A UPC Direct mostantól Direct One
A UPC Direct televízió szolgáltató február 1-től Direct One néven folytatja működését. A sok év tapasztalatával rendelkező, a múltban kizárólag magas minőségű műholdas televíziót szolgáltató cég a továbbiakban nagy hangsúlyt fektet az ügyfelek igényeit szolgáló innovatív megoldásokra is, mint az online tévézés és a telefonon, tableten, Smart TV-n széles körben elérhető Direct Now applikáció.
Új év, új név, de a rengeteg élmény változatlan. A UPC Direct február 1-től Direct One néven várja a nézőket színvonalas programpalettájával és online megoldásaival. A cég az előfizetői igényeket szem előtt tartva folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, azonban a népszerű, megszokott elemeken nem változtat. Marad a széles csatornakínálat, a prémium mozicsatornák és az online TV szolgáltatás, amellyel a kedvenc műsorok, filmek bármikor megtekinthetőek, újranézhetőek és visszajátszhatók, valamint extra videós tartalmak is hozzáférhetőek.
Fokozatos lesz a márkaváltás
Február során a UPC Direct online felületei fokozatosan átalakulnak és a felhasználókat automatikusan átirányítják az új felületekre. A névváltozásnak köszönhetően a weboldal directone.hu, a My UPC Direct online ügyfélportál My Direct One, a UPC Direct Now applikáció pedig Direct Now elnevezés alatt fut tovább a már megszokott funkciókkal. A szolgáltató korábbi Facebook oldalát is az új, Direct One néven találhatják majd meg az érdeklődők.
A cég az arculatváltást több lépcsőben valósítja meg, így a februárt követő időszakban folyamatosan tűnik el a UPC Direct márkanév és májustól már csak Direct One néven lesz jelen.
A változás nem érinti a csatornakínálatot, az ügyfélszerződéseket, a számlázás és az ügyintézés folyamatát, valamint a telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége is változatlan marad.
Honnan is indult a Direct One, leánykori nevén UPC Direct?
A UPC Direct 2000-ben indult el hazánkban, mint az ország első műholdas szolgáltatója, anyavállalata korábban ugyanaz a Liberty Global volt, mint a UPC Magyarországnak. A szolgáltató 2010 óta a UPC Magyarországtól független vállalatként van jelen a magyar piacon. Míg 2019-ben a UPC Magyarországot a Vodafone vásárolta fel, a UPC Direct új tulajdonosa az M7 Group lett, mely Európa legnagyobb műholdas- és IP televízió szolgáltatója. A cégcsoport székhelye a műholdas szolgáltatások fellegvárában, Luxemburgban van. 2020 óta egy újabb akvizíciónak köszönhetően az M7 Group, így a UPC Direct az erős tartalomgyártás-fókuszú és televíziószolgáltató Canal+ Csoport részeként szolgáltat tovább.
Digitális jövő a Direct One-nál is
A UPC Direct nem állt meg a műholdas televíziós szolgáltatásnál, hanem követve a fogyasztói igényeket az online tévézés területén is megvetette a lábát. Ezért született meg az online TV felület és a UPC Direct Now applikáció.
Az új nevén Direct Now alkalmazással az előfizetők bárhol és bármikor élvezhetik kedvenc tartalmaikat családtagjaikkal közösen, hiszen az applikációval egyidejűleg 5 különböző eszközön követhető akár 5 különböző élő televízióadás, sőt beállítható az interaktív műsor-emlékeztető is, így egyetlen családtag sem marad le a kedvencéről. 21. századi elvárásoknak megfelelően ma már a tévé igazodik a felhasználókhoz, hiszen bizonyos műsorok 7 napig is visszajátszhatóak és újraindíthatóak. Az elérhető tartalmakat tovább színesíti a jelenleg kizárólag a Direct One előfizetőinek elérhető NatGeo videótára is. A felhasználók bármilyen internetkapcsolattal rendelkező hordozható okoseszközön akár útközben is mozizhatnak, ugyanis 91 lineáris csatorna programkínálata érhető el az app segítségével. A Direct Now applikáció változatlanul megtalálható a Samsung, LG, Panasonic okostévéin, valamint olyan népszerű márkák okos-tévékészülékein is, mint a Sony vagy a Philips. Az app elérhető a content store-okban, valamint letölthető a Google Play-ről, és az App Store-ból is.
2021-ben is érdemes lesz követni a Direct One tevékenységét, hiszen a cég a hátterében álló, a mintegy 3 kontinensen jelenlevő Canal+ Group televíziós- és filmprodukciós cég az egyik legmeghatározóbb szereplő a tartalomgyártás területén. A cégcsoport nem csupán több mint 20 milliós előfizetői bázissal rendelkezik, de a berkeibe tartozó Studiocanal Európa egyik vezető filmgyártó és terjesztő cége, mely több mint 60 országból 6000 címet meghaladó videótárral rendelkezik.
További információ február 1-től a www.directone.hu oldalon és a Direct One Facebook oldalán érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Vendéglátóhelyeknek előnyös TV szolgáltatást indít a Vodafone
- Megvan a legfenntarthatóbban működő cégek toplistája
- A HONOR bejelentette új márkastratégiáját
- Tervszerű váltás a Vodafone Business élén
- Fél milliárdos befektetést kapott a hazai proptech vállalkozás
- Az Exclusive Networks véglegesítette a Veracomp Csoporttal való megállapodását
- Dr. Orbán Anita a Vodafone Magyarország új vezérigazgató-helyettese
- Új országkoordinátor a magyarországi Continental csoportnál
- 30 éves a Magyar Innovációs Szövetség
- Nagy összegű közbeszerzést nyert a 4iG Nyrt.
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjazták a Schneider Electric új okosgyárát a HuGBC Zéró Karbon pályázatán
A Schneider Electric dunavecsei okosgyára, a Duna Smart Power Systems díjat nyert a Magyar Környezettudatos Építés Egyesület (HuGBC) Zéró Karbon Díj pályázatán új építés kategóriában. Az üzem a vállalat egyik legnagyobb, egyedi megrendelésre termelő létesítménye Európában, és a cég legújabb, SF6-mentes középfeszültségű kapcsolóberendezése, az RM AirSeT fő európai gyártóközpontja.
A TCL jövőképe 2025-re
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője, felfedte jövőképét a következő évre, melyben az emberközpontú technológia élvonalába helyezi magát. A CCS Insight vezető technológiai elemző és tanácsadó cégnek adott videós interjújában Stefan Streit, a TCL Europe marketingigazgatója megosztotta a vállalat céljait és meglátásait a 2025-öt meghatározó technológiai trendekről.