A mesterséges intelligencia területén épít hosszú távú partnerséget a UCC a Miskolci Egyetemmel
A Miskolci Egyetem (ME) és a United Call Centers Kft. (UCC) stratégiai keretmegállapodást írt alá a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó együttműködésről. A közös projekt kiemelt célja, hogy a Miskolci Egyetem MI-hoz kapcsolódó képzéseit, egy, a területen már sikeresen működő vállalat gyakorlati tudásával gazdagítsa, ezzel hozzásegítve a hallgatókat a piacon rendkívül értékes tudás megszerzéséhez.
A megállapodás alapján a United Call Centers és a Miskolci Egyetem szakemberei közösen dolgoznak majd azon, hogy a hallgatók megismerjék a legújabb MI trendeket és technológiákat is. Az együttműködés során a hallgatóknak lehetősége nyílik arra is, hogy a UCC-nél gyakorlati tapasztalatot szerezhessenek, és a vállalat szakemberei által támogatott képzéseken vegyenek részt. A legtehetségesebbek számára pedig akár karrierlehetőséget is hozhat a közös munka.
A United Call Centers és a Miskolci Egyetem között hosszú távú stratégiai partnerség jön létre, amelynek célja a legmagasabb színvonalú oktatási és gyakorlati lehetőségek biztosítása. Emellett a partnerség kiterjed a Miskolci Egyetem adminisztrációs és kommunikációs folyamatainak mesterségesintelligencia-alapú fejlesztésére is.
Dr. Horváth Zita, a Miskolci Egyetem rektora, Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója, és Kozma Richárd, a UCC ügyvezető igazgatója az együttműködési megállapodás aláírásakor
Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója elmondta: „A Miskolci Egyetem – tradícióinak megfelelően – elkötelezett híve a gyakorlatorientált mérnökképzésnek, ehhez kívánunk fejlesztéseink és tapasztalataink megosztásával mi is hozzájárulni. Az együttműködés ugyanakkor számunkra is rendkívül hasznos, hiszen olyan szakemberekkel dolgozunk majd együtt, akik sok szempontból eltérő irányból közelítik meg az MI kérdését, ami új dimenziókat nyithat folyamatos fejlesztési tevékenységünkben.”
Kapcsolódó cikkek
- A CES 2024 kiállításon mutatja be a Samsung az „MI mindenkinek” jövőképét
- MI-alapú, 2024-es LG innovációk a CES-en
- Integrálja az oktatásába az AI-t a Logischool
- A nagy mesterséges intelligencia kutatás: erre használják a cégek az MI-t
- A Bosch generatív mesterséges intelligenciát alkalmaz a gyártásban
- Így dolgoztak diákok és tanáraik a mesterséges intelligenciával a Telekom Kraft AI Bajnokság döntőjén
- K&H: a digitalizáció áll a cégek figyelmének középpontjában
- Otthoni robotot mutat be az LG, ami a háziállatainkat is felügyelheti a távollétünkben
- Adatvadászok áldozata lehetsz, ha felülsz a trend-vonatra
- A Schneider Electric az ipar jövőjét formáló Hailo-8 kompakt MI-processzorral turbózza fel megoldásait
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.