A Bridgestone Tatabánya idén is B-Pink kampánnyal küzdött a mellrák ellen
Hazánkban minden 10. nő személyesen is megtapasztalja élete során a mellrákot, a nők körében ez a leggyakoribb daganatos megbetegedés. A betegség legyőzésének kulcsa a prevenció, hiszen a korai stádiumban felfedezett daganatok 95 százalékban gyógyíthatók. A B-Pink kampány során éppen ezért kerül hangsúly a szűrésre, amelyet a vállalat ingyen biztosít minden ott dolgozó hölgynek.
A B-Pink azonban sokkal többet jelent a biztosított vizsgálatoknál. Kívül-belül rózsaszínbe öltöztetik ilyenkor a tatabányai gyárat a programszervezők, és az épület számos helyiségében helyeznek el a szűrésre buzdító kreatív üzeneteket, felhívásokat és vizuális elemeket, amelyekkel a vállalat közel 1400 munkatársa találkozhat egész hónapban. A „Mozdulj az egészségért!” aktivitások pedig még tovább színesítették a hónapot. Többek közt jogaoktató közreműködésével tartott relaxációs szeánszokon vehettek részt a gyárban dolgozók, ahol lazító és nyújtó tornagyakorlatokkal mozgatták át magukat.
A Bridgestone számára az is kiemelten fontos, hogy szerepvállalásukkal ne csak munkavállalóik körébe, hanem helyi családok nőitagjaihoz is eljuttassák figyelemfelhívó üzeneteiket. Ennek kapcsán a kampány idén szeptember 29-én indult meg a tatabányai „Érted Alapítvány” által szervezett „Gyalogolj az életedért” közösségi sétával. A Bridgestone Tatabánya az első vállalat, amely a menet mellé állva karolta fel a kezdeményezést, ezáltal is hirdetve a megelőzés és a tudatosság fontosságát. A Szent Borbála Kórháztól induló, egészen a tatabányai Életfáig tartó gyalogtúrán szép számmal megjelent Bridgestone kollégák rózsaszín lufikkal hívták fel a figyelmet a női egészség fontosságára a többi lelkes résztvevővel együtt.
„A Bridgestone Tatabányánál kiemelt hangsúlyt fektetünk a munkavállalói jóllétre. Minden nap dolgozunk egy olyan atmoszféra megteremtésén, amelyben a kollégák minden tekintetben a lehető legjobban érzik magukat. Ezt többek közt érdekes aktivitásokkal, kampányokkal igyekszünk elérni, amelyekben természetes módon szerepet kap a testi és lelki egészségmegőrzés is. Örömmel látom, hogy évről évre egyre több női kolléga vesz részt az ingyenes szűréseken és az azt övező közösségi programokon. Az egészség mindenkinek jár, női és férfi kollégáknak egyaránt, így az októberi rózsaszín reflektorfény után kék köntöst veszünk majd a „Movemeber” kampányunk kezdetével” – Nyilatkozta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A Bridgestone motorabroncsai visszatérnek a virtuális világba
- Vezető magyar szállítmányozási szolgáltató csatlakozott a Webfleethez
- Minőség és teljesítmény – ezt tudja a Bridgestone legújabb nyári gumiabroncsa
- Ezt tudja a Bridgestone legújabb nyári gumiabroncsa
- Bridgestone abroncsokkal robban be a vadonatúj Lamborghini Revuelto
- Elismert nyári gumiabroncsteszten nyert a Bridgestone Potenza Sport
- 2022 az újraépítés éve volt a magyar gumiabroncspiacon
- A Bridgestone EMIA a világ legzöldebb vállalatai között
- Újabb szuperautóra gyárt gumiabroncsot a Bridgestone
- A Bridgestone az elektromos BMW iX-re fejleszt gumiabroncsot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szemben a sztereotípiákkal: a nők, a tudomány jövőjének alakítói
Április negyedik csütörtökén az infokommunikációs szektor női szereplői előtt tisztelgünk. Az immár 15. éve ünnepelt Lányok az információ- és kommunikációtechnológiában (Girls in ICT) nemzetközi napja arra biztatja a fiatal lányokat, hogy merjenek nagyot álmodni és bátran helyezkedjenek el STEM* vagy IKT** szakmában. Idén a női vezetők és elengedhetetlen mentori szerepük kerül középpontba a világnapon, amely a Megoldások a holnapért résztvevőit is megihlette.
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.
A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek
Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.