Egyedülálló programot indít a Telekom HR szakembereknek
A hazai telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének választott* Magyar Telekom HR szakembereinek vezetésével, valamint a HRFEST-tel partnerségben indul november végén a Telekom egyedülálló programja. A Power of People elnevezésű, több hónapon keresztül tartó, a HR szakma minden szegmensét felölelő workshop-sorozatra november 9-ig lehet jelentkezni.
Agilitás a HR-ben? Mitől lesz formabontó egy tréning? Hogyan képez hidat a HRBP az üzlet és az emberek között, valamint hogyan használható jól a digitalizáció a HR folyamatokban? Többek között ilyen és ehhez hasonló kérdésfelvetések mentén épül fel a szakmai műhelymunka.
A programra minimum három éve HR területen működő szakembereket várnak, akik elkötelezettek a folyamatos tanulás iránt, akiket inspirálnak az újdonságok, új perspektívák megismerése és szeretnének tevékenyen is hozzájárulni a szakma fejlődéséhez. A jelentkezés a programot szakmai partnerként támogató HRFEST aloldalán történik, majd a pályázóknak egy videóinterjút szükséges rögzíteniük. A programot végül 16 fő kezdheti meg, november 26-án. A workshop három hetente jelentkezik online és összesen nyolc modul során kilenc téma kerül közös feldolgozásra. Az egyes alkalmakat a különböző témák mentén a Telekom HR vezetői tartják, így a résztvevőknek lehetőségük van minden területet mélységeiben megismerni, közvetlenül a felelős szakmai vezető segítségével. A programba való bekapcsolódás így hosszútávú elköteleződést és aktív jelenlétet kíván, hiszen a cél, hogy a résztvevők interaktívan, közös tudásmegosztás által gondolkozzanak az adott terület kihívásiról, legjobb gyakorlatairól.
„A fejlődés és a kíváncsiság hajt minket, hiszen nem követői, hanem alakítói szeretnénk lenni iparágunknak éppúgy, mint szakmánknak. Azt gondoljuk, számos úttörő, jó gyakorlattal rendelkezünk, melyek kidolgozásában agilis működésünk is segítségünkre van, azonban minket is foglalkoztatnak kérdések a HR jövőjével kapcsolatban. A Telekom Power of People programunkat azért hoztuk létre, hogy tudásunk és tapasztalataink megosztása mellett közös gondolkozásra hívjuk az ország HR szakértőit és olyan szakmai közösségben inspiráljuk egymást, ahol van helye a kérdéseknek, formabontó ötleteknek, újító elképzeléseknek.” - mondta a program létrehozásának mozgatórugóiról Friedl Zsuzsa, a Magyar Telekom Chief People Officere és a Telekom Power of People program védnöke.
További különlegessége a kezdeményezésnek, hogy lehetőséget kínál szorosabb szakmai együttműködésre is, hiszen a programban résztvevők igény szerint szakmai mentort is választhatnak az egyes témákat képviselő Telekomos HR szakemberek közül.
Jelentkezés november 9-ig: https://hrfest.com/powerofpeople
Mentorok és tematika:
- Hinterstein Anikó, Talent Experience COE Lead: Hogyan építsünk koherens employer branding és toborzási stratégiát?
- Sziget Ágnes, Employee Experience Product Owner: Employee experience – Újabb buzzword vagy mérhető tudomány?
- Bierbaum Gyöngyi, Workforce Plan and C&B CoE Lead: Juttatási keretrendszer az agilis működésben – munkakör helyett kompetencia
- Fehérvári Anna, Change Management Product Owner: Hogyan változ(z)unk, hogy változtassunk?
- Lauly Patrícia, HR Business partner senior tanácsadó: Közel a HR-hez, közel az üzlethez - a HR business partner szerepkör ezer arca
- Nagy Gábor, Agilis coach és Somos Gábor, Transzformációs és Agilis Coach Hub Lead: Agilis működés a HR területén
- Nirnsee Krisztián, People Analytics and Innovation CoE Lead: Adattenger a HR-ben. Mihez kezdjünk velük?
- Szegedi Tamás, Development CoE Lead: Digitális képzés-fejlesztés – avagy valós válaszok a jelen képzési kihívásaira
- Zanin Éva, Esélyegyenlőségi szakértő: Esélyegyenlőség, mint versenyelőny
______________
* https://www.telekom.hu/rolunk/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/2020/majus_22
Kapcsolódó cikkek
- Agilisra vált a Telekom hálózatos területe
- A hálózatok esztétikája a MOST Fórumon
- A Telekomnál szeptember 23-tól elérhetők az Apple új termékei!
- Kedvezményes Telekom-előfizetés várja a Codecool diákjait
- Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket
- Kiállítás nyílt a Telekom Művészeti Gyűjteményéből a Ludwig Múzeumban
- Korlátlan mobilnettel kezdhetik az új tanévet a Telekom Magenta1 ügyfelei
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Már 23 településen kínál gigabites 5G-t a Telekom
- A TOP 3 legvonzóbb munkahely között a Magyar Telekom
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.