A Women Startup Competition 2022 döntő győztesei
2022-es évben immáron nyolcadik alkalommal került megrendezésre a Women Startup Competition döntő eseménye, ahová több mint 80 országból, köztük Dél Kelet Ázsiából és az Egyesült Államokból regisztráltak résztvevők. Az esemény sorozat döntőjét 6 elődöntő is megelőzte Budapesttől kezdve Kuala Lumpurig és óriási perspektívát nyújt nemcsak az európai női vállalkozók és startupperek, de azon angyal és kockázati tőkebefektetők számára is, akik végig kísérik az eseményt.
“Minden évben nagy izgalommal nyitjuk meg a nevezési lehetőséget, mert hiszünk a körülöttünk lévő ifjú vállalkozókban, és hisszük, hogy integrációval és nem szeparációval kell törekedni arra, hogy a nemi diverzifikáció kiegyensúlyozottabb legyen az üzleti szférában és az így keletkező innovatív vállalkozásoknak, akik valóban korszakalkotót hoznak létre, minél jobban tudjunk segíteni a világpiaci terjeszkedésben.” – mondta Müller Tamás a versenysorozat elindítója “Az idei évben Albániában és Kuala Lumpurba is ellátogattunk, mert éreztük és tapasztaltuk az ottani környezet igényét az aktivitásunkra és arra, hogy a földrajzilag távol lévő startupok is egymásra találhassanak és közösen tudják aktivizálni erősségeiket.”
A Women Startup Competition Global idei győztese az osztrák Oratis (https://pozi.io/startups/oratis), ami az első olyan spirituális társkereső alkalmazás, amely a belső energiákra összpontosít, amit egy speciális asztrológiai- és személyiségjegy algoritmus biztosít.
A második helyezettkén a myCulture (https://pozi.io/startups/myculture) alkalmazást értékelte a zsűri, amely személyre szabott ajánlásokkal alakítja és optimalizálja a művészeti és kulturális kiállítások és események megtalálását és lefoglalását.
Harmadik helyezést a német Mahika by Lady Glass® (https://pozi.io/startups/lady-glass) csapata nyerte, akik a holisztikus egészséget teszik mindenki számára elérhetővé az első immerzív wellness alkalmazásukkal
A nyertesekkel személyesen is találkozhatnak az érdeklődők a közelgő ViennaUP'23 fesztiválon (www.viennaup.com) Bécsben, ami a fő támogatónk a Bécsi Gazdasági Ügynökség jóvoltából kerül megrendezésre.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét bemutatkoznak európa legjobb női startup csapatai
- A Magyarországról indult Women Startup Competition mára meghódította Dél-Kelet Ázsiát is!
- Magyar kezdeményezés vitte Európa legjobb női startupjait ismét Londonba!
- Lezárult a Hiventures StartupHER női vállalkozói programja
- Hatodik alkalommal startolt a Women Startup Competition
- A Women Startup Competition meghódította Moszkvát is
- A Led Coding nyerte a Women Startup Competition Romániai elődöntőjét
- Borys Szyc filmsztár oktatta a Women Startup Competition résztvevőket Varsóban
- Teltház volt a Women Startup Competition Kolozsvári versenyén
- Egy utazási startup nyerte a Women Startup Competition első elődöntőjét Prágában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.