Legyen Divat a Női Vezető!
A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ezért 2023. március 8.-án, immáron harmadik alkalommal hirdeti meg az InStyle-al közösen a “Legyen Divat a Női Vezető!” kampányát.
A kampány főszereplői olyan példaképek, akik pozitív, követendő utat mutatnak a fiatalabb generáció számára.
A Szövetség női vezetőinek száma az első kampányt követően 9 hónapon belül 40 főről 100 fő fölé emelkedett, jelenleg már közel 170 hölgy tagja van a szervezetnek, így a korábban kitűzött cél, hogy a női vezetők száma elérje a taglétszám 50%-át, rövid időn belül megvalósulni látszik.
A 2023-as tavaszi kampány a Menedzserszövetség női vezetőinek részvételével, megújult formában mutatja be a szervezet küldetését is tükröző 8 fókusztémát, "Women in Mission" alcímmel. Mind a 8 téma mellé 8 női vezető állt, hogy megmutassák: az összefogás erejével a közös célok könnyebben elérhetőek.
Az idei év 8 fókusztémája: Women in Art, Women in Balance, Women in Finance, Women in Innovation, Women in Mentorship, Women in Social Responsibility, Women in Spotlight, Women in Sustainability
Az InStyle magazin március 14-én megjelenő tavaszi lapszámának 9 oldalas divatanyagában szereplő női vezetők gondolatairól, az instyle.hu karrier rovatában olvashatnak bővebben. A nemzetközi nőnapon induló interjúsorozatban minden nap másik téma főszereplői osztják meg véleményformáló üzeneteiket. A magazinban megjelenő divatanyagban minden csapat számára más magyar tervezőt kértek fel a szervezők a kollekció biztosítására. (Fotók: Pejkó Gergő, Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Salon, Authentic Beauty Concept, Smink: Pallag Evelin)
Aż InStyle magazin mellett a TV2 Tűsarok című műsorában egy 9 részes sorozat indul a kampány keretében március 26-tól, 9 héten keresztül és idén minden csoportról egy-egy city light plakát is kiemelt helyen kihelyezésre kerül.
Kapcsolódó cikkek
- Netes csalások: nem csak a nagy hirdetőket kopasztják meg a hamis kattintások
- 27. Év Menedzsere Díjátadó Gála
- Az ESET új megközelítéssel és kiemelkedő véleményvezérekkel mutatja be, hogyan látja a technológia fejlődésének jövőjét
- A Jelen kihívása: a Jövő vállalatvezetése
- Legyen Divat a Női Vezető!
- A tettek mezejére, közös cselekvésre hív az E.ON új kampánya
- Tegyük együtt zöldebbé Budapestet, és óvjuk meg a jövő számára!
- Kampány és pályázat indul a veszélyeztetett madarakért
- A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny
- Te is hős vagy! címmel indít kampányt a Central Médiacsoport
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.