Az AHa! Brainstore startup program ismét várja a jelentkezőket
A telekommunikációs szektor meghatározó szereplői, az Antenna Hungária és a Telenor Magyarország együtt keresik a jövő startup-jait. Az együttműködés célja, hogy az AHa! Brainstore startup program keretében adjanak útmutatást az induló és növekedési fázisban lévő, prototípussal rendelkező vállalkozásoknak. A kiválasztott startupok akár 60 milliós tőkebevonási lehetőséget és mentorálást kaphatnak az MFB csoporthoz tartozó Hiventurestől, a Drukka Startupstól valamint az Intellitext Hardware akcelerátortól.
Több sikeres projektet követően az AHa! Brainstore startup program újabb befektetési ciklust indít idén szeptemberben. Az Antenna Hungária ez alkalommal a Telenorral közösen keresi a korai fázisú vállalkozások kiforrott és piacképes ötleteit. A partnerségnek köszönhetően a program új fókuszterülettel bővül; az IoT, a mesterséges intelligencia, az OTT és az esport mellett 5G alkalmazási megoldásokkal is várják a jelentkezőket a szervezők. A startup-oknak október 6-ig van lehetőségük jelentkezni az AHa! Brainstore hivatalos honlapján.
A program stratégiai partnerei: az MFB csoporthoz tartozó Hiventures; a Drukka Startups; valamint az Intellitext Hardware Akcelerátor is.
„A Telenor már évekkel ezelőtt letette a névjegyét a hazai stratupok támogatása terén, így az Antenna Hungáriával most létrejött együttműködésben komoly szakmai tapasztalatokra építhettünk. Az 5G terén a telekommunikációs szolgáltatók egyik legfontosabb szerepe az 5G-ben való gondolkodás népszerűsítése és támogatása mind üzleti, mind technológiai téren, ezért a most újra elrajtoló AHa!Brainstrore programban úgy gondolom minden cégnek helye van, aki e technológiára építve tervezi új termék vagy szolgáltatás létrehozását” – mondta el Dávid Zoltán, a Telenor Magyarország stratégiai vezérigazgató-helyettese.
Az első körben kiválasztott, és így a következő fordulóban is esélyes csapatok személyes interjúra kapnak lehetőséget novemberben. Ezt követően a szerencsés továbbjutók egy bootcamp-en tudhatnak meg még többet arról, hogyan kaphatnak tőkebefektetést 15-65 millió forint értékben. A bootcamp-re december közepén kerül sor.
A mentorálásra kiválasztott startupoknak a befektetés mellett közös tesztelési és fejlesztési lehetőségek állnak majd rendelkezésükre, az Antenna Hungária teljes infrastruktúrájának és szakembergárdájának támogatását élvezhetik, hozzáféréhetnek az Antenna Hungária ügyfélköréhez, partneri hálózatához és értékesítési csatornáihoz, valamint erős üzleti kompetenciára és projektmenedzseri tapasztalatra tehetnek szert.
„Általános piaci trend, hogy az ügyfelek a távközlési alapszolgáltatások mellett egyre inkább értéknövelt, komplex ICT-megoldásokat keresnek, így ennek megfelelően érdemes bővíteni a szolgáltatás-portfóliót. Fontosnak tartom, hogy mindig keressük az innovatív megoldásokat, tanuljunk belőlük, majd alkalmazzuk azokat. Éppen ezért idén is, immár harmadik alkalommal indítjuk útjára az AHa! Brainstore programot, ezúttal szakmai és kommunikációs együttműködésben a Telenorral. A 2020-as program keretében keressük azokat a lelkes, ambíciózus jelentkezőket, akikkel a szinergiákat kiaknázva közösen tudunk értéket teremteni.” – emelte ki Dr. Mándi Gábor, az Antenna Hungária Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Az Antenna Hungária 2018 tavaszán indította el az AHa! Brainstore néven futó startup programot, amelyet idén harmadik alkalommal írnak ki. Az előző év befutói között szerepelt a Grainmonitor, MobiSport és a roboGaze is.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes segélyvonal egészségügyi dolgozóknak
- 250 milliós befektetést kapott a digitális faktoring megoldást fejlesztő magyar fintech startup
- Kedvezményekkel indul az ősz a Telenornál
- Felkészült az iskolakezdésre a Telenor Hipersuli
- A Xeropan alkalmazás elnyerte az egyik legnevesebb digitális oktatásért járó díjat
- 50%-os havidíjkedvezménnyel segíti a vállalkozások újraindulását a Telenor
- Újabb mérföldkőhöz érkezett a HiperSuli tananyagfejlesztő-pályázat
- Mostantól háromszor annyi adat jár az autók okosórájához
- Megújult az ikonikus belvárosi Telenor üzlet
- Új mobilinternet-ajánlat a Telenortól otthonra vagy a nyaralóba
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.