Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
Óvatosnak kell lennünk a mesterséges intelligencia használatával! A célközönség azonnal megérzi a szöveg mögött az ember hiányát. A tetejében az AI-val generált tartalmat a Google algoritmusa könnyen kiszűri és bünteti.
Az AI hatékonysága, ötletdússága viszont kihagyhatatlan a sikeres kampányhoz.
Felesleges volt a félelem. Nem kevesebb, hanem több marketingesre van szükség. Az üzleti szektor ugyanis a közösségi médiafelületekre költöztette az üzleti versenyt. Kialakult az „ott kell lenni” kényszere. A politikusok is ott próbálják megnyerni a választókat. Hatalmas tempóra váltott a social media marketing.
A rövid videók továbbra is a legnépszerűbbek. A TikTok stílus is változott. A storytellinget a sztori közepénél kell kezdeni.
Mindenről szó lesz: Facebook, Instagram, Google, YouTube, LinkedIn, TikTok, Messenger…
A jövőben sincs sikeres értékesítés, jó brandépítés a közösségi oldalak használata nélkül.
Nincs más választás, mint haladni az idővel!
A 15. Social Media Csúcs konferencián várjuk a kkv-vezetőket, tulajdonosokat és döntéshozókat, továbbá a marketing szakembereket, akiknek a cégnél a feladata a social media eredményes, üzleti célú használata.
Ott a helyed a PP Konferenciaközpont és a BKIK által rendezett 16. Social Media Csúcs konferencián személyesen Budapesten szeptember 12-én, vagy másnaptól videófilmről 10 napon keresztül.
Earlybird utolsó napja: augusztus 7.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/social-media-2025/
Kapcsolódó cikkek
- NGM: Fábián Gergely a Sanghaji AI-konferencián ismertette Magyarország szakpolitikai célkitűzéseit
- A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket
- Új megoldásokat mutatott be a Huawei a digitális átállás felgyorsítására
- Közel 100 magyar KKV számára nyílt meg az út, hogy bekapcsolódjon az egészségügyi innováció nemzetközi vérkeringésébe
- Idén is sikerrel zárult a Startup Safari Budapest
- Véget ért az EIT Health InnoStars – iLex Innovációs Verseny
- Húszezer résztvevő ismerkedhet az SAP legkorszerűbb megoldásaival Barcelonában
- Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024
- A HTEC támogatásával indul a Budapest Data+ML Fórum
- "Pénz, de honnan? 2024."
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.