OMÉK kiállítási Marketing Díj
A Magyar Marketing Szövetség az Agrár-és Élelmiszer-marketing Tagozatának közreműködésével immár nyolcadik alkalommal írja ki pályázatát az OMÉK Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás 2021.-en a kiállítási Marketing Díjra.
A kiírók célja a pályázat meghirdetésével elsősorban a figyelem felkeltése a marketing fontosságára és hasznára, a korszerű marketing technikák bemutatásával példa állítása a kezdő cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzés a magasabb szakmai tudás elérésére és gyakorlati alkalmazására. Az elmúlt időszak számos nemzetközi, és hazai kutatása bizonyította, hogy a digitalizáció korszakában sem nélkülözhetetlen a személyes tapasztalat és kapcsolat, melyeknek a szakmai kiállítások, az azokon történő részvétel - ugyancsak a vállalkozások körében végzett felmérések szerint, - az egyik, ha nem leghatékonyabb eszköze lehet. A kiállításokon való részvétel lehetővé teszi azoknak az előnyöknek az elérését, mint az intenzív információcsere lehetősége, a piaci transzparencia, az új piacok szerzése, melyek a kiállítások legfőbb erősségei más marketingkommunikációs eszközökhöz képest.
A kiírók a kiállítási Marketing Díjjal a gazdaság egyik kiemelt területeként kezelt mezőgazdaság és élelmiszeripar eredményességét kívánja támogatni és erősíteni, és ezzel megfelelő publicitást biztosítani a jó szakmai példáknak, üzleti sikereknek, erősíteni a cégek jó hírét, presztízsét.
A pályázaton részt vehet minden cég, vállalkozás, szakmai szervezet vagy magánszemély, aki saját standdal részt vesz az OMÉK 2021. kiállításon. A Pályázati felhívás és a Jelentkezési Lap a Magyar Marketing Szövetség és az Agrármarketing Centrum honlapján elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Keresik az elmúlt rendkívüli időszak hőseit!
- Ügyfélélmény-érettség Magyarországon
- Fókuszban a marketing és márkák új lehetőségei
- Újraválasztott elnök a Magyar Marketing Szövetség élén
- Egyedülálló szakmai díjat hirdet a Magyar Marketing Szövetség
- Új szintre léphet a hazai digitális marketingtudás
- Elhunyt Tonk Emil, a hazai marketingszakma legendás alakja
- Megvannak a Marketing Diamond Awards győztesei
- Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség
- Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.