Mostantól bárki házhoz rendelheti a GreenGot
Szeptembertől a GreenGo közösségi autói is házhoz jönnek a fővárosban. Budapest első, kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztó vállalkozása elindította új szolgáltatását, a Comfortot, amellyel már fix időpontra, a felhasználó által kiválasztott helyre, akár hosszabb távra lekötve rendelhetőek meg a cég autói.
A közösségi autómegosztás iránti igény erőteljesen és széles körben növekszik Budapesten, ami a GreenGo számára is egyre inkább lehetővé teszi, hogy az egyéni igényekre szabott fejlesztésekkel tegyék élvezetesebbé a közösségi autózást. A szolgáltató legutóbbi saját felmérése szerint a felhasználók döntő részének fontos szempont, hogy legyen a közelükben autó, amikor szükségük van rá. Jellemzően a tartózkodási helyüktől számított 100 és 500 méteren belüli séta nem okoz gondot a többségnek, hogy GreenGo-ba üljön. A nagyobb utak miatt, vagy a konkrét időpontra való érkezés kapcsán viszont a kiszámíthatóság még fontosabbá vált a greeengózók körében. A Comfort bevezetésével ennek a szempontnak megfelelve bővíti az igénybe vehető szolgáltatásai körét a közösségi autómegosztó. Az előre rendeléssel sokkal egyszerűbb, tervezhetőbb lesz bármilyen utazás. Mostantól a felhasználók Budapesten kívül is szabadabban közlekedhetnek a bérbe vett elektromos autóikkal.
A GreenGo Comfortot úgy tervezték meg, hogy a szolgáltatás akár 20 napon át tartó bérlést is lehetővé tegyen, vagy a balatoni vakációra is greengózva lehessen menni. Arra pedig külön figyelmet fordítottak, hogy a várható költségek előre kalkulálhatóak legyenek. Transzparens eljárást dolgoztak ki, aminek köszönhetően a szolgáltatással összefüggő kiadások forintra pontosan előre kiszámíthatóak. Ha például a felhasználó adott időpontban a reptérre szeretne kijutni és ehhez a GreenGo Comforton beül regisztrál előre autóra, akkor a szolgáltatás kiszállítási díját kell kifizetnie, ami 3990 Ft. Hosszabb utak tervezésekor pedig – köszönhetően annak, hogy a Comfortban napos, illetve 3, 6 és 12 órás csomagok érhetőek el – mindenki előre kiválaszthatja az autóigénye leadásakor a számára legmegfelelőbb utazási kombinációt. Például, aki 6 napra és 6 órára bérelne ki előre GreenGo-t, annak ez, díjcsomagjától függően, összesen 91.550 forintba kerülne. Az összeg pedig tartalmazza a házhozszállítás díját, a kiválasztott extrákat, a bérlés teljes díját és a 380 megtehető km-t.
Mindent egybevetve ugyanakkor ez a fejlesztés is azt a célt szolgálja, hogy a greengózás minél több ember számára kínáljon kiszámítható, a kényelmi elvárásoknak is megfelelő, reális alternatívát a taxiszással, illetve saját autóval szemben, ami a statisztikák szerint az idő nagy részében amúgyis csak kihasználatlanul áll.
Kapcsolódó cikkek
- Hiánypótló magyar videósorozat készült az elektromos közösségi autók használatáról
- 10 újgenerációs tipp a műanyag- és hulladékmentesebb életért a GreenGo és a Rakun szakértőitől
- Nagyot szakíthatnak az autósok – Megérkezett a Cristo Share
- GreenGo: Újabb kedvezményes parkolási zónák
- Tíz százalékos kedvezmény elektromos autót bérlő vasúti bérleteseknek
- 6 új töltőpontot ad át a VII. kerületben a Parkl és a GreenGo
- Hat szempont, amit mérlegelnünk kell egy lízingcég kiválasztásakor
- Merre tart a hazai lízingpiac?
- Az 50 000. gépjármű forgalomba helyezése alkalmából a koraszülöttmentést támogatta a LeasePlan
- A jövő már a budapesti sarkon parkol
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.