A Fujitsu "Az év ServiceNow szolgáltatója"
Az ügyfeleknek erősen komplex, dinamikus környezetekben nyújtott kiváló ServiceNow-képességei elismeréseként a Fujitsu lett „Az év ServiceNow szolgáltatója” az EMEA-régióban. A díj odaítélésében fontos szempont volt a Fujitsu által a közös ügyfeleknek nyújtott kimagasló ügyfélélmény.
A kis hatékonyságú folyamatok és a duplikált feladatvégzés visszafogja a produktivitást. Ezért a szolgáltatásmenedzsment észszerűsítése kiemelt szempont a Fujitsu minden digitális átalakulási projektjében. A Fujitsu segít ügyfeleinek kiaknázni a ServiceNow lehetőségeit a vállalati környezet komplex üzleti folyamatainak és adatainak összekapcsolása terén. Az így létrejövő, ellenálló rendszereknél csökkennek az informatikai ráfordítások, megalapozottabb a döntéshozatal, és mind a munkavállalóknak, mind pedig az ügyfeleknek jobb használati élményben van részük.
„Az év szolgáltatója az EMEA-régióban” díj kihirdetésére március 9-én, a ServiceNow EMEA Partner Awards eseményen került sor, amelyen a ServiceNow legjobb partnerei 2020-ban nyújtott teljesítményükért részesültek elismerésben. A ServiceNow többek között árbevételük, bővülő termékkínálatuk, készségfejlesztés iránti elkötelezettségük és transzformációs képességeik alapján értékeli partnereit. A Fujitsu kiválasztásában fontos szerepet játszott, hogy a vállalat a világjárvány idején is képes volt változatlanul kimagasló ügyfélélményt és támogatást nyújtani ügyfeleinek.
Tim White, a Fujitsu vállalati vezérigazgatója, alelnöke és globális szolgáltatási vezetője így nyilatkozott: „A ServiceNow képezi a Fujitsu ügyfeleinél végrehajtott átalakítási projektek gerincét. Az agilitás és a gyakorlatias felismerések kulcsszerepet játszottak abban, hogy a vállalatoknak sikerült alkalmazkodniuk a kihívásokhoz. Ügyfeleink sikere iránti folyamatos elkötelezettségünket mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy tavaly is kiváló eredményekhez tudtuk juttatni őket. A ServiceNow-val és ügyfeleinkkel együttműködve hangsúlyosan törekszünk arra, hogy az innovációra épülő bizalom segítségével fenntarthatóbb hellyé tegyük a világot.”
A Fujitsu a teljes ServiceNow ügyfélutat támogatja
ServiceNow Elite partnerként a Fujitsu a teljes ServiceNow ügyfélutat támogatja – a tanácsadástól a megvalósításon és az oktatáson keresztül a 7x24 órás támogatásig. A Fujitsu ServiceNow praxisának sikerében központi szerepet játszik az ügyfélközpontúság. „Co-creation” szemlélete jegyében a Fujitsu lehetővé teszi, hogy maga az ügyfél határozza meg és valósítsa meg az üzleti sikerhez szükséges célokat és növelje értéküket az érintettek számára. Rendszerintegrátorként szerzett több mint 20 éves tapasztalatait hasznosítva a Fujitsu minden ügyfélnek segíteni tud a maximumot kihozni ServiceNow-beruházásaiból. A vállalat globális szolgáltatóközpontjain keresztül biztosítja az ügyfelek támogatását a világ minden részén.
Az elmúlt év sikeres projektjei közé tartozott a portugáliai Banco CTT projektje, ahol a Fujitsu a működési hatékonyságot és a banki ügyfeleknek nyújtott szolgáltatást emelte magasabb szintre a ServiceNow segítségével.
A Fujitsu saját ServiceNow-bevezetése során szerzett mélyreható tapasztalatai is elősegítik, hogy az ügyfelek elismerjék a Fujitsu hozzáértését, és kiépüljön bennük az átalakuláshoz szükséges bizalom. A Fujitsu a továbbiakban is komoly összegeket és energiát fordít globális ServiceNow üzletága fejlesztésére.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu és az UNICEF közösen küzd a gyermekek jogaiért
- A Fujitsu különleges módon támogatja az ENSZ fenntartható fejlődési céljait
- A Fujitsu 10 petaflop teljesítményű szuperszámítógépet szállít Portugáliába
- A frissített Fujitsu LIFEBOOK modellek magasabb szintre emelik a produktivitást
- Praktikus fejlesztések a LIFEBOOK modelleknél
- A Fujitsu szerint jönnek a dezinformációs támadások
- Megérkezett az új Fujitsu PRIMEFLEX Microsoft Azure Stack HCI
- A Fujitsu Veeam megoldásai növelik az adatok rendelkezésre állását
- A Fujitsu új platformmal ösztönzi a partneri együttműködést
- A Fujitsu gyorsítja az átállást a hibrid és többfelhős környezetekre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.