezonra is közel 40 nagyszabású eseménnyel készül. A jelenlegi helyzetre való tekintettel azonban a nyári programokra a jegyvásárlási kedv is jelentősen alább hagyott, a nézők nem mernek, vagy nem akarnak színházra, koncertre költeni, ráadásul az sem biztos, hogy megtartása kerülhetnek egyáltalán a júniusi, júliusi rendezvények.
Éppen ezért a Budapesti Showszínház által üzemeltetett nyári színház úgy döntött: online jegyértékesítő rendszerükben jegyfoglalási opciót is kínálnak mostantól, amely használata a jegyvásárlónak garantálja az ülőhelyét, de kifizetni csak akkor és abban az esetben kell, ha az eseményt biztosan megtartják a szervezők.
Tóth Ádám, a színház igazgatója fontosnak tartotta megtenni ezt a lépést, hiszen érthető és tolerálható az óvatosság, viszont nem lehet az aggódó, vagy a jelen helyzetben takarékoskodó nézőket hátrányos helyzetbe hozni azokkal szemben, akik fenntartások nélkül vásárolják a jegyeket továbbra is.
A foglalásos módszerrel azok is biztosíthatják jegyeiket a nyári Charlie, Zséda, Király Viktor, Edda és egyéb koncertekre, a nagyszabású musical és operett előadásokra, komédiákra és egyéb táncos estekre, akik most inkább spórolnak és kivárnak.
Az igazgató szerint most mindenki bajban van, nem csak a művészvilág, így sem különleges bánásmódot, sem kivételezést nem tart indokoltnak a szakma szereplőinek, így támogatásért sem kívánnak dörömbölni a különböző minisztériumok ajtaján, inkább felkészülnek a nyárra, s megpróbálják az elvesztett bevételeiket pótolni minél gyorsabban. Ennél fontosabb viszont, hogy egyenlő esélyekkel lehessen a nyári programokra válogatni, ezért tartja fontosnak a kezdeményezést. A Budai Szabadtéri Színházba a Ticket Shop Jegyirodában lehet online jegyeket foglalni.
Kapcsolódó cikkek
- Közlekedési mobiljeggyel vehetők igénybe a Volánbusz járatai
- Óriási online tudásanyagot adnak ingyen a vállalkozók kezébe
- Ingyenes interaktív hangoskönyvek felolvasással a BOOKR Kids és a Samsung együttműködésében
- Vállalkozásokat segítő kedvezmények a Vodafone-tól
- Postára csak akkor menjünk, ha muszáj
- Kényszerből sietünk a digitális jövőbe
- Az SAP megnyitja és ingyenessé teszi egyes alkalmazásait a járvány elleni küzdelem jegyében
- Átalakította és ingyenessé tette nyelvtanuló szoftverét az iTOLC
- Így teljesít a tantermen kívüli oktatás
- A Da Vinci TV is segíti a tanulást az országos iskolabezárás alatt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.