A Dell Technologies kibővíti as-a-Service stratégiáját
A felhő alapú informatikai infrastruktúrák területén vezető* Dell Technologies az APEX projekt keretében kibővíti szolgáltatásként kínált ajánlatait. A vállalat így megkönnyíti a hozzáférést on-demand technológiáihoz ügyfelei és partnerei számára a tárolók, szerverek, hálózatok, hiperkonvergens infrastruktúrák, asztali számítógépek és szélesebb körű megoldások esetében.
Az APEX Projekt egyesíti a vállalat as-a-Service és felhő stratégiáját, technológiai kínálatát és piacra lépési elképzeléseit. A szervezeteknek egységes felhasználói élményben lesz részük a szolgáltatásként nyújtott eszközökkel, bárhol is futtassanak terheléseket: helyben, a peremhálózatokon vagy a nyilvános felhőkben.
„A Project APEX választási lehetőségeket, egyszerű használatot és egységes élményt kínál az ügyfelek számára a számítógépek és informatikai infrastruktúrák területén egyetlen megbízható partnertől – ez az iparágban egyedülálló. A célunk lehetővé tenni az ügyfeleknek, hogy a számukra legmegfelelőbb módon, szabadon skálázhassák erőforrásaikat, ezáltal gyorsan reagálhassanak a változásokra és az informatika helyett az üzleti igényeikre összpontosíthassanak” – mondta Jeff Clarke, a Dell Technologies ügyvezető igazgatója és üzemeltetésért felelős alelnöke.
„2021 végére a szolgáltatásként kínált eszközök és megoldások használatával járó rugalmasság és alkalmazkodóképesség hatására háromszorosára fog nőni a helyszíni as-a-Service infrastruktúrák iránti kereslet” – monta Rick Villars, az IDC Worldwide Research részlegének csoportvezető alelnöke.
Szolgáltatásként nyújtott és felhő alapú fejlesztések
Az APEX projekt alapját az új Dell Technologies Cloud Console biztosítja. A vállalatok az igényeik gyors kielégítése érdekében böngészhetnek a piactéren, ahol felhőszolgáltatásokat és szolgáltatásként nyújtott megoldásokat rendelhetnek. Az ügyfelek néhány kattintással helyezhetnek üzembe terheléseket, kezelhetik többfelhős erőforrásaikat, valós időben figyelhetik a költségeiket, és bővíthetik az elérhető lehetőségek körét.
Az USA-ban a következő év első felében lesz elérhető a Dell Technologies Storage-as-a-Service (STaaS), amely a skálázható és rugalmas tárolási erőforrások szolgáltatásként nyújtott portfóliója. Ez blokk- és fájladat-szolgáltatásokat, valamint további vállalati szintű funkciók széles választékát nyújtja majd. A STaaS OPEX-tranzakciókhoz készült és lehetővé teszi, hogy az ügyfelek könnyedén kezelhessék STaaS-erőforrásaikat a Dell Technologies Cloud Console-lal.
A Dell további fejlesztésekkel is bővíti a Dell Technologies felhő alapú és szolgáltatásként nyújtott ajánlatait:
- A Dell Technologies Cloud Platform eseti-alapú ajánlatai – Az ügyfelek havonta esetenként akár már 47 dollárért** megkezdhetik a hibrid felhő használatát előfizetéses díjszabással, így könnyedén vásárolhatnak és skálázhatnak felhő alapú erőforrásokat előre meghatározott konfigurációkkal az új Dell Technologies Cloud Console-on keresztül.
- Földrajzi terjeszkedés – A Dell Technologies kiterjeszti a Dell Technologies Cloud Platform előfizetés elérhetőségét az Egyesült Királyságra, Franciaországra és Németországra, és hamarosan globálisan is.
- Dell Technologies Cloud PowerProtect for Multi-cloud – A teljesen felügyelt szolgáltatás a nyilvános felhőkön található adat- és applilációvédelemben segít az ügyfeleknek a gyors (alacsony késleltetésű) elérés segítségével. A vállalkozások a PowerProtect deduplikációs technológiájával csökkenthetik a költségeiket, és további megtakarításokat érhetnek el az ingyenes adatátvitellel, ha a Microsoft Azure-ból kérik le az adataikat.
