Már 11 bankfiókban használható az MKB Bank digitális ügyfélhívó rendszere

forrás: Prím Online, 2020. június 10. 15:57

A márciusban rekordidő alatt bevezetett digitális ügyfélhívó rendszer sikerének köszönhetően további hét bankfiókkal bővül azon MKB fiókok listája, ahol elérhetővé válik a digitális időpontfoglalás és sorban állás. A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása és az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása.

Az MKB Bank Budapesten a Mamut I. bevásárlóközpontban és a Thököly úton, valamint Debrecenben, Kecskeméten, Székesfehérváron, Tatabányán és Miskolcon található bankfiókjaival bővíti a digitális ügyfélhívó rendszerben választható fiókok listáját. 

 

Az új rendszer segítségével a korábbi 4  fiók – Budapesten a Duna Pláza, Árkád Örs vezér tér, Nyugati tér, valamint Szeged, Kölcsey utca – után immáron 11 bankfiókban csökkenthető minimálisra a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, továbbá a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is. 

 

Az MKB Bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét. A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról https://www.mkb.hu/digitalis-sorbanallas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.

 

Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.: A közel két hónapos tesztidőszak tapasztalatai és ügyfélvisszajelzései alapján elmondható, hogy a digitális ügyfélhívó hatalmas népszerűségnek örvend mind ügyfeleink, mind munkatársaink körében. A koronavírus-járvány okozta átrendeződés az ügyféligények tekintetében továbbra is arra késztet bennünket, hogy gyorsan, az ügyfeleink valós igényeire nyújtsunk új és hasznos megoldásokat és a jövőben is ezzel a céllal vágunk bele hasonló fejlesztésekbe. A Linistry nevű startuppal közösen bevezetett megoldás jó példa arra, hogyan lehet egy startup innovációját egy bankba hatékonyan, magas ügyfélélmény mellett bevezetni.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes

Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél. 

2024. május 9. 18:01

Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő

Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.

2024. május 9. 16:20

Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg

Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.

2024. május 9. 14:28

Üzembe állt a Siemens e-kamion töltője

A világon elsőként a felső-ausztriai Laakirchenben, az autópálya melletti OMV-töltőállómáson helyezték mindennapos üzembe a Siemens e-kamionok tankolására is alkalmas új csúcstöltőjét.

2024. május 9. 12:59

Ezeket a munkaköröket válthatja ki a magyar cégeknél a mesterséges intelligencia

Az elmúlt években figyelemreméltó fejlődésen ment át a mesterséges intelligencia, ami mára valamilyen formában szinte minden felhasználóhoz eljutott. Persze, ahogy az a nagy technológiai áttörések esetében lenni szokott, az MI megítélése is meglehetősen vegyes, valamint arról is megoszlanak a vélemények, hogy milyen gazdasági következményeket hoz magával és milyen hatással lesz a munkára. 

2024. május 9. 11:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36