Konecta kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Konecta

Hibrid ügyfélszolgálat ember és gép együttműködésével – a Konecta jövőképe

A mesterséges intelligencia fejlődése új szintre lépett, alapjaiban formálva át a globális ügyfélszolgálati rendszereket. Június 12-én a Business Fest színpadán Luigi Esposito, a Konecta AI & Gen AI megoldásokért felelős vezetője mutatta be, hogyan válik az ún. Agentic AI a modern ügyfélkapcsolat motorjává. Előadásában arra világított rá, miként lehet hatékonyan kombinálni az emberi szakértelmet a gépi gyorsasággal – a cél pedig nem más, mint a valóban személyre szabott, gördülékeny és proaktív ügyfélélmény.

2025. július 5. 13:46

Az ügyfélszolgálat új arcai a digitális korban

Az ügyfélélmény ma már legalább olyan fontos, mint maga a termék vagy szolgáltatás – a vásárlók 88%-a így vélekedik. A digitális korszakban, ahol a mesterséges intelligencia rohamos fejlődése új alapokra helyezi az üzleti működést, az ügyfélszolgálatnak is alkalmazkodnia kell. A Konecta idén több területen is aktívan képviseltette magát a Business Festen, és friss szemléletet hozott a jövőbiztos ügyfélszolgálati modellek megértéséhez.

2025. június 19. 09:57

A siker kulcsa: Motivált munkatársak és elégedett ügyfelek

A Konecta, a világ egyik vezető ügyfélélmény- és digitális szolgáltató vállalata, kimagasló eredményeket ért el 2024 első negyedévében a közép-európai klaszterében (Magyarország, Csehország, Szlovákia). 

2025. május 1. 10:15

AI-alapú megoldások a jövő ügyfélszolgálataiban

A digitális technológia és a mesterséges intelligencia alkalmazása az ügyfélszolgálatok működésében az elmúlt években jelentős előrelépéseket hozott. Az új technológiák nemcsak a munkavállalók napi feladatait könnyítik meg, hanem a szolgáltatások minőségét is javítják. A Konecta, amely globálisan vezető szereplő az ügyfélélmény (CX) és a digitális megoldások terén, már Magyarországon is kínál komplex csomagokat kis-, közepes és nagyvállalatok számára a megújult szolgáltatási portfóliójában.

2025. március 7. 13:05

Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta

Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni. 

2025. január 22. 19:44

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?

A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije. 

2024. október 6. 13:46

Miért nem veszik fel decemberben a cégek a telefont?

A legtöbb gazdasági szereplő számára a karácsony környéki hónapok jelentik a csúcsidőszakot. A megugró forgalom azonban az értékesítési számokon túl az ügyfélszolgálatok leterheltségét is megemeli. Ebből pedig kellemetlen ügyfélpanaszok sora származhat. Nem véletlen, hogy a cégek már nemcsak gyártó- és logisztikai kapacitást foglalnak le időben az ünnepi rohamra, hanem az ügyfélkezelési kapacitást is bővítik, akár külső partner bevonásával.

2024. szeptember 3. 17:00

Sikertrend lesz az ügyfélszolgálatok kiszervezése

Egy kiszervezett ügyfélszolgálat kapta két kategóriában az idei Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat. A nyertes Philip Morris a szektor nemzetközileg is jelentős szereplőjével, a Konectával együttműködve utasította maga mögé minőségben és ügyfélélményben a versenytársait.

2024. április 4. 13:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Magyar mérnöki bravúr a világ színpadán

A bim.GROUP mérnökeinek tervezése rangos elismerést kapott: a kecskeméti Greentech Solar Parking megnyerte a TEKLA BIM Awards „Kis méretű projektek” kategóriájának regionális díját, így továbbjutottak a nemzetközi döntőbe. Ezzel a hazai mérnökök kimagasló digitális, BIM-alapú tervezési és modellezési munkáját ismerték el. A projekt ráadásul a fenntarthatóságot is szem előtt tartja: a filigrán, feszített kötélszerkezetű napelemes parkoló árnyékolja az autókat, miközben megújuló energiát termel – új irányt mutatva ezzel a fenntartható városi infrastruktúra fejlesztésében. A díjnyertes tervezést a KÉSZ Metaltech kivitelezésében valósították meg.

2025. július 18. 17:59

Megvan a válasz a digitalizáció nagy ellentmondására

A modern digitális technológiák használata rövidebb távon nem növeli a vállalatok nyereségességét, de hatékonyabbá teszi az eszközök felhasználását a világ autóiparában – állapítja meg egy friss nemzetközi kutatás, amely a Budapesti Corvinus Egyetem bevonásával készült. 

2025. július 13. 12:02