Óriási online tudásanyagot adnak ingyen a vállalkozók kezébe

forrás: Prím Online, 2020. március 23. 09:25

Az elmúlt hetek történései a gazdaság egyetlen szegmensét sem kímélték. Nincs ez másképp a webáruházakkal sem: vannak, akik a koronavírus hatására kezelni sem tudják az óriási keresletet, míg mások eladásai visszazuhantak. Az M. I. Solution Kft. most ingyenesen elérhetővé teszi a tudásközpontját, hogy hatékonyan kezelhessék a kialakult helyzetet.

“A legfontosabb, hogy összefogjunk ezekben az időkben, ezért az M. I. Solution Kft. is rendkívüli lépésekre szánta el magát” - jelentette ki élő Facebook-bejelentkezésében Surányi Ferenc ügyvezető. “Akár hasítanak a webáruházad eladásai és alig tudod kiszolgálni a vevőket, akár nehezebb helyzetbe kerültél a válság miatt, mindenképpen segítünk gyorsan reagálni” - tette hozzá.

 

A cég a világon egyedülálló, webáruházra köthető mesterséges intelligencia rendszerrel támogatja a webshopok növekedését. Száznál több ügyfelük tavaly összességében több mint 2 millió vásárlót szolgált ki. Most azonban úgy döntöttek, minden webáruház előtt megnyitják az M. I Tudásközpontot, amelynek fejlesztésére közel 15 millió forintot fordítottak.

 

1300 percnyi ingyenes oktatóvideó 30 napig

A webáruházak most egy hónapig ingyenesen érhetik el az M. I. Tudásközpont exkluzív oktatóanyagait. A tudásanyag részeként profi szakemberek és a legjobb tanácsadók adnak át naprakész tudást mindenről, ami a növekedést segíti.

 

A Tudásközpontban 1300 percnyi videóanyag elérhető, ami a legkülönbözőbb területeket járja körül, a jog- és adatvédelemtől a pénzügyeken keresztül egészen a cégvezetési stratégiáig. A szakemberi gárda is sokoldalú, találunk köztünk mini CRM szakértőt épp úgy, mint adatvédelemmel foglalkozó ügyvédet, online marketing szakértőt vagy PR tanácsadót.

 

A cég ezen felül a személyes, szakértői konzultációkból is 50 százalék kedvezményt biztosít minden online kereskedőnek, aki úgy érzi, jól jönne a tanácsadás a jelenlegi helyzetben.

 

Surányi Ferenc ezen felül mostantól rendszeres Facebook Live adásokban jelentkezik be, ahol a szakértők, illetve az ügyfélkörbe tartozó, tízmilliárdos forgalmat bonyolító webáruházak vezetői is vendégei lesznek. Velük arról beszélget majd, mit tesznek és mit javasolnak a többieknek is, hogy a jelenlegi helyzet nyerteseivé válhassanak.

 

Értékes csomagban jön a segítség az ügyfeleknek

Surányi Ferenc egyesével keresi meg az ügyfeleket, hogy együtt gondolkodjon velük, mi az, amiben a legtöbbet segíthetné a mostani helyzetben. Bejelentett egyúttal egy minden ügyfélre kiterjedő csomagot is, ami több oldalról nyújt segítséget.

 

Ez lényegében teljes webáruház átvilágítás, aminek részét képezi a látogatói élményelemzés egy profi szakértői csapattól, a PPC kampányelemzés két szakember részvételével, valamint 1 órás adószakértői konzultáció is. Mindezek költségét az M. I. állja.

 

“Ezzel szeretném és tudom támogatni azokat, akiknek a nálunk lévő erőforrás, tudás, tapasztalat segíthet megküzdeni a következő néhány hónap kihívásaival” - zárta a szakember.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59