Az Allianz Hungária bővíti sikeres digitális megoldásainak körét
A biztosító március végén a gépjármű-felelősségbiztosítási károk esetében is elérhetővé tette ügyfelei és a hozzá forduló károsultak számára az eddig csak Casco-kárügyintézésben használt, azon a téren már közkedvelt Online Kárstátuszkövető alkalmazását.
Az Online Kárstátuszkövető alkalmazással az ügyfelek számára könnyűvé, kényelmessé, bárhol és bármikor hozzáférhetővé válik a kárügyintézés folyamata. A szolgáltatás bevezetése volt a 2019-es év egyik fókuszpontja az Allianz Hungária digitalizációs fejlesztéseinek. A vezérelv az volt – a magyar piacon három évtizede jelen lévő Allianz Hungária számára – hogy a kárügyintézés során végig ügyfelei kezében maradjon az irányítás annak köszönhetően, hogy a biztosító valós idejű információkat szolgáltat számukra kárügyük alakulásáról a hét minden napján, a nap huszonnégy órájában.
Az Online Kárstátuszkövető alkalmazás segítségével arra is lehetőség nyílik, hogy az ügyfél azonnali emlékeztetőt kapjon, ha a folyamat során további dokumentumot kell csatolnia az ügyintézés folytatásához, lerövidítve ezzel a kárrendezés idejét. Az alkalmazás a folyamatot négy egyszerű lépésre osztja: a kárbejelentés, a kárszemle, a javítás, vagy egyezség és a visszajelzés szakaszára. A Kárstátuszkövető használata egyszerű: miután az ügyfél telefonon, vagy interneten bejelentette káreseményét, egy linket kap az Allianz Hungáriától, amelyet bármilyen internetkapcsolattal rendelkező számítógépen, vagy okoseszközön megnyithat, és ezen keresztül láthatja, hogy a négy közül melyik fázisban tart a kárügyintézés.
Az alkalmazás magyarul és angolul is elérhető, mentes mindenféle biztosítási zsargontól, és felhasználóbarát felülettel rendelkezik. Az Online Kárstátuszkövető az Allianz Hungáriánál megkötött casco-biztosítások mellett immár gépjármű-felelősségbiztosításoknál is alapvető szolgáltatás, amelyet nem szükséges külön igényelni, és használata nem jár semmiféle többletköltséggel. Ez az alkalmazás egy, a biztosítási piacon egyedülálló funkció, amelyet a csomagkövetési szolgáltatások ihlettek, és az Allianz Hungária ezzel megteremtette a kényelmes, nyomon követhető valamint átlátható kárügyintézési folyamatot minden ügyfele, valamint a kárrendezés során vele kapcsolatba kerülő károsult számára.
„A korábban bevezetett, és most továbbfejlesztett digitális megoldásainkkal célunk, hogy ügyfeleink minél egyszerűbben intézhessék és követhessék nyomon kárügyeiket. A Casco-biztosítások esetében az Online Kárstátuszkövetőre kapott visszajelzéseink pozitívak, az ügyfél élmény mérhetően növekszik, és ügyfélközpontú szolgáltatásaink jól láthatóan kedvező fogadtatásra találtak biztosítottaink körében. Ezek a sikerek ösztönöztek minket arra, hogy az alkalmazást egy szélesebb kör számára is elérhetővé tegyünk, így a gépjármű-felelősségbiztosítási termékünk is integrálásra került, az Online Kárstátuszkövető alkalmazásunkba, amellyel ügyfeleink naprakész információkat kaphatnak kárukkal kapcsolatban. Az Allianz Hungáriánál hiszünk abban, hogy az ilyen és ehhez hasonló digitális szolgáltatások jelentik a jövőt a biztosítási szektorban. ” – fűzte hozzá a fejlesztéshez dr. Pápay Zoltán Szilárd, a biztosító market menedzsment-igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Új, kárrendezést egyszerűsítő digitális megoldásokat vezet be az Allianz
- Egyre népszerűbb a digitális kárbejelentés
- Biztonsági tippek és okos megoldások autósoknak
- Allianz online kárbejelentés: gyors, egyszerű és kényelmes
- Így jelenti be a vagyonkárokat a magyar!
- Eszközök az otthon kényelme és biztonsága szolgálatában
- Mobil bankkártya-terminál: új mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon
- Online számlafizetés már az Allianznál is
- Ismét az Allianz Hungária lett "Az év internetes biztosítója"
- Az Allianz Hungária lett az év internetes biztosítója
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.