Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
Ezen a héten minden automatánál normalizálódott a csomagforgalom, elérve az időszakra jellemző szokásos szintet. Az utolsó csomag is kikerült az ideiglenes automatából, ezért a vállalat úgy döntött, hogy eltávolítja. Ezzel együtt megszűntek a korábban bevezetett rendkívüli intézkedések is.
A FoxPost munkatársai lebontják az ideiglenes túlterhelés enyhítésére telepített ideiglenes automatát (2024. május 17.)
„Köszönjük ügyfeleink és üzleti partnereink megértését és türelmét ebben a kihívásokkal teli két hétben. Szeretnék személyesen elnézést kérni a kellemetlenségekért. Munkatársaink minden elképzelhetőt megtettek a helyzet mielőbbi megoldásáért. Annak érdekében pedig, hogy a jövőben hasonló események ne ismétlődhessenek meg, intenzív egyeztetéseket folytattunk a terhelés növekedéséért felelős partnerünkkel. Emellett, telepítési folyamatunk részeként országszerte 112 új csomagautomatát telepítünk, és a következő hónapokban további több százat állítunk üzembe” – mondta Bengyel Ádám, a FoxPost vezérigazgatója.
Az új FoxPost automatákból 56 már ezen a héten üzembe helyezésre került, további 56 automata a következő héten kerül aktiválásra. Ezzel 1122 csomagautomata áll a felhasználók rendelkezésére közel 350 településen.
A FoxPost több mint két héten át állt rendkívüli terhelés alatt egy független e-kereskedelmi piactér ingyenes csomagküldési akciójának következtében. A vállalat, amint értesült, rendkívüli intézkedéseket vezetett be, és minden lehetséges eszközt felhasznált a terhelés enyhítésére: hétvégén és ünnepnapon is fokozott sűrűséggel ürítették az automatákat, valamint személyes csomagátvételeket tettek lehetővé és ideiglenes csomagautomatát telepítettek.
Kapcsolódó cikkek
- A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
- Eddig rendelj, hogy még a fa alá kerülhessen az ajándék!
- Karácsonyi levél- és csomagfeladás: ezekre figyeljünk
- Az infláció megfogta a hazai webáruházak forgalmát, de így is több csomagot küldünk, mint korábban
- Közel 40 új csomagautomatát telepít a GLS Hungary a MÁV-VOLÁN-csoport állomásaira
- Postai küldeményeink átvétele a nyári szabadságok idején
- Az automaták és applikációk jelentik a csomagszállítás jövőjét
- Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózatát hozná létre a Packeta Hungary
- Megháromszorozódott a csomagautomaták száma Magyarországon
- A DHL is támogatja az e-kereskedelmet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.