A közösségformálás erősítésével folytatódik a GreenGo Jóügyek kampánya
Ennek köszönhetően az egyik kiválasztott az Adománytaxi, a másik a Kisközösségi Program lett. Mindkettő a maga területén rendkívül fontos közösségformáló vállalkozás és több ezer ember számára nyújt segítséget. A GreenGo túl azon, hogy egy – egy egyedi, kreatív matricázással ellátott autóján mutatja be ezeket a szervezeteket, saját kommunikációs felületein is megoszt értékes tartalmakat az Adománytaxiról és a Kisközösségi Programról, hogy karácsony közeledtével mindkettőjük karitatív tevékenységébe bekapcsolódhassanak még az érdeklődők.
„A 2023-as évünk kiemelten a közösségformálásról szólt, amit a saját tevékenységünkön túlra is kiterjesztettünk. Csupa nagyszerű, társadalmi, gazdasági és környezeti szempontból fontos üggyel, kezdeményezéssel ismertettük meg az ügyfeleinket, követőinket. Többek közt az ételpazarlás és a hulladéktermelés megelőzésére, a tudatos energiafelhasználására hívtuk fel a figyelmet a mellénk álló partnereink segítségével. Karácsony alkalmából a rászorulók, illetve a helyi összefogás támogatására helyeztük a hangsúlyt az Adománytaxi és a Kisközösségi Program bemutatásával.” – mondta Boruzs Ákos, a GreenGo marketingvezetője.
Az Adománytaxinál az értékmentésre fókuszálnak, hogy az emberek felismerjék azt, hogy ami az egyik háztartásban már felesleggé vált, egy másikban komoly érték lehet. Az elmúlt nyolc évben közel 100 településre vittek adományt több mint 3800 budapesti háztartásból. Babakocsik, ágyak, konyhai eszközök vagy épp gyerekjátékok kezdtek így új életet. A szervezet munkatársai, aktivistái valódi kapcsolatokat teremtenek és közösséget építenek.
A GreenGo által most felkarolt másik kezdeményezés a Kisközösségi Program, amelynek célja, hogy minél több helyi ökoközösség működjön itthon kezdve az aprófalvaktól a nagyvárosokig. Ezek olyan kisközösségek, amelyek hozzájárulnak egy kevésbé környezetterhelő életmód kialakításához, az egy helyen lakó emberek közösséggé kovácsolásához, valamint a helyi gazdaság erősödéséhez. A 15 éve működő program fő tevékenységei közé tartozik az ökoközösségek hálózatának koordinálása, a Kiutak.hu portál működtetése, könyvírás, közösségi ökotáborok szervezése gyerekeknek és felnőtteknek, illetve a humánökológia tanfolyam szervezése, amelyeket a szervezet munkatársai kizárólag magánadományokból valósítanak meg.
Kapcsolódó cikkek
- Öt ok, hogy kidobás helyett javíttassunk
- A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
- Mostantól bárki házhoz rendelheti a GreenGot
- Hiánypótló magyar videósorozat készült az elektromos közösségi autók használatáról
- 10 újgenerációs tipp a műanyag- és hulladékmentesebb életért a GreenGo és a Rakun szakértőitől
- GreenGo: Újabb kedvezményes parkolási zónák
- Tíz százalékos kedvezmény elektromos autót bérlő vasúti bérleteseknek
- 6 új töltőpontot ad át a VII. kerületben a Parkl és a GreenGo
- A jövő már a budapesti sarkon parkol
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.