- Előre meghatározott Flex On Demand díjszabás – Az előre konfigurált díjszabással az ügyfelek egyszerűen, használat alapján választhatják ki és helyezhetik üzembe a Dell Technologies megoldásait. A Dell Technologies globális partnerei akár 20 százalékos visszatérítést is kaphatnak a Flex On Demand-megoldásokra.
Folyamatos fenntarthatóság
A Dell Technologies APEX projektje segít, hogy a vállalatok biztonságos és környezetbarát módon cseréljék le az infrastruktúrájukat. A Dell kezeli a használt informatikai eszközök visszaküldését és felújítását, valamint segít az ügyfelek saját fenntarthatósági céljainak támogatásában. A vállalat ezzel is további lépéseket tesz a saját Progress Made Real-céljainak eléréséért:
- A visszaküldött béreszközök 100 százalékos újraértékesítése.
- A forgóeszközök 89 százalékának felújítása és újraértékesítése az észak-amerikai, valamint az európai, közel-keleti és afrikai régiókban.
- A nem forgóeszközök 10 százalékának újraértékesítése a környezetvédelmi leselejtezéssel foglalkozó partnerek számára, akik megjavítják, újból felhasználják és értékesítik, valamint újrahasznosítják az összes eszközt. A múlt évben a Dell 240 257 kilogramm fémet, üveget és műanyagot hasznosított újra a program keretében.
- Segítségnyújtás az ügyfekeknek a felesleges hardverek újraértékesítésében és újrahasznosításában, valamint a bérelt berendezések biztonságos és környezettudatos módon való visszaküldésében a Dell eszköz-újraértékesítési és -újrahasznosítási szolgáltatásai keretében.
Elérhetőség
- A Dell Technologies Cloud Console jelenleg nyilvános előzetes verzióban érhető el az Egyesült Államokban, és a tervek szerint 2021-ben Európa bizonyos országaiban, a Közel-Keleten és Afrikában is elérhető lesz.
- A Dell Technologies szolgáltatásként biztosított tárhelye (StaaS) 2021 első felében lesz elérhető az Egyesült Államokban.
- A Dell Technologies Cloud Platform előfizetéses, eseti-alapú ajánlatai az Egyesült Államokban, Franciaországban, Németországban és az Egyesült Királyságban érhetők el. A Dell Technologies Cloud PowerProtect for Multi-cloud jelenleg az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Németországban érhető el.
- A Flex On Demand az észak-amerikai, európai, latin-amerikai és ázsiai-csendes-óceáni régió egyes országaiban érhető el.
___________________
* IDC WW Quarterly Cloud IT Infrastructure Tracker, 2020. második negyedév, 2020. szeptember 29.
** A becslés All Flash Storage és VMware Cloud Foundation Standard Edition kiadással rendelkező 500 számításoptimalizált példány (C-500 példányblokk) 3 éves időszakon belüli vásárlásán alapul, havi átlagos 23 500 USD áron, 2020. októberi árakon. Az előfizetéses előre konfigurált megoldások esetében a díjszabás a konfigurációban szereplő példányblokkok száma és típusa alapján eltérő lehet. Az árakkal kapcsolatban érdeklődjön értékesítési kapcsolattartójánál. Csak az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban és Németországban érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Gördülékeny videókonferenciák a Dell új kijelzőivel
- Kis méretű, nagy teljesítményű munkaállomás a Delltől
- A felhőre való átállás évente 60 millió tonnával csökkentheti a szén-dioxid-kibocsátást globálisan
- Az Oracle automatizált biztonsági eszközöket nyújt felhős ügyfeleinek
- A Dell Európában is elérhetővé tette az 5G-képes Dell Latitude 9510 modellt
- Új XPS asztali számítógép és S sorozatú monitorok a Delltől
- Biztonságos munkavégzés az „új normalitás” korában
- Adatokból érték: a Dell Technologies bemutatta a PowerScale termékcsaládot
- Legkiválóbb hazai partnereit díjazta a Dell
- Dell Technologies: Egyre több az adatvédelmi incidens és a kibertámadás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.