Az Oracle frissíti felhős alkalmazás portfólióját

forrás: Prím Online, 2020. október 3. 15:16

A 2020-as év újfajta kihívásokat hozott a vállalatok számára minden területen: a pénzügyi terveket újra kellett írni, a beszerzési és értékesítési csatornák megváltoztak, megnőtt az online marketing jelentősége, gyakran megváltozott a munkavégzés helye és módja és a munkatársakra kiemelt figyelmet kell szánni. Az Oracle fontos újításokat jelentett be felhős alkalmazáspalettája csaknem minden termékében, hogy ügyfelei sikeresebben birkózhassanak meg az új kihívásokkal és jobban kiaknázhassák az új technológiákat – mint pl. a mesterséges intelligencia vagy a digitális asszisztensek – a vállalati alkalmazásokban.

Az Oracle frissítéseket jelentett be az Oracle Fusion Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) és Oracle Fusion Cloud Enterprise Performance Management (EPM) alkalmazásokban. Világszerte több mint 7300 szervezet használja az Oracle Cloud ERP-t üzleti tevékenységének lebonyolításához. A legújabb termékfrissítések lehetővé teszik, hogy a vállalatok gyorsan és egyszerűen kihasználhassák a mesterséges intelligencia, a digitális asszisztensek és a természetes nyelv feldolgozásában rejlő újítások előnyeit. Ezek az előrelépések segítik a pénzügyi csapatokat a döntéshozatal javításában valós idejű betekintéssel, egyszerűsítik az üzleti folyamatokat és segítséget nyújtanak a prediktív pénzügyi tervezésben. 

 

Az Oracle bejelentette az Oracle Fusion Cloud Supply Chain & Manufacturing (Oracle Cloud SCM) legújabb frissítéseit, hogy segítse a szervezeteket rugalmas ellátási láncok felépítésében. 

 

"Az elmúlt 12 hónap a határig feszítette az ellátási láncokat, amikor a szervezetek a COVID-19 által okozott problémák, a változó globális kereskedelmi megállapodások, az ügyfelek megváltozott igényei és számos más előre nem látható körülmény között őrlődnek." - mondta Rick Jewell, az Oracle Applications vezető alelnöke. „Az Oracle Cloud SCM új funkióival segítjük ügyfeleinket abban, hogy eligazodjanak ebben a bonyolult rendszerben és alkalmazkodóképesebb vállalkozásokat építhessenek, amelyek képesek reagálni a mai és jövőbeni kihívásokra is.”

 

Az újítások között szerepel például az Oracle Logistics Digital Assistant, amely valós idejű információkhoz ad hozzáférést az ellátási lánc információihoz egy digitális asszisztens alkalmazáson keresztül. Az Oracle AI Planning Advisor az ellátási lánc tervezésbe ágyazott mesterséges intelligencia képességeket használ új termék bevezetését optimalizáló ajánlások megjelenítésére, és lehetővé teszi, hogy a felhasználók jelenlegi és várható gyártási zavarokra reagáljanak.

 

Az Oracle új innovációk sorozatát jelentette be ügyféladat-platformján belül is. Az Oracle Unity legújabb frissítései lehetővé teszik a B2B és a B2C marketingszakemberek számára, hogy kiküszöböljék a költséges és összetett ügyféladat-integrációs projekteket azáltal, hogy egyetlen platformot használnak, amely egyesíti az összes ügyféladatot, és lehetővé teszi, hogy azok gyorsan és egyszerűen aktiválhatók legyenek a meglévő üzleti folyamatokban.

 

Az Oracle Unity egy olyan ügyféladat-kezelő platform, amely összegyűjti az online, offline és harmadik féltől származó ügyféladatokat, majd beépített gépi tanulási algoritmusokkal javaslatot tesz a következő lépésre a meglévő üzleti folyamatokon belül. 

 

Az Oracle Cloud Human Capital Management (HCM) újításai a HR részlegek és a munkavállalók életét is megkönnyítik. Az új funkciók között találhatók a  személyre szabható “munkavállalói életutak”, amelyek végigvezetik a munkatársakat a különféle élethelyzeteken és hozzájuk kapcsolódó feladatokon, mint például az irodai környezetbe való visszatérés, vagy a pozícióváltás. Emellett az újítások nagyban támogatják a cégen belüli mobilitást, hogy a HR rendszer könnyen tudja követni az időszakosan más feladatot végző munkavállaló igényeit vagy akár a karrierváltást házon belül. Mindez a rugalmas, a folyamatosan változó körülményekhez könnyen igazodó szervezet felépítését segíti elő, amire nagy szükség van a jelenlegi helyzetben.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port.  A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.

2024. november 20. 19:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59