A gyik.hu-val és 2 további oldallal bővül a SAKKOM média-portfóliója
Megvásárolta a gyakori kérdések és válaszok közösségi platformját, a gyik.hu-t a SAKKOM Interaktív. Az egyre bővülő média-portfólióval rendelkező cég így már több mint 600 ezer egyedi látogatót ér el havonta.
Újabb elemmel bővült a SAKKOM média-portfóliója, az ügynökség nemrégiben akvirálta a gyik.hu oldalt, melyen az internetezők által feltett gyakorik kérdések és az azokra adott válaszok olvashatók. „A gyik.hu ugyan még csak néhány tízezer látogatóval rendelkezik havonta, de jól integrálható már meglévő felületeinkkel, például a 250 ezer egyedi látogatóval bíró hogyankell.hu-val, így a szinergiák kiaknázása révén komoly növekedésre számítunk” – mondta Kolma Kornél, a SAKKOM Interaktív ügyvezetője.
„Úgy láttuk, hogy önerőből a gyik.hu bővülése már nem volt lehetséges, ezért mondtunk igent a SAKKOM Interaktív ajánlatára. Bízunk benne, hogy az új tulajdonos még népszerűbbé teszi majd az oldalt” – mondta Kis Ernő, a gyik.hu korábbi tulajdonosa.
A vásárlás részeként a SAKKOM Interaktív ezen felül hozzájutott még a hazai meme generátorok között legnagyobb látogatói bázissal rendelkező memegenerator.hu oldalhoz, valamint a mostanság egyre nagyobb népszerűségnek örvendő webes játékokat kínáló ingyenesjatekok.hu-hoz is.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatos a Vivre növekedése
- Magyar startup nyert az #EuvsVirus-kihívás üzletfolytonossági kategóriájában
- A Xerox több fronton is segíti a COVID-19 elleni harcot
- Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében
- Az ABB 2020. első negyedéves eredményei
- Két mentőprogrammal és egy új alap felállításával nyújt életmentő segítséget a Hiventures
- Ismét több száz darab lélegeztetőgépet és több millió védőmaszkot szerez be Kínából az OTT-ONE
- Döntések a Magyar Telekom közgyűlésének napirendjén szereplő kérdésekben
- Egészségügyi dolgozóknak és hátrányos helyzetűeknek adott támogatást a HungaroControl
- Gigafelvásárlás az oktatási piacon
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.