Magyar startup 2022-es legek a Tőkeportál évindító eseményén

forrás: Prím Online, 2023. január 15. 12:13

Teltházas eseményen osztották ki a startup ökoszisztéma legjobbjainak járó díjakat a Tőkeportál, a Brancs és az Express Innovation Agency által szervezett évindító esten. A 2022-es „Év Startupjai” a Munch, a Diverzum és a SEON. Az „Év Befektetői” Balogh Petya és Szakacsits Szabolcs. Az „Év Mentorai” Hild Imre, Verő Barbara és Várdy Zoltán, az „Év Kampánygazdái” pedig a Fehér Nyúl és a Birsbirtok.

Január 12-én adták át az „Év Startup-befektetője”, az „Év Startupja”, az „Év Mentora” és az „Év Kampánygazdája” díjakat az A38 Hajón megrendezett ünnepélyes eseményen. Az est rendezője immár hagyományosan a Tőkeportál, az első hazai befektetéscélú közösségi finanszírozási platform szolgáltatója. Az esemény egyik apropója, hogy a társszervező Brancs – amely idén indult platformján termékcélú közösségi finanszírozási szolgáltatást nyújt – maga is elindította saját kampányát a Tőkeportálon, ami már az első napokban jó eredményeket hozott.  

 

Az Év Startupjának három vállalkozást is jelöltek: a Munchot, a Diverzumot és a SEON-t. az érdeklődő közönségnek a Munch és a Diverzum részletesen is bemutatta eddigi eredményeit. 

 

 

Az Év Befektetője címet is ketten nyerték el. A Cápák között Balogh Petyája már harmadszor lett díjazott; mellette szépszámú szavazatot kapott a Finnországból hazatért, rendkívül sikeres vállalkozást, a Tuxerát építő Szakacsits Szabolcs, aki idén már aktív angyalbefektetővé lépett elő és több közösségi finanszírozási kampányba fektetett be.

 

A mentorok megnövekedett szerepének köszönhetően három mentordíj került átadásra: Hild Imrének, aki egy évtizede támogatja a hazai startupok üzleti modell-keresését; Verő Barbarának, aki a humánfaktor, a csapat oldaláról közelíti meg a sikeresség kérdését; és Várdy Zoltánnak, aki ismeretterjesztő tevékenysége mellett aktívan a B2B startupok globális stratégiájának fejlesztését támogatja eredményesen.

 

 

Az Év Kampánygazdái a Brancs részéről a Birsbirtok, a közösségi ültetvény koncepciójának egyik úttörője lett, a Tőkeportáltól pedig az első komoly rekordot döntő kampány, a minőségi kisüzemi sörmárka, a Fehér Nyúl kapta a díjat. Díjat adott át még Varga Miklós, USA-beli piacralépést támogató, ott élő mentor, aki a Fishindát díjazta, amivel a külföldi terjeszkedését fogja támogatni.

 

Az eseményen a Brancson kívül nagy sikerrel pitcheltek még a futó kampányok alapítói, Szota Szabolcs, az autózást kényelmesebbé varázsló Cristo-alapítója, és Kovács Attila és Pásztor Viktor, a horgászok agyának tekintett Fishindától.

 

A díjakat – többek között az esemény fődíját, a Carassia pezsgőt – Fetter István, a CIB Kisvállalati üzletágvezetője, Kölkedi Krisztián, az Express Innovation Agency egyik vezetője, valamint a NEO Properties képviselője, Vágó László adták át.

Kulcsszavak: startup Tőkeportál

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32