A DHL is támogatja az e-kereskedelmet
Az e-kereskedelem a globális koronavírus járvány alatt megfigyelhető virágzásának köszönhetően, Európa-szerte megnövekedett a kereslet a csomagküldő és online értékesítők szolgáltatásai iránt. A márkaboltoknak, illetve kisebb kereskedelmi platformoknak a nagyobb üzletekkel és aukciós weboldalakkal kell versenyezniük.
A tendenciára válaszul a DHL Supply Chain - vezető szerződéses logisztikai szolgáltató, a Deutsche Post DHL Group tagja, most hozzáférést biztosít az online kereskedők számára 30 DHL Fullfilment központból álló európai hálózatához. Ezek a stratégiai elhelyezkedésű, főbb városok és csomagkezelő központok közelében található telephelyek az online megrendelésekkel kapcsolatos feldolgozási, csomagválogatási és kézbesítési szolgáltatásokra szakosodtak.
Ezen a rendkívül szoros versennyel jellemezhető piacon a termék ára mellett a kézbesítés gyorsasága is kulcsfontosságú tényezővé vált a fogyasztók döntéshozatala szempontjából. Egyre több vásárló várja el, hogy a megrendelt terméket már másnap kézhez vehesse, ebből kifolyólag az eladó raktárának a vevő címéhez való közelsége alapvető fontosságú szerepet játszik – pontosan ezért képes a DHL Supply Chain egy egyedi szolgáltatást nyújtani ügyfelei számára.
„A kis- és közepes üzletek rendszerint nem rendelkeznek elegendő kapacitással ahhoz, hogy minden európai országban jelen legyenek, ez sok piacot és vásárlót elérhetetlenné tesz számukra. Még a nagyobb méretű üzletek számára, pénzügyi szempontból megterhelő lehet és nem feltétlenül jelent költséghatékony megoldást a külföldi jelenlét fenntartása. Erre a helyzetre nyújtunk megoldást az üzletek és online értékesítők számára többfelhasználós hálózati megoldásunk segítségével” - fejtette ki Hendrik Venter, a DHL Supply Chain Kontinentális Európai, Közel-Keleti és Afrikai Régiójának ügyvezető igazgatója. „Ügyfeleink így egy rugalmas és igényeikre szabott megoldás révén férhetnek hozzá már létező szolgáltatásainkhoz. Az ellátási lánc minden fázisában támogatást tudunk nyújtani, a beérkező tételek átvételétől és tárolásától, a komissiózáson és csomagoláson keresztül a kézbesítésig és a visszáru kezeléséig. Ügyfeleink különösen nagyra értékelik, hogy képesek vagyunk ezt a rugalmasságot a tényleges megrendelési mennyiségekkel arányosan, nemzeti és nemzetközi szinten is biztosítani.”
A Brexitet követően új szolgáltatásunk még előnyösebb egyesült királyságbeli és európai vállalatok számára is: „Tisztában vagyunk ügyfeleink igényeivel és ügyfeleink saját vásárlóinak szükségleteivel is: egy olyan e-kereskedelmet kiszolgálni képes megoldást keresnek, amely a Brexittől függetlenül zökkenőmentesen működik és célunk, hogy pontosan ilyen szolgáltatást biztosítsunk.” - mondta el José Nava, a DHL Supply Chain Egyesült Királysági és Írországi Régiójának ügyvezető igazgatója.
“A Brexit és a koronavírus járvány világszerte tapasztalt hatásai jelentette kihívások fényében ügyfeleinknek ellenállóbb, azonban egyúttal rugalmasabb és a megrendelési mennyiségek változásaira és a nemzetközi szállítási útvonalak esetleges lezárásaira reagálni képes ellátási láncokat várnak. Ez azokra az Európai Unió területén működő vállalatokra is vonatkozik, akik továbbra is a lehető leghatékonyabb módon kívánják kiszolgálni brit vásárlóikat. A járvány megnövelte az egyes piacoktól és földrajzi területektől való függőség csökkentésének és a készletek különböző országokban számos eltérő helyen történő tárolásának fontosságát, amely valószínűleg a közeljövőben sem fog változni. A célpiachoz való közelség és egy skálázható hálózat üzemeltetése hatalmas előnyökkel jár.” - adta hozzá.
Számos ügyfél, egyelten központi elhelyezkedésű DHL több megbízót kiszolgálni képes létesítménybe való csoportosítása révén, a közvetlenül a fogyasztók részére történő kiszállítás stratégiáját alkalmazó üzletek és szervezetek is kihasználhatják ennek az európai hálózatnak az előnyeit. Ez a megoldás jelentősen megkönnyíti a napjaink fogyasztói által megkövetelt gyors és átlátható kiszállítást, egyúttal biztosítva az üzletek számára rendkívül fontos rugalmasságot.
„A DHL Európai Fullfilment Hálózata ideális megoldásnak bizonyult számukra, mivel elkezdtünk e-kereskedelmi szolgáltatásokat nyújtani németországi vásárlóink számára és e szolgáltatás segítségével gyors terjeszkedést tervezünk megvalósítani számos más európai piacon.” - mondta el Manav Bhandari, a Jamoona ügyvezető igazgatója.
Ügyfeleink régiónként és/vagy országonként saját igényeiknek és a teljesítés gyors átfutási idejének köszönhetően a megrendelési mennyiségek alapján személyre szabhatják az igánylet szolgáltatások körét. A megoldás kulcsfontosságú tényezője a DHL Supply Chain kiterjedt regionális jelenléte minden európai piacon, beleértve az Egyesült Királyságot is. Egy megfelelő földrajzi eloszlású hálózat jelentős hatással lehet a szervezetek üzleti eredményére. A modellt alkalmazó egyik ügyfelünk kiszolgálási költségeit Európa-szerte 30%-kal csökkentette, elsősorban a külföldi helyett belföldi kézbesítési díjak alkalmazásának köszönhetően.
Az ezt a rendkívül rugalmas hálózati megoldást használó ügyfeleinknek a gyorsabb kézbesítési idők mellett, már jelentős költségmegtakarításokat is sikerült elérniük. A DHL Supply Chain európai Fullfilment hálózatának felhasználói tehát a szolgáltatások rendkívüli rugalmasságának, valamint a gyorsabb és átláthatóbb kiszállítás a vásárlókra gyakorolt vonzerejének előnyeit is élvezhetik.
A világ vezető logisztikai szolgáltatójaként a DHL Supply Chain együttműködik ügyfeleivel egy többcsatornás stratégia kidolgozásában, illetve a gyors terjeszkedés és a megvalósítás optimalizálása során, azonban mindig az ügyfél döntéseit tekinti irányadónak a vásárlói élmény egészére nézve. Az ügyfelek így élvezhetik a DHL iparágvezető e-kereskedelmi szakértelme, páratlan globális teljesítéséi kapacitása, és kiterjedt kézbesítési területe jelentette előnyöket.
Kapcsolódó cikkek
- Már sosem fogunk úgy vásárolni, mint korábban
- Házhoz jön a nagycsomag
- Közösségépítés járvány idején
- Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban
- Átalakul az Ecommerce Hungary
- Megtörtént az eddigi legsikeresebb exit a Hiventuresnél
- Az online vásárlás szárnyal a vírus-válságban is
- A járvány elleni küzdelmet támogatja a Raben
- Új vásárlási szokásokat szült a járvány
- Továbbra is szárnyal az e-kereskedelem
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.