Csehországban és Szlovákiában terjeszkedik a Webshippy
A Webshippy bejelentette, hogy még 2022-ben Szlovákia és Csehország területén is biztosítani fogja partnerei számára piacvezető fulfillment szolgáltatásait. A teljeskörű logisztikai szolgáltatás komoly lehetőséget rejt magában a hazai webshopok számára a külpiacokra való terjeszkedés és értékesítés terén.
Az elmúlt időszak hatalmas növekedést eredményezett itthon az online kereskedelemben, hiszen csupán 2021-ben 30% feletti volt az e-commerce piac növekedése. A magyarországi piacon számtalan kiváló webáruház van jelen, melyek számára a nemzetközi értékesítés kínál potenciális lehetőséget a további növekedésre. Ezt biztosítandó, Magyarország piacvezető fulfillment szolgáltatója, a Webshippy első lépésben Csehország és Szlovákia területén bővíti robotizált fulfillment center hálózatát.
A nemzetközi e-commerce piac hatalmas vásárlóbázist kínál a hazai webshopoknak, akik azonban eddig nehezen tudták felvenni a versenyt a helyi webáruházakkal az érintett országokban.
“A szolgáltatók eddigi hátránya főként annak volt köszönhető, hogy a nemzetközi szállítási díjakkal kellett versenyezniük, míg a helyi webáruházak számára a kedvezményesebb, helyi díjszabás állt rendelkezésre. Ezen a helyzeten változtat a Webshippy, újonnan megnyíló cseh és szlovák teljesítési központjainak köszönhetően” – mondta Perényi András, a Webshippy ügyvezető igazgatója.
Az új raktárak által kialakuló fulfillment hálózat biztosítja a magyar webshopok számára, hogy helyi szállítási árakon és helyi szállítási idővel szálljanak be a versenybe. A fejlesztésnek köszönhetően az itthon már működő mesterséges intelligencia által vezérelt robotrendszer és a hibamentes rendelésteljesítés is elérhetőek lesznek az új piacokon.
“A Webshippy online nagykereskedelmi piactere, a Marketplace több tízezer termékkel várja a magyar webshopokat a cseh, illetve szlovák piacokon is. Ennek köszönhetően a webshopok kockázat nélkül megkezdhetik az értékesítést az érintett régiókban, hiszen a Marketplace termékek értékesítésénél csak akkor kell fizetni a termék után, ha a vásárló már leadta a rendelését” – tette hozzá Perényi András.
A Magyarországon elsőként bevezetett Prio szolgáltatás szintén elérhetővé válik az év második felében, melynek köszönhetően a webáruházak aznapi, akár órán belül történő kiszállítást kínálhatnak vásárlóik számára Csehországban és Szlovákiában.
A Webshippy innováció díjas szoftverével a vásárlók maguk választhatják ki a számukra legideálisabb rendelésteljesítést, ezáltal biztosítva rugalmas, megbízható és igényeikhez alkalmazkodó szállítási opciót.
A Webshippy nemzetközi terjeszkedésének keretében az elkövetkezendő években számos jelentős európai országban nyílnak majd újabb teljesítési központok, melyeket egy hálózatba összekötve jön létre Európa legmodernebb és legdigitalizáltabb fulfillment center hálózata.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- A Telekom újra az első helyen a mobileszközök online értékesítésében
- A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- Tippek, hogy senki ne váljon áldozattá az online csomagküldésben
- Új funkcióval védi vásárlóit az eMAG a webáruházban és a mobilappjában is
- 1,1 milliárd forint értékben váltották be a 3 ezer forintos kuponokat az eMAG-nál
- Glami.hu: 2022-ben a mesterséges intelligencia az egyik leginkább megtérülő befektetés a divat webshopok számára
- Minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.