Ötszáz felett az eMAG easyboxok száma
A dunaharasztin épülő automatizált raktárbázis bejelentése mellett egy másik fontos mérföldkövet ért el az eMAG-Extreme Digital: a vállalat easybox csomag automatáinak száma elérte az 529-et, és néhány napja már jutányos, egységesen 690 forintos áron lehet rendelni bele az eMAG Marketplace-en árusító kereskedők automatába kézbesíthető méretű és tömegű termékeit is.
A Magyarországon 2020. végén elindított eMAG easybox csomagautomata-hálózat a napokban bejelentett új dunaharaszti raktárbázis mellett az eMAG-Extreme Digital másik fontos stratégiai pillérje, hiszen egy-egy automata akár több mint 50 megrendelést is képes kiszolgálni, így az online vásárlás jelenlegi leginkább környezetbarát lehetőségét kínálja. A csomagautomata-hálózat bővítése gyorsan halad: 2022. elejére a magyarországi automaták száma elérte a 450-et, jelenleg pedig országszerte 529 helyszínen működnek easyboxok – lefedve az összes megyét.
Egységes díjért lehet csomagautomatába rendelni a piactérről
Az easyboxszal kompatibilis méretű és tömegű* termékek átvételére egyre többen használják a csomagautomatát: tavaly nyár elejéhez képest négyszer annyi terméket rendeltek csomagautomatába az eMAG.hu-ról június eddigi részében. Néhány napja pedig már az eMAG Marketplace-en árusító magyaroszági és romániai kereskedők termékeit is lehetséges easyboxba kérni egységesen bruttó 690 forintért.
Az egységes és jutányos csomagautomatás kiszállítási díj bevezetése révén az eMAG Marketplace-en jelen lévő kézműves termékek és kis- és középvállalatok által forgalmazott cikkek egyaránt vonzóbbá és könnyebben elérhetővé válhatnak a hazai vásárlók számára, hiszen számos esetben a korábbinál jóval kedvezőbbé válik a kiszállítás költsége, de legtöbb partner esetében az eMAG támogatása révén elve most vált egyáltalán lehetővé ez a szállítási mód.
Ha nem jó a cipő, csak vissza kell vinni az automatába!
A ruhaneműk és cipők online forgalma az utóbbi másfél évben stabilan növekszik az eMAG.hu-n: ez egy speciális kategória, sok esetben csak a ruha vagy lábbeli felpróbálása során derül fény arra, hogy megfelelő-e a mérete.
Online ruhavásárlás esetén különösen praktikus, de más csomagautomatával kompatibilis méretű és tömegű termék esetében (ezek teljes listája itt olvasható) élni lehet az eMAG.hu-n néhány hete elérhető Fast refund szolgáltatással. Ha a megrendelt, majd 30 napon belül visszaküldött, eMAG-Extreme Digital által forgalmazott termék árát az eMAG.hu-n online bankkártyával fizette ki a vásárló, és easyboxon keresztül küldi vissza azt, 30 percen belül visszakapja a vételárat.
________________
* Az ajánlat a 44,5 x 47 x 39 cm méretet és 20 kg súlyt meg nem haladó termékekre érvényes és csak a magyarországi és romániai forgalmazókra érvényes az emag.hu-n.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország egyik legnagyobb új, automatizált logisztikai központját építi fel az eMAG-Extreme Digital
- Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- Négyszer annyian rendelnek házhoz a kedvenceknek
- Tarolt az eMAG easyboxos átvétel a Glamour-napokon!
- Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
- Az szja-visszatérítés látványosan fékezte a hazai e-kereskedelem lassulását
- Hogyan NE veszítsünk el egy ügyfelet 10 nap alatt
- A Vaterán éli reneszánszát a szódásüveg, a gombfoci és a képeslap is
- Liferay Digital Talks: digitalizáció az online élelmiszer-kereskedelemben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.