Elindult a marketing.hu
Hiánypótló szakmai hír és magazinportált indított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) azzal a céllal, hogy páratlan megnyilvánulási lehetőséget biztosítson vállalati tagjai, valamint partnerei számára, miközben a megosztott szakmai tartalmak segítségével inspirációt, illetve konkrét információkat nyújtson a szélesebb marketing és üzleti közönségnek. Az újonnan indult szakmai portálon már most is számos exkluzív audiovizuális, illetve szöveges szakmai tartalom található.
Az MMSZ, mint Magyarország meghatározó szakmai közössége, elkötelezett a marketing szerepének és értékteremtő képességének formálásában és hirdetésében – mondja Hinora Ferenc, a szervezet elnöke. A szövetség küldetése a szakmai, gazdasági, társadalmi és környezeti értékteremtés, amelyben fontos szerep jut a marketing.hu szakmai és magazinportálnak, amely nem csupán a szövetség új weboldalát takarja, hanem egy olyan hiánypótló és előremutató platform, amely a közvetlen szakmai értékteremtésen túl a gazdasági, környezeti, illetve társadalmi értékteremtést is szolgálja a közreadott tartalmak segítségével. A marketing egyik legnagyobb kihívása ma az, hogy a szakmát művelőkön túl a gazdasági döntéshozók is mélyen megértsék a marketing lényegét – hiszen minél inkább megértik azt, annál inkább kiteljesednek és komplett, társadalmi és környezeti szempontból is értékteremtő tevékenységet tudnak végezni a vállalkozások, szervezetek. Az új szakmai portál e cél mentén együttműködésre törekszik más iparágak szövetségeivel is, illetve a szakmai médiumokkal egyaránt - teszi hozzá a szövetség elnöke.
Az újonnan indult portálon már most is számos exkluzív szakmai tartalmat találunk. A portál marketing.hu podcast rovatában például a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs vezető rangsorának első öt szereplője, így Szabó Béla (Telekom), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Horváth Magyary Voljc Nóra (K&H), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Juhász Péter Tibor (Vodafone) beszélnek szakmáról, karrierjük csúcspontjairól és huppanóiról, magánéletükről, a múlt tapasztalatairól és persze a jövőt befolyásoló trendekről is. A portálon mindezen túl videóinterjúk is láthatóak, amelyekben gazdasági döntéshozók nyilatkoznak a tevékenységük meghatározó témáiról, valamint arról, hogy a marketing és kommunikáció hogyan járul hozzá üzleti sikereikhez. A most közzétett videóinterjúkban Noszek Péter, a Nestlé ügyvezetője, Fazekas Bálint, az EURONICS kereskedelmi ügyvezetője, valamint Sárospataki Albert, a Billingo ügyvezetőjének gondolatait ismerhetjük meg.
Az új szakmai portált egyedi szerkesztőségi modell mentén indította útjára az MMSZ, hiszen elsősorban a szövetség tagjai és partnerei által biztosított témák jelennek meg az oldalon, amelyek ugyanakkor túlmutatva a szűkebben vett marketing és kommunikációs híreken és kihívásokon üzleti, gazdasági, társadalmi, illetve környezetei témákra is reflektálnak. A széleskörű, izgalmas és minőségi tartalmak garanciát jelentenek arra, hogy a portál látogatottsága dinamikusan növekedjen és a jövőben meghatározó szakmai platform funkcionáljon – nyilatkozta Hinora Ferenc, a marketing.hu oldalt üzemeltető MMSZ elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú nevezéssel zárult a 20 éves jubileumi ’Az Év Honlapja’ pályázat
- A marketing szerepe a fenntartható jövőért
- Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat
- OMÉK kiállítási Marketing Díj
- Startol Az Év Honlapja pályázat!
- Indul a 20 éves jubileumi ‘Az Év Honlapja’ pályázat!
- Keresik az elmúlt rendkívüli időszak hőseit!
- Ügyfélélmény-érettség Magyarországon
- Fókuszban a marketing és márkák új lehetőségei
- Újraválasztott elnök a Magyar Marketing Szövetség élén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.