Vodafone: technológiánkkal a magyar gazdaság újjáépítéséért
Az Infoparlament mai digitális ülésén Dr. Budai J. Gergő alelnök ismertette a Vodafone Magyarország ötpontos tervét, melynek célja – a kormányzati törekvésekkel összhangban – a hazai gazdaság és a versenyképesség újraindításának támogatása.
„Magyarország világviszonylatban is kiemelkedő minőségű hálózati infrastruktúrája, és ennek keretében a Vodafone Magyarország is jól vizsgázott az elmúlt hónapokban. Szolgáltatói oldalról kijelenthetjük, hogy ebben az időszakban sikerrel teljesítettük első számú prioritásunkat: kapcsolatban tartottuk Magyarországot a járványügyi védekezés szakaszában, amikor a kapcsolattartás elősegítése volt az elsődleges cél. A válság jelenlegi, második szakasza a gazdaság és a versenyképesség talpra állításáról szól, és ebben az időszakban az infokommunikációs ágazat, így a Vodafone szerepe is abban áll, hogy elősegítse a gazdaság újraindítását az infrastrukturális beruházások és a digitalizáció felgyorsítása révén.” – mondta el Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország igazgatóságának alelnöke a 10. jubileumi, online Infoparlament ülésen.
A Vodafone Magyarország a magas minőségű és nagy kapacitású, biztonságos hálózat fejlesztése, a kritikus állami funkciók digitalizációjának felgyorsítása, a digitális esélyegyenlőség szem előtt tartása, a vállalkozások – különösen a mikro-, kis- és középvállalkozások – digitalizációja, valamint a kormányzati döntéshozatalt támogató rendszerek fejlesztése révén járul hozzá Magyarország gazdaságának és versenyképességének talpra állításához.
A Vodafone már megvalósult intézkedései a járványügyi védekezés első szakaszában
A Vodafone márciusban, a járványügyi védekezés első szakaszában, új szolgáltatásaival és kedvezményeivel azonnali támogatást nyújtott a lakosság, a vállalkozások, az oktatás és az egészségügy számára. A Vodafone +15 GB ingyenes adatkeret biztosított lakossági és vállalati ügyfelei számára, nem számította bele az ügyfelek adatkeretébe az oktatási tartalmakat és a pedagógusok számára készült digitális oktatási segédleteket tartalmazó oldalakat, adattal és ingyen beszélgetéssel segítette a legveszélyeztetettebbeket és a frontvonalban dolgozókat. Pénzadományt és digitális eszközöket biztosított a Máltai Szeretetszolgálat és az Ökomenikus Segélyszervezet együttműködésével, hogy az eszközök a leghatékonyabban kerüljenek kiosztásra és célba érjenek a leginkább rászorultakhoz. A Vodafone támogatta a kormányzatot a kért aggregált adatszolgáltatások és adatelemzések révén, hogy a lehető legjobb, tényekre alapozott döntések szülessenek. A Vodafone támogatta applikációk készítését és fejlesztését is, mint az Életmentőt, ami az Országos Mentőszolgálat és a Vodafone Alapítvány közös fejlesztése, és az állam fejlesztésében megvalósult VírusRadart.
Kapcsolódó cikkek
- Virtuális és fizikai használatra is alkalmas a Vodafone okostanterem-megoldása
- Korlátlan adatot vezet be a Vodafone a Red tarifákban
- Vodafone: Hőkamera segítheti a vállalatokat a járvány idején
- A Haumann-család nappalijába vitte a televíziózás jövőjét a Vodafone
- Elindult az új iPhone SE előrendelése a Vodafone-nál
- Karanténos szuperkoncert a Vodafone támogatásával!
- 2 millió eurós alapot hoz létre a Vodafone Csoport a koronavírus elleni harc támogatására
- A Vodafone Magyarország köszönti a Magyar Telekomot az 5G klubban
- Koronavírus infógombbal és értesítésekkel bővül az ÉletMentő applikáció
- Díjmentes 100 perc a kiemelten veszélyeztetett korosztály számára a Vodafone-tól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.