Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
Az eMAG elindította Magyarországon a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját, amelyen keresztül többek között ingyenes szállítást és heti dedikált kedvezménykampányokat kínál. Az eMAG Genius előfizetői több mint hatmillió – Genius jelvénnyel ellátott – termékre vonatkozóan vehetik igénybe az előfizetést, amelyek az eMAG, és a Marketplace platformon működő partnerkereskedők kínálatában érhetők el.
• A Genius-felhasználók több mint hatmillió termék közül választhatnak ingyenes szállítással a mindennapi szükségletekhez – például tisztítószert, divatcikket, fogyasztási és szépségápolási cikkeket
• Hat hónapos ingyenes próbaidőszak kötelezettség nélkül, legfeljebb tíz megrendelésre
• Az eMAG Genius éves előfizetési díja 4990 forint, ami két mozijegy vagy öt csomagautomatás átvétel díjának felel meg
• Az eMAG Genius Family opció lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy egy további felhasználóval bővítsék az előfizetésüket további költségek nélkül
• Exkluzív ajánlatok az előfizetők számára a heti Genius Deals keretében
Az eMAG Genius országszerte elérhető, és az ügyfelek tíz megrendelés erejéig, legfeljebb hat hónapon át ingyenesen kipróbálhatják azt. A próbaidőszak lejárta után maguk dönthetnek arról, hogy előfizetnek-e a szolgáltatásra, amelynek éves díja két mozijegy árának vagy öt csomagautomatás átvétel normál díjának felel meg. A Genius Family opció lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy további felhasználóval, akár egy barátjukkal vagy rokonukkal bővítsék előfizetésüket további költség nélkül, akik ugyanúgy élvezhetik a szolgáltatás összes előnyét.
"Magyarországon az elmúlt másfél évben jelentős fejlesztéseket hajtottunk végre: saját dunaharaszti logisztikai komplexumunk üzembe helyezését követően bevezettük az egynapos kézbesítést Budapesten és Pest megyében, és ma már több mint 850 csomagautomatába szállítunk országszerte szombati napokon is. Májusban vezettük be a Kisállatbolt szekciót, és a több mint 8 millió termék áruhitelre történő vásárlásának lehetőségét is, és mivel egyre több kategóriában vásárolnak a vásárlók, mostanra eljutottunk egy olyan szakaszba, amikor szeretnénk, hogy bárki részesüljön abból, amit az online kiskereskedelem nyújtani tud. Mivel az emberek a rendszeres bevásárlásaikat az internetre helyezték át, és havonta néhányszor mosószert, mosogatószert és sampont rendelnek, elindítottuk Genius nevű szolgáltatásunkat, amelynek előfizetői időt takaríthatnak meg azzal, hogy nem kell a forgalomban vagy a parkolóhely keresésével kell tölteniük az idejük, miközben pénzt is megtakaríthatnak az akciós kampányainkon" – mondta Daradics Kinga, az eMAG ügyvezető igazgatója a bejelentés kapcsán.
Ingyenes átvétel és kiszállítás országszerte
A Genius szolgáltatásra előfizető ügyfelek a bruttó 3990 forintnál nagyobb értékű, a programban elérhetőként megjelölt termékekre vonatkozó rendeléseiket az országszerte elérhető 850 csomagautomata valamelyikében ingyenesen vehetik át ahelyett, hogy minden alkalommal 990 forintot fizetnének ezért. A 8990 forint feletti értékű rendelések esetén a házhozszállítás is ingyenesen elérhető az előfizetők számára.
Az eMAG Genius Dealsen keresztül a vállalat az eMAG Genius előfizetők számára hetente frissülő exkluzív akciós ajánlatokat is kínál. Bármely eMAG-előfizető hat hónapig tíz rendelés erejéig ingyenesen kipróbálhatja az eMAG Geniust, bankkártyaadatok megadása nélkül. A próbaidőszak lejárta után az ügyfelek maguk dönthetnek arról, hogy előfizetnek-e a szolgáltatásra, az eMAG nem terheli automatikusan ki az előfizetési díjat. Az ingyenes próbaidőszakhoz az emag.hu/genius webcímen lehet aktiválni. Az előfizetés azonnal aktívvá válik, és a kedvezmények azonnal elérhetővé válnak az ügyfeleknek.
Kapcsolódó cikkek
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
- Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
- Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
- Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu
- A rövid futamidejű, kamatmentes ajánlatok pörgetik az áruhitelt az eMAG-nál
- Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
- Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hosszú távú, stabil munkahelyekkel találkozhatunk a „Mi a pálya” műszaki pályaválasztó fesztiválon
A Magyar Elektrotechnikai Egyesület (MEE) idén már 9. alkalommal szervezi meg a „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztiválsorozatot, amely eddig országosan már több, mint 60 ezer fiatalnak segített a pályaválasztásban. Az esemény célja változatlanul az, hogy megmutassa a fiataloknak, milyen lehetőségek várnak rájuk a műszaki területeken, ahol stabil és hosszú távú karrier építhető.
Kyndryl IT Readiness Report: a cégvezetők 90%-a bízik az informatikában, de csak 39%-uk felkészült a jövőre
A Kyndryl közzétette a 2024-es Kyndryl Readiness Reportot, amely azt az ellentmondást vizsgálja, hogy míg a vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy IT-infrastruktúrája kiváló, csupán 39%-uk érzi magát felkészültnek a jövőbeli kockázatok kezelésére. A jelentés azt is bemutatja, miként segíti az IT-korszerűsítés a vállalatokat versenyelőnyük növelésében, annak ellenére, hogy jelenleg a vállalkozások mindössze 42%-a tapasztal pozitív megtérülést a mesterséges intelligenciába való befektetésekből.
Lengyel nagybefektető lépett be az EIT InnoEnergy-be
Új befektetővel bővült a fenntartható energetikai megoldások fejlesztésében, megvalósításában Európában élen járó EIT InnoEnergy részvényeseinek köre. Az autóipar és a fémipar globálisan jegyzett lengyel nagyvállalata, a Boryszew Group S.A csatlakozása jelentős tőkeinjekciót biztosít a szervezetnek az átfogó energiaipari célkitűzéseik megvalósításához. A partnerséget október 16-án jelentették be az EIT InnoEnergy éves rendezvényén, a The Business Booster-en Barcelonában.
Együttműködési megállapodást kötött a PwC a Debreceni Egyetemmel
A PwC Magyarország ötéves keretszerződést kötött a Debreceni Egyetemmel, melynek értelmében a PwC az elméleti és gyakorlati oktatáson túl közös kutatási projektekkel is hozzájárul a gazdálkodástudományi felsőoktatás fejlesztéséhez.