Több százan látogattak már el a Hörmann virtuális kiállítótermébe
A Hörmann folyamatosan keresi az új megoldásokat, hogy a koronavírus miatt megváltozott helyzetben is ki tudja szolgálni vásárlóit. A vállalat az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet szentelt a digitális fejlesztéseknek.
A Hörmann központi telephelyén egy jól felszerelt bemutatóterem várja a vásárlókat, hogy személyesen is megtekinthessék a vállalat kínálatát és kipróbálhassák a termékeket. A lehetőség népszerű a vásárlók körében, de a vírushelyzet miatt a személyes látogatások száma korlátozott, ezért döntött úgy a vállalat, hogy digitális térben is létrehozza bemutatótermét, hogy az ország bármelyik pontjáról megnézhessék a vásárlók a garázskapukat, a bejárati- vagy beltéri ajtókat. Az indulás óta több száz látogató kereste fel a virtuális kiállítótermet, ahol a vásárlók részletes információkat kaphatnak a vállalat termékeiről.
,,Számunkra nem újdonság a digitalizáció, mivel az elmúlt években tudatosan fejlesztettük az ilyen jellegű szolgáltatásainkat. Elég csak a Smart Key-re vagy a BiSecur okoszárunkra gondolni. Júniusban bejelentettük az úgynevezett konfigurátort, amely a bizonytalan vásárlóknak segít álomotthonuk kialakításában. A honlapunkon található program segítségével néhány kattintással elérhetőek a termékek, amelyeket az érdeklődők könnyen a saját otthonuk képére formálhatnak, legyen szó új felületről, méretről vagy színről. A legújabb szolgáltatásunkkal, a virtuális kiállítóteremmel azt szeretnénk, ha vásárlóink az otthon kényelméből is megfelelő tájékoztatást kapnának termékeinkről” - mondta el Szujó László, a Hörmann Hungária Kft. cégvezetője.
A német székhelyű vállalat konfigurátora, a bizonytalan vásárlóknak segít álomotthonuk kialakításában. A honlapjukon található program segítségével néhány kattintással elérhetőek a termékek, amelyeket könnyen a saját otthonunk képére formálhatunk, legyen szó új felületről, méretről vagy színről.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.