Konecta kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Konecta

Hibrid ügyfélszolgálat ember és gép együttműködésével – a Konecta jövőképe
A mesterséges intelligencia fejlődése új szintre lépett, alapjaiban formálva át a globális ügyfélszolgálati rendszereket. Június 12-én a Business Fest színpadán Luigi Esposito, a Konecta AI & Gen AI megoldásokért felelős vezetője mutatta be, hogyan válik az ún. Agentic AI a modern ügyfélkapcsolat motorjává. Előadásában arra világított rá, miként lehet hatékonyan kombinálni az emberi szakértelmet a gépi gyorsasággal – a cél pedig nem más, mint a valóban személyre szabott, gördülékeny és proaktív ügyfélélmény.

Az ügyfélszolgálat új arcai a digitális korban
Az ügyfélélmény ma már legalább olyan fontos, mint maga a termék vagy szolgáltatás – a vásárlók 88%-a így vélekedik. A digitális korszakban, ahol a mesterséges intelligencia rohamos fejlődése új alapokra helyezi az üzleti működést, az ügyfélszolgálatnak is alkalmazkodnia kell. A Konecta idén több területen is aktívan képviseltette magát a Business Festen, és friss szemléletet hozott a jövőbiztos ügyfélszolgálati modellek megértéséhez.

A siker kulcsa: Motivált munkatársak és elégedett ügyfelek
A Konecta, a világ egyik vezető ügyfélélmény- és digitális szolgáltató vállalata, kimagasló eredményeket ért el 2024 első negyedévében a közép-európai klaszterében (Magyarország, Csehország, Szlovákia).

AI-alapú megoldások a jövő ügyfélszolgálataiban
A digitális technológia és a mesterséges intelligencia alkalmazása az ügyfélszolgálatok működésében az elmúlt években jelentős előrelépéseket hozott. Az új technológiák nemcsak a munkavállalók napi feladatait könnyítik meg, hanem a szolgáltatások minőségét is javítják. A Konecta, amely globálisan vezető szereplő az ügyfélélmény (CX) és a digitális megoldások terén, már Magyarországon is kínál komplex csomagokat kis-, közepes és nagyvállalatok számára a megújult szolgáltatási portfóliójában.

Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta
Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni.

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?
A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije.

Miért nem veszik fel decemberben a cégek a telefont?
A legtöbb gazdasági szereplő számára a karácsony környéki hónapok jelentik a csúcsidőszakot. A megugró forgalom azonban az értékesítési számokon túl az ügyfélszolgálatok leterheltségét is megemeli. Ebből pedig kellemetlen ügyfélpanaszok sora származhat. Nem véletlen, hogy a cégek már nemcsak gyártó- és logisztikai kapacitást foglalnak le időben az ünnepi rohamra, hanem az ügyfélkezelési kapacitást is bővítik, akár külső partner bevonásával.

Sikertrend lesz az ügyfélszolgálatok kiszervezése
Egy kiszervezett ügyfélszolgálat kapta két kategóriában az idei Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat. A nyertes Philip Morris a szektor nemzetközileg is jelentős szereplőjével, a Konectával együttműködve utasította maga mögé minőségben és ügyfélélményben a versenytársait.
Cikkgyűjtő
További híreink
Magyar mérnöki bravúr a világ színpadán
A bim.GROUP mérnökeinek tervezése rangos elismerést kapott: a kecskeméti Greentech Solar Parking megnyerte a TEKLA BIM Awards „Kis méretű projektek” kategóriájának regionális díját, így továbbjutottak a nemzetközi döntőbe. Ezzel a hazai mérnökök kimagasló digitális, BIM-alapú tervezési és modellezési munkáját ismerték el. A projekt ráadásul a fenntarthatóságot is szem előtt tartja: a filigrán, feszített kötélszerkezetű napelemes parkoló árnyékolja az autókat, miközben megújuló energiát termel – új irányt mutatva ezzel a fenntartható városi infrastruktúra fejlesztésében. A díjnyertes tervezést a KÉSZ Metaltech kivitelezésében valósították meg.
Megvan a válasz a digitalizáció nagy ellentmondására
A modern digitális technológiák használata rövidebb távon nem növeli a vállalatok nyereségességét, de hatékonyabbá teszi az eszközök felhasználását a világ autóiparában – állapítja meg egy friss nemzetközi kutatás, amely a Budapesti Corvinus Egyetem bevonásával készült.