A Fujitsu új platformmal ösztönzi a partneri együttműködést

forrás: Prím Online, 2020. november 26. 13:34

A Fujitsu bemutatta SELECT Partner Programja fejlődésének következő lépését: az Ecosystem Platformot. A partnerek adatvezérelt korszakban való boldogulását segítő platform olyan dinamikus teret bocsát rendelkezésre, ahol az ügyfelek meglévő és új partnerekkel együttműködve innovációkat hozhatnak létre és új üzleti értéket teremthetnek. A platform funkcióival a partnerek többféle szinten léphetnek interakcióba: népszerűsíthetik saját értéknövelt megoldásaikat és innovációikat vagy „kihívásokat” hirdethetnek meg a partneri együttműködésben lebonyolítandó, új ügyfélprojektekhez.

Miközben a végfelhasználó ügyfelek a digitális átalakulást megvalósítva igyekeznek kézben tartani IT-infrastruktúrájuk növekvő komplexitását, a céljaik teljesítéséhez szükséges technológiai megoldások is egyre összetettebbek lesznek. Sokszor előfordul, hogy egyetlen szállító nem rendelkezik a komplett megoldás szállításához szükséges kiterjedt szakértelemmel. A Fujitsu Ecosystem Platformja ösztönzi a teljes megoldás összeállítását lehetővé tevő partnerkapcsolatok és mikroszövetségek létrehozását. Támogatja az innovációt, és támogatást tesz elérhetővé a co-creation szemlélet jegyében született közös megoldások piacra viteléhez. 

 

Az ökoszisztéma előnyeinek hasznosítása

A Fujitsu Ecosystem Platform olyan dedikált együttműködési platform, ahol az összes résztvevő egyedi képességeit nagyra értékelik. A csatlakozás mindenféle típusú és méretű partner számára előnyös. A speciális készségekkel vagy ötletekkel rendelkező partnerek olyan szövetségesekre találhatnak, akik megvalósítják elképzeléseiket, míg a telepítéssel foglalkozó cégek és az integrátorok a nagyobb projektekhez járulhatnak hozzá. Az értéknövelt viszonteladók, a felhőszolgáltatási partnerek és a disztribútorok új régiókra vagy piaci vertikumokra terjeszthetik ki szolgáltatásaikat, és új szövetségeket hozhatnak létre. Az igény szerint elérhető, központosított erőforrásbázis lehetővé teszi, hogy minden részt vevő partner saját alaptevékenységére összpontosítsa beruházásait – abban a biztos tudatban, hogy a Fujitsu Ecosystem Platformon szükség esetén bármikor elérheti a kiegészítő speciális kompetenciáikat.

 

Fernanda Catarino, a Fujitsu viszonteladó partnerekért felelős európai vezetője elmondta: „A korábbi programok egyre kevésbé relevánsak a viszonteladók számára, mivel az új és növekvő partnereket nem motiválják az értékesebb, komplexebb ügyfélprojektek kiszolgálására. A Fujitsu SELECT Partner Program és új Ecosystem Platformunk ezzel szemben segít a partnereknek, hogy pontosabban teljesítsék az ügyfelek adatvezérelt átalakulása által támasztott követelményeket. Felismertük, hogy a Fujitsu partnerei együttműködésre épülő, transzformatív megoldásokat szeretnének szállítani. A partnerek közötti együttműködést és a mikroszövetségeket támogatva katalizátorként ösztönözzük az innovációt az átalakulás következő hullámában.” 

 

 

Az elköteleződés különböző szintjei

A Fujitsu Ecosystem Platform az elköteleződés különböző szintjeit kínálja a partnereknek. Központi eleme a partnerek közötti kapcsolatépítést segítő leadgeneráló platform. Ennek segítségével a SELECT partnerek könnyen azonosítják, hogy mely partnerek rendelkeznek egy új földrajzi térségbe való belépéshez vagy egy nagyobb projekt elnyeréséhez szükséges kompetenciákkal. Ügyfelek és partnerek is megoszthatnak új projekteket „kihívás” közzétételével, amelyhez földrajzi helyi, vertikum vagy technikai szakértelem szerinti szűrőkkel kereshetnek potenciális együttműködőket. 

 

Az Ecosystem Platform másik hasznos funkciójával a partnerek bemutathatják a többiek által viszontértékesíthető megoldásokat – például Fujitsu hardverrel kombinált vertikumspecifikus szoftvereket. Ily módon a partnerek kiterjeszthetik szellemi tulajdonuk elérését, és könnyen hozzáférhetővé tehetik mások számára az új, egyedi megoldásokat. 

 

Az értékteremtés katalizátora

Ha egy partnernek új ötlete van egy értéknövelt szolgáltatásra, de segítségre van szüksége a piacra viteléhez, akkor a Fujitsu Ecosystem Platform katalizátorként támogathatja az innovációt és a mélyebb együttműködést. A partnerek ún. co-creation foglalkozásokon vehetnek részt a Fujitsu bevált Human Centric Experience Design (HxD) módszertana alapján. A foglalkozásokon különböző területek szakértői találkoznak egymással, köztük több partner, ügyfél és a Fujitsu képviselői, hogy együtt finomítsák és véglegesítsék a megoldást. 

 

„Az ökoszisztéma egy olyan kihívásra reagál, amellyel mostanában sok vállalat szembesül. Nevezetesen, hogy nehezen jutnak hozzá felkészült, több területen is jártas műszaki szakemberekhez. A platform azzal orvosolja ezt a problémát, hogy együttműködést tesz lehetővé a szakma legjobb koponyái és a régió legígéretesebb technológiai startupjai között az innováció ösztönzésére. Arra számítunk, hogy a Fujitsu haladó szemléletére támaszkodva mi is hatékonyan együtt tudunk majd dolgozni más partnerekkel a gépi tanulás és az MI új alkalmazási területeinek beazonosításán” – nyilatkozta Kasia Borowska, a Brainpool AI ügyvezető igazgatója.

 

Hozzáférés az Ecosystem Hubhoz: https://www.fujitsu.com/ecosystem

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09