Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?

forrás: Prím Online, 2024. október 6. 13:46

A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije. 

Szinte nincs olyan szektor a lakossági ügyfeleket célzó kereskedelemben, ahol ne az év utolsó 2-3 hónapja lenne messze a legerősebb időszak forgalmi szempontból. A Black Friday és az azt követő karácsonyi szezon forgalma egyes vállalkozásoknál meghaladja az 50%-ot. Ennek megfelelően a cégek többsége már a nyár elején elkezd számolni: hogyan alakulnak a vásárlói trendek, hol, mekkora többletkapacitásra lesz szükség. 

 

 

Ez természetesen kihívásokkal jár, hiszen az erőforrásokat a legtöbb esetben a normál terhelésre méretezik. Ez érvényes a raktározási és a logisztikai képességekre ugyanúgy, mint a megrendeléseket, kérdéseket és panaszokat kezelő kollégák számára. „A karácsonyi időszakból hosszú távon is profitálni kívánó cégek már felismerték, hogy a vásárlók elégedettségéhez nem elég a terméket célba juttatni, az ügyfélszolgálati hátteret is biztosítani kell. A legjobban optimalizált működés mellett is mindig lesznek kérések, reklamációk és ha ezek megoldása nehézkes, az sokat árthat az adott vállalat hírnevének” – ismerteti álláspontját Kovács Balázs, az ügyfélkezeléssel foglalkozó Konecta Head of Operations-e.

 

A Konecta erről a fontos és aktuális témáról szervez szakértők bevonásával kerekasztal-beszélgetést, amelynek célja alapvetően a működő jó gyakorlatok megosztása a vállalatok között. Az október 10-i Business Breakfast nyitó előadója Ekler Luca kétszeres paralimpiai bajnok atléta lesz, aki a csúcsteljesítményekre történő felkészülés hátteréről és ennek az üzleti életben alkalmazható elemeiről osztja meg a tapasztalatait a vendégekkel. Az ezt követő pódiumbeszélgetésen pedig három érintett vállalat, a Konecta mellett a Packeta és a Webshippy szakértői vitatják meg a karácsonyi szezonnal járó ügyfélkezelési és ügyfélelégedettségi kihívásokat. 

 

A Konecta Business Breakfast ingyenes, a részvételhez mindössze egy regisztrációra van szükség.

 

Egy hangulatvideó egy korábbi rendezvényről:

 

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36