Rangos tanúsítványt nyert el a Unisys digitális munkahely megoldása
Az IT támogatás és szolgáltatásmenedzsment vezető szakmai szövetsége, a HDI bejelentette, hogy a Unisys digitális munkahely szolgáltatása, a Digital Workplace Global Service Desk sikeresen teljesítette a szervezet IT Support Center tanúsítási programjának összes követelményét. A HDI a Unisys magyar szakemberét, Gaál Juditot külön szakmai díjjal is elismerte.
A Unisys digitálismunkahely-szolgáltatását (Unisys DWS) biztosító munkatársak azért dolgoznak, hogy az irodai és otthoni vegyes munkavégzés, vagyis a hibrid munkahelyek és a hibrid munkaerő számára biztosítanak intelligensebb, innovatív munkakörnyezetet, zökkenőmentes digitális élményt nyújtva. Ezt jutalmazta most a HDI.
A szakmai szervezet már korábban is díjazta a Unisys DWS csapatát elkötelezettségéért és szakértelméért. Nemrégiben két Unisys munkatársat is elismert a HDI Service and Support Awardsszal: a magyar Gaál Juditot a legjobb supervisornak, Daniel Neu-t pedig a legjobb Service Desk Agentnek választották. Januárban Patrycja Sobera, EUX Vice President és Weston Morris globális stratégia igazgató – a Unisys Digital Workplace Deep Dive podcast házigazdája – felkerült a HDI listájára, melyben a 2022-es év gondolkodását leginkább meghatározó 25 vállalati vezetőt sorolták fel.
Tara Gibb, a szakmai szenior igazgatója elmondta: „Support Center tanúsítványunk azt tanúsítja, hogy az adott szervezet támogatási részlege hatékonyan működik. A Unisysnél elvégzett szakmai auditunk során bizonyosságot nyert, hogy a vállalat világszínvonalú service desk szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek, és azt is világossá tette, hogy ügyfélélményre javítását célzó intézkedései a legtöbb szervezethez képest sokkal fejlettebbek."
Leon Gilbert, az Unisys Digital Workplace Solutions (DWS) vezető alelnöke és vezérigazgatója elmondta: „Büszkék vagyunk rá, hogy az audit során a HDI szakértői meggyőződtek service desk szolgáltatásunk kiforrottságáról, és ezt immár tanúsítvány is igazolja. Csapatunk elkötelezett, hogy a lehető legmagasabb szintű támogatással segítse az ügyfeleket üzleti céljaik elérésében.”
A Unisys Hungary szolgáltató központja folyamatos fejlődése révén egyre sokrétűbb szolgáltatásokat kínál, beleértve a digitális munkahely megoldásokat is.
Makk Norbert, a Unisys Magyarország ügyvezetője elmondta: „Azon a szakmai sikeren túl, amit az HDI elismerése jelent, külön büszkeséggel tölt el, hogy Gaál Judit díja a Unisys magyarországi szakembereinek jó hírét is erősíti a nemzetközi porondon.”
A magyarországi központ továbbra is dinamikusan fejlődik, folyamatos az érdeklődés új, potenciális nagyvállalati ügyfelek részéről új szolgáltatások kapcsán. A Unisys a pályakezdő pozícióktól a vezetői szintekig kínál kihívásokkal teli, felelősségteljes pozíciókat, többek között ügyfélkapcsolati és informatikai területekre is.
Kapcsolódó cikkek
- A jövő digitális munkakörnyezetét fejleszti a Unisys
- Elismert szakemberekkel újította meg menedzsmentjét a Unisys
- Újabb platformon tanúsított és támogatott a SUSE Linux Enterprise
- Következő generációs Unisys szerverek többmagos Intel processzorokkal
- Unisys szerverek kétmagos Itanium 2 processzorokkal
- Unisys: létszámleépítés globálisan, bővítés Magyarországon is
- A UNISYS teljes mellszélességgel az Itanium 2 mellett
- 2005 magasabb költségeket, fokozódó mobil- és kiberfenyegetéseket, bővülő személyazonosság-felügyeletet hoz
- Az Unisys 1400 emberét küldené el
- Unisys: teljesítette a magas hasznot megcélzó terveit
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